تبلیغات

تبلیغات

6 مزیتی که تبلیغات واتساپ برای کسب و کار شما دارد

whats.app

به نقل از سامانه پیامک رایگان، حدود 90 درصد از بازاریاب ها ادعا می‌کنند که تبلیغات واتساپ باعث ایجاد رشد و پیشرفت کسب و کار آن‌ها شده است که این تنها یکی از مزایای واتساپ است. اگر به دنبال روشی برای آگاهی از برند، گسترش مخاطبان هدف و کسب درآمد بیشتر هستید، ارسال تبلیغات در واتساپ بهترین ابزار برای فروش موثر است. در این مقاله به 6 مزیت مهم تبلیغات واتساپ برای کسب و کار شما میپردازیم و اینکه چگونه می توانید در بستر واتساپ بصورت انبوه پیام ارسال کنید. در آخر به سایت payamakraygan برای این کار مراجعه میکنیم.

 

تبلیغات واتساپ فروش شما را افزایش می دهد

در نظر بگیرید خدمات و محصولی در واتساپ شخصی شما ارسال شود شما به احتمال 99 درصد این پیام را باز میکنید و اگه به آن نیاز داشته باشید حتما به این پیام جواب خواهید داد یا تماس خواهید گرفت. خب با در نظر گرفتن این تاثیر و  بازخورد بالا در فضای واتساپ شما هم میتوانید با ارسال تبلیغات واتساپ، فروش خود را افزایش دهید.

 

افزایش اطلاعات و آگاهی‌ در مورد برندتان

وقتی در مورد برندتان صحبت میکنیم این مورد را در نظر بگیرید که معرفی یک محصول یا خدمات که به هر نفر گفته شود چقدر با ارزش هست؟! وقتی برندتان و نوع شغل شما برای افرادی زیادی ارسال شود اسم شما در یاد این افراد خواهد ماند و در زمانی که به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند با شما تماس خواهند گرفت.

 

افزایش بازدید با ارسال تبلیغات واتساپ

اگر شما برای کسب و کارتان در اینستاگرام فعالیت میکنید و یا حتی سایتی طراحی کرده اید با ارسال لینک در انتهای پیام خود باعث افزایش بازدید صفحات خود میشوید که علاوه بر فروش باعث افزایش رتبه شما در این فضای دیجیتال خواهد شد.

تبلیغات واتساپ

افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری

با افزایش بازدید کسب و کارتان، فرصت بیشتری برای تبدیل مخاطبان به مشتری و افزایش مشتریان وفادار شما بوجود می‌آید. هر پیام تبلیغاتی ای که در واتساپ ارسال می‌شود، می‌تواند مخاطبان بیشتری را به اینستاگرام و سایت شما هدایت کند و در نتیجه به افزایش ترافیک و بازدید شما منجر شود. در این موقع نیاز مخاطب به خدمات شما باعث تبدیل شدن این افراد به مشتری شما می شود. 

مقرون به صرفه بودن تبلیغات واتساپ

تبلیغات واتساپ در میان سایر روش های رایج، بسیار هزینه مناسبی دارد. بیایید در نظر بگیریم که فروش محصول شما چقدر در برابر صرف این مبلغ بازدهی خواهد داشت. پس مطمئناً اگر شما بازخورد بالا و همچنین فروش بالایی با این روش داشته باشید مبلغ تبلیغات برایتان ارزشی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید  هر چه مسیر سخت‌تر هیجان بیشتر!

 

بدست آوردن اطلاعات مشتریان

 چه راهی بهتر از داشتن شماره مشتریان و صحبت یا چت کردن مستقیم با آنها است تا به راحتی بتوانید به نیازهای آن‌ها دست پیدا کرد؟ شما می‌توانید با بررسی نیاز مشتریان و سوال هایی که میپرسند آنها را راهنمایی میکنید. یکی دیگر از جذابیت‌های تبلیغات واتساپ این است که شما می‌توانید با بررسی کردن رفتار و واکنش مخاطب ها، به این موضوع پی ببرید که کدام متن محتوا جذاب تر بوده و مورد بازخورد بیشتری قرار گرفته است تا بر روی تولید محتواهایی با بازدهی بیشتر، وقت بگذارید.

 

همین الان تبلیغات واتساپ شروع کنید

قطعاً با مطالعه مطالب بالا، به مزایای تبلیغات واتساپ پی برده‌اید. اگر شما هم هنوز در واتساپ فعالیتی ندارید، همین الان در سایت پیامک رایگان ثبت نام کنید، و با ارسال تبلیغات در واتساپ فروش خود را افزایش دهید.

 

منبع: پیامک رایگان

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *