تبلیغات

تبلیغات

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای ایفون – فیلم آموزش ترکی استانبولی

learn-turkish1

از جمله زبان های خارجی که در کشورمان هم به طور قابل ملاحظه ای استفاده می شود زبان ترکی است و می توانیم بغیر از زبان مادری زبان ترکی استانبولی را یاد بگیریم. از کاربردهای مهمی که زبان ترکی برای علاقمندان دارد امکان سفر به کشورهای ترک زبان مخصوصا ترکیه است. توریست ها و گردشگران زیادی هستند که هر ساله به کشور ترکیه سفر می کنند و می خواهند با آداب و رسوم و فرهنگ این کشور آشنا شوند. شیوه های نوین آموزشی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند شامل آموزش مجازی با گوشی های تلفن همراه تحت سیستم عامل ایفون می باشد که به ما کمک می کند تا بصورت رایگان و غیر حضوری با زبان ترکی استانبولی آشنا شده و به این زبان صحبت کنند. با استفاده از انواع اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای ایفون می توانیم روش های جدیدی را برای کسب مهارت و یادگیری این زبان حوزه مدیترانه را فرا بگیریم.

آموزش زبان ترکی

 

اهمیت یادگیری زبان ترکی استانبولی

علاوه بر یادگیری برخی از زبان هایی که بعنوان زبان بین المللی مانند زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی و… نیاز داریم تا با زبانهای کشورهای دیگر نیز آشنا شویم که می توانیم زبان های مختلفی را در این زمینه انتخاب کنیم. یکی از زبان هایی که برای ما ایرانیان نیز کاربرد دارد زبان ترکی استانبولی است چون افراد زیادی هستند که در کشورمان به زبان ترکی نیز صحبت می کنند و می توانیم با آموزش این زبان به کشور ترکیه نیز سفر کنیم و با شهروندان ترک زبان این کشور صحبت کنیم. از جمله مهمترین دلایلی که می خواهیم زبان ترکی استانبولی را یاد بگیریم همین موضوع سفر و اقامت در کشور ترکیه است که اخیرا افراد زیادی برای اقامت دائمی در این کشور درخواست می کنند و در این کشور زندگی می کنند.

البته زبان ترکی تنوع قومیتی مختلفی در ایران دارد ولی نوع زبان ترکی که می خواهیم بیشتر در مورد آن اطلاعات کافی را بدست بیاوریم، زبان ترکی استانبولی است. در این میان شهروندان زیادی از کشور ترکیه هم برای سفر و گردش به ایران سفر می کنند که جهت همصحبت شدن و ارتباط برقرار کردن با آنها نیز می توانیم به یادگیری این زبان با اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای ایفون بپردازیم.

گذشته از بحث یادگیری زبان ترکی اگر می خواهیم با فرهنگ، سنت و آداب و رسوم کشور ترکیه آشنا شویم و با آن ارتباط برقرار کنیم می توانیم آموزش زبان ترکی استانبولی فرادرس را آغاز کنیم تا با فیلم های آموزشی جامعی که ارائه می شود یادگیری خود را در این زمینه ارتقاء دهیم. شاید در ابتدای راه یادگیری زبان ترکی سخت بنظر برسد ولی اینگونه نیست و نوشتار زبان ترکی مشابه زبان لاتین است.

چطور زبان ترکی استانبولی را یاد بگیریم؟

برای شروع یادگیری زبان ترکی روش ها و پیشنهادات مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از کلاس های حضوری در کشورمان ایران است. با بهره بردن از کلاس های آموزشی با تدریس اساتید باتجربه در این زمینه می توانیم به اسلوب و روش های یادگیری زبان ترکی استانبولی آشنایی پیدا کنیم.

کلاس ها به صورت ترمی و درس به درس کمک خواهند کرد تا با دستور زبان، لغات، اصطلاحات و گویش زبان ترکی آشنا شویم و با صحبت کردن در کلاس به زبان ترکی بصورت کامل می توانیم در محیط مشابه کشور ترکیه قرار بگیریم تا یادگیری خود را افزایش دهیم.

روش بعدی که می توانیم آموزش زبان ترکی را شروع کنیم سفر به کشور ترکیه و استفاده از کلاس های آموزشی مخصوص افرادی است که در این کشور اقامت گرفته اند یا پناهنده شده اند. این نوع آموزش هم چون در کشوری که خواستگاه اصلی زبان ترکی است می تواند مفید و سریعتر باشد.

 

آموزش زبان ترکی

ولی روش کامل و جامع دیگری که می توانیم با استفاده از شروع به یادگیری زبان ترکی استانبولی کنیم بهره بردن از نرم افزارها و اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای ایفون است. با استفاده از محیط مجازی که در اینگونه برنامه ها قرار دارد می توانید در یک کلاس واقعی شرکت کنید که با استفاده از روش های نوین و با ساختاری جذاب و گرافیکی به شما کمک می کند تا با این زبان بیشتر آشنا شوید.

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی برای آیفون

در این بخش می خواهیم شما را با انواع برنامه ها و اپلیکیشن های آموزش زبان ترکی استانبولی که برای سیستم عامل iOS و گوشی های آیفون طراحی شده است آشنا کنیم. البته بسیاری از این نرم افزارها برای سیستم عامل اندروید هم طراحی و منتشر شده اند که می توانیم بر روی انواع گوشی های اندرویدی نصب و اجرا کنیم. شما می توانید با هر میزان دانشی که از زبان ترکی دارید با بهره بردن از روش های آموزشی موجود در این اپلیکیشن ها دوره ی یادگیری زبان ترکی استانبولی را آغاز کنید و بعد از مدت کوتاهی بتوانید به زبان ترکی صحبت کنید. هرکدام از این برنامه ها روش ها و متد های مختلفی دارند که کمک می کند به شیوه های متنوعی یادگیری زبان ترکی را شروع کنید. در ادامه برخی از انواع برنامه های آموزش زبان ترکی استانبولی را معرفی می کنیم.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی Innovative Language Learning

 

آموزش زبان ترکی

اگر می خواهید به صورت خودآموز و به تنهایی آموزش زبان ترکی استانبولی را آغاز کنید یکی از بهترین برنامه های موجود اپلیکیشن Innovative Language Learning می باشد. با این برنامه می توانید آموزش زبان ترکی را بصورت درس به درس در قالب فایل های صوتی و فیلم های آموزشی شروع کنید و این برنامه برای کسانی که می خواهند بصورت صوتی و کلیپ های آموزشی یادگیری زبان ترکی را شروع کنند بسیار مناسب است.

فایل های صوتی و ویدیویی که در این برنامه تعبیه شده است زمان هایی بین 3 تا 15 دقیقه دارند و شما می توانید با مشاهده آنها به حل تمرینات مخصوص زبان ترکی استانبولی بپردازید و با این روش بسادگی یادگیری خود را تقویت کنید. از نقاط قوت این نرم افزار طراحی آموزش های زبان ترکی توسط اساتید و معلمین ترک زبان هست که نقش مهمی در یادگیری زبان ترکی اصیل خواهد داشت. همچنین امکانات و ابزارهایی که در این برنامه وجود دارد بصورت خلاقانه و بسیار متنوع است تا هر کارآموز و دانشجویی که می خواهد با زبان ترکی استانبولی بطور کامل آشنا شود بتواند از آن استفاده کند. در حال حاضر می توانید اپلیکیشن Innovative Language Learning را برای سیستم عامل ایفون از طریق فروشگاه اپ استور دانلود و استفاده کنید.

 

آموزش زبان ترکی

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی از بهترین نرم افزارها و برنامه هایی که در زمینه آموزش زبان ترکی استانبولی بسیار کاربردی و کامل است اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است که تمامی فارسی زبانان در سراسر جهان می توانند از این برنامه جهت آموزش زبان ترکی و همچنین سایر زبان های خارجی مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و… استفاده کنند. فرادرس توانسته است با انتشار بیش از 19,000 ساعت فیلم آموزشی، در عرصه آموزش های آنلاین به عنوان بزرگترین دانشگاه مجازی ایران شناخته شود که هر روزه بر تعداد آموزش های جدید آن نیز افزوده می‌شود.

در اپلیکیشن فرادرس می توانیم آموزش زبان ترکی استانبولی را بصورت درس به درس و از مراحل مقدماتی تا پیشرفته شروع کنیم و با استفاده از تدریس اساتید باتجربه کلیه ساختارهای دستور زبان ترکی، لغات، مهارت های گفتاری و شنیداری را فرا بگیریم. برای استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان ترکی فرادرس می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی Wordpower Turkish

در نرم افزار Wordpower Turkish می توانید با حجم بالایی از واژگان و لغات ترکی آشنا شوید و از فرهنگ لغتی با بیش از 2000 کلمه از زبان ترکی استانبولی استفاده کنید. به گفته کارشناسان زبان شناسی آشنایی با 1500 کلمه از هر زبانی می تواند به ما برای ایجاد مکالمه ساده کمک کند و درباره با کمک گرفتن از این برنامه می توانیم خیلی سریع و آسان با مهمترین و پرکاربرد ترینن واژگان و لغات مورد استفاده در زبان ترکی استانبولی آشنا شویم و آنها را یاد بگیریم. برخی از این واژگان در مهمترین زمینه هایی که به آنها نیاز داریم مانند خرید و فروش، سفر و گردشگری، آب و هوا، ویزیت دکتر، آداب و رسوم و خیلی از موارد دیگر بکار ما می آید. اپلیکیشن Wordpower Turkish در حال حاضر برای انواع پلتفرم ها از جمله برای آیفون و سیستم عامل iOS طراحی و توسعه داده شده است.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی Learn Turkish Free by Mondly

یکی دیگر از انواع اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای ایفون که بسیار محبوب و پرطرفدار است نرم افزار Learn Turkish Free by Mondly است که کاربران بدون پرداخت هیچ هزینه ای و به صورت کاملا رایگان می توانند آموزش زبان ترکی استانبولی را با آن شروع کنند.

 

آموزش زبان ترکی

امکانی که در اپلیکیشن Learn Turkish Free by Mondly فراهم شده است می تواند به زبان آموزان کمک کند تا مهارتهای ویژه در زمینه شنیدن و گفتار محاوره ای زبان ترکی را برای خود ارتقا دهند.

در کنار بخش های کاملا رایگانی که در این برنامه قرار دارد جهت برخورداری از امکانات بیشتر میتوانید با پرداخت حق اشتراک ویژه از دوره ها و ابزارهای بسیار بیشتری برای یادگیری زبان ترکی استانبولی کمک بگیرید. هر زبان آموزی در این اپلیکیشن به بخش آمار تحصیلی خود دسترسی خواهد داشت تا مراحل آموزش و پیشرفت خود را مشاهده کند. همچنین بخش رتبه بندی جالبی که در این Learn Turkish Free by Mondly قرار گرفته است به شما کمک می کند رتبه ی آموزشی خود را با سایرین مقایسه کنید و به نقاط ضعف و قوت خود بیشتر دقت کنید.

براساس برآوردی که این نرم افزار انجام می دهد با شروع درس های آموزشی در آن می توانید طی 10 روز با مهارت های گفتاری و شنیداری مخصوص زبان ترکی استانبولی بطور کامل آشنا شوید و خیلی سریع شروع به صحبت کردن به زبان ترکی کنید.

در حال حاضر برنامه ی Learn Turkish Free by Mondly برای تمامی گوشی های ایفون قابل دانلود و نصب می باشد که همچنین برای سایر پلتفرم ها مانند سیستم عامل اندروید و تحت وب نیز قابل استفاده است.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی Drops

نیازی نیست که پیش از کار با این برنامه از قواعد و دستور زبان ترکی چیزی بدانید و به آشنایی ابتدایی با این زبان داشته باشید چون با شروع آموزش زبان ترکی با اپلیکیشن Drops می توانید دایره ی لغات و واژگان های ضروری و مهم را برای خود ارتقا دهید تا بتوانید بسادگی با سایر افرادی که زبان ترکی اصیل دارند براحتی صحبت و معاشرت کنید.

 

آموزش زبان ترکی

برنامه ی Drops به شما کمک می کند تا با آموزش لغات جدید شیوه یادگیری زبان ترکی استانبولی را متحول کنید و فقط با طی کردن 5 دقیقه کار کردن با این اپلیکیشن، واژگان جدیدی را بطور کامل یاد بگیرید و با آنها شروع به جمله سازی کنید. روش آموزش لغات جدید هم بصورت فلش کارت های تصویری می باشد که با متدهای جدید یادگیری هر زبانی تطبیق دارد تا درک کاملتری از لغات جدید داشته باشید و بطور کامل آنها را فرا بگیرید.

از نکات مهمی که در یادگیری لغات زبان ترکی استانبولی مهم است شیوه صحیح تلفظ آنها می باشد که با استفاده از اپلیکیشن Drops می توانید بسادگی با طرز تلفظ درست کلیه ی کلمات زبان ترکی آشنا شویم و در هنگام صحبت کردن از آن استفاده کنیم. در حال حاضر برنامه ی آموزش زبان ترکی Drops برای کاربران گوشی های ایفون موجود است و می توانید از فروشگاه App Store آن را دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی Memrise

یکی دیگر از انواع اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای ایفون نرم افزار Memrise است که بصورت کاملا رایگان می توانیم با ابزارهای موجود در آن یادگیری زبان ترکی را شروع کنیم.

 

آموزش زبان ترکی

با استفاده از اپلیکیشن Memrise می توانیم با هر سطح دانشی که از زبان ترکی داریم یادگیری آن را آغاز کنیم و با فیلم های آموزشی که در این برنامه قرار داده شده است نوع گویش و لحن خاص زبان ترکی استانبولی را تمرین کنیم. از اپلیکیشن Memrise می توانیم برای آموزش سایر زبان های خارجی دیگر نیز استفاده کنیم که تحت سیستم عامل های مختلفی مانند iOS برای گوشی های ایفون و همچنین پلتفرم ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد.

جمع بندی درباره اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای ایفون

سعی کردیم در این مطلب شما را با اهمیت یادگیری زبان ترکی استانبولی و دلایل آموزش این زبان جذاب آشنا کنیم تا بتوانید با دستور زبان و واژگان آن برای کاربردهای متنوعی که می شناسیم استفاده کنیم. برای یادگیری زبان ترکی روش ها و شیوه های مختلفی بیان کردیم که یکی از آنها کار کردن با اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای ایفون است که در حال حاضر نقش موثری در فراگیری وسیع آن داشته است.

پیشنهاد می کنیم جهت برخورداری از آخرین متدهای آموزشی مورد نیاز برای یادگیری زبان ترکی استانبولی با فیلم های آموزشی فرادرس شروع کنید تا بتوانید به سادگی و سرعت بیشتری زبان رسمی کشور ترکیه را یاد بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *