تبلیغات

تبلیغات

معرفی سایت طراحی لوگو حرفه ای‌ برای برند شما

logo-sef

به احتمال زیاد شما هم پس از اینکه نام شرکت‌ها و برندهای مختلف را به یاد آورید، لوگوی آن در ذهن‌تان نقش می‌بندد. لوگو را می‌توان یکی از گام‌های اساسی و مهم برای شروع یک کسب و کار جدید دانست. یکی از مواردی که باعث موفقیت افراد در دنیای پر رقابت امروزی می‌شود دیده شدن است. افراد از راه‌های مختلفی برای دیده شدن برند و کسب و کار خود استفاده می‌کنند که می‌توان گفت طراحی لوگو حرفه ای‌ برای آن شرکت یکی از راحت‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های دیده شدن به شمار می‌‌آید. زیرا لوگو به دلیل شکل و طرح خاصی که دارد بیشتر در ذهن‌ها یا به عبارتی در حافظه بصری آن‌ها می‌ماند. این روش یکی از راه‌های پرطرفدار برای جذب مخاطب و مشتری است. اگر شما هم به دنبال تاسیس شرکت، یا شروع به کار یک کسب و کار هستید و به فکر ساخت لوگو برای آن هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین سایت و مجموعه طراحی لوگو حرفه‌ای‌ آشنا شوید.

لوگو چیست؟

پیش از اینکه به معرفی سایت سفارش لوگو بپردازیم، بهتر است در مورد چیستی لوگو توضیحاتی ارائه دهیم. لوگو در واقع نشانه گرافیکی است که به عنوان آرم و معرف بسیاری از شرکت‌ها، تولیدی‌ها و صنایع مختلف به کار می‌رود. لوگو می‌تواند به صورت‌های مختلفی طراحی شود؛ از مدل نوشته گرفته تا به شکل یک کاراکتر که در ادامه به طور کامل به توضیح انواع آن‌ها می‌پردازیم.

سایت طراحی لوگو

ضرورت طراحی لوگو حرفه‌ای

در دنیای امروزه داشتن لوگو برای مشاغل و حرفه‌های مختلف یک ضرورت به حساب می‌آید چون که در واقع نماینده ای از برند و معرف حرفه شما در عرصه‌های گوناگون است. چند مورد از اهمیت طراحی لوگو حرفه‌ای :

شناخته شدن هرچه بیشتر

در مراحل اولیه شروع کار، شناخته شدن و معروفیت برند و محصول خود از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این موضوع تاثیر مستقیمی‌روی ادامه دادن و رشد کار شما دارد که با طراحی لوگو حرفه‌ای‌، این مراحل را با سرعت بیشتری طی می‌کنید.

جذب اعتماد بیشتر

هرچه کسب و کار شما رسمی‌تر باشد، میزان اعتماد افراد به شما و برندتان بیشتر می‌شود. طراحی لوگو حرفه‌ای‌ و وجود لوگوی اختصاصی باعث افزایش این مقبولیت نزد عموم افراد می‌شود؛ در نتیجه میزان پیشرفت شما در مدت زمان کوتاهی بسیار بالا می‌رود.

رسمیت بخشی

طراحی لوگو حرفه‌ای‌ در هویت بخشی به برند و حرفه شما تاثیر مستقیمی‌دارد و باعث میشود نزد همکاران و در بازار خرید و فروش، برند شما را به طور اختصاصی بشناسند و لوگو نماینده‌ای از حرفه شما در زمینه‌های گوناگون باشد.

همچنین بخوانید  آموزش بهینه سازی سئو از زبان معتبرترین سایت جهان

مناسب برای تبلیغ

در تبلیغات و ایجاد یک خاطره و یادآور در ذهن افراد که باعث شناخته شدن و تمایز دادن از سایر رقیبان شود؛ تاثیر عناصر بصری بر کسی پوشیده نیست؛ طراحی لوگو اختصاصی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی به تبلیغ حرفه خود بپردازید.

انواع طراحی لوگو حرفه‌ای‌

طراحی لوگو دریای وسیعی است که روز به روز در حال گسترش یافتن است به همین منظور آشنایی با انواع طراحی لوگو حرفه‌ای‌ به منظور این‌که بتوانید لوگوی مناسب برای کسب و کار خود را داشته باشید پیشنهاد می‌شود. در ادامه به بررسی انواع لوگو  می‌پردازیم:

طراحی لوگو نوشتاری یا لوگوتایپ

از رایج‌ترین انواع لوگو است که به طور معمول نام شرکت یا برند تجاری به شیوه‌های گوناگون نوشته می‌شود؛ که در عین حال که جنبه نمایشی و تبلیغی دارد، خوانا نیز باشد.

طراحی لوگو مفهومی

طراحی لوگو حرفه‌ای‌ مفهومی ‌یکی از دشوارترین طراحی‌ها به حساب می‌آیند چون در این لوگو اشاره مستقیمی‌به اسم شرکت یا برند نمی‌شود و طراح باید به صورت غیر مستقیم و از طریق انتقال مفاهیم مرتبط باعث ایجاد تاثیر در ذهن مخاطب برای حرفه شما شود.

لوگو سه بعدی

با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از ابعاد فراتر از بعد دوم افزایش یافته و لوگو‌های سه بعدی را نیز به این دسته‎بندی‌ها اضافه کرده است. بعد بخشی به لوگو باعث می‌شود که درک و لمس ان برای مخاطب راحت‌تر شود و درنتیجه تاثیرگذاری آن بیشتر شود. البته به دلیل سختی طراحی این تون لوگو ممکن است تفاوت زیادی در قیمت آن با سایر انواع لوگو باشد. البته این مدل از طراحی، امروزه کاربرد زیادی نداشته و اقبال عمومی در جهت استفاده از لوگوهای فلت و مینیمال است.

لوگو مسکات

در این نوع لوگو از تصویر اشخاص یا حیوانات استفاده می‌شود که به نوعی تداعی کننده خاطره‌ای از آن برند باشد. به طور معمول این تصویر نماینده‌ای از برند برای مشتریان است.

سایت طراحی لوگو

لوگو موشن

لوگو موشن که به نام لوگو اینترو نیز شناخته می‌شود؛ در واقع شکل متحرکی از لوگو و یک فایل ویدیویی است؛ که همراه با صوت و جلوه‌های بصری لوگو را به نمایش می‌گذارد. هنر متحرک کردن لوگو و به همراه داشتن صوت افزونه‌های گرافیکی به طور چشمگیری در تاثیر گذاری و تبلیغ برند، در ذهن مشتریان موثر بوده است. استفاده از این نوع طراحی لوگو حرفه‌ای‌، در زمینه‌های مختلف افزایش یافته است. در ادامه انواع لوگو موشن را نام می‌بریم:

  • لوگو موشن فلت
  • لوگو موشن سه بعدی
  • لوگو موشن‌های آماده
همچنین بخوانید  بهترین شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز

از مزایا و کاربرد‌های لوگو موشن به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • یادآوری و معرفی برند
  • تاثیر سریع بر مخاطب
  • امکان استفاده در تبلیغات ویدیویی
  • ایجاد ذهنیت و خاطره مطلوب در مخاطب

سفارش و طراحی لوگو حرفه‌ای‌

اگر قصد داشته باشید که برند و کسب و کار خود در مدت زمان کوتاه‌تری به مشریان معرفی شود و در بازار رقابت بین همکاران موفق عمل کنید؛ باید یک لوگو حرفه‌ای و اختصاصی برای خود داشته باشید. اهیمت لوگو و نحوه طراحی آن بر کسی پوشیده نیست و طراحی لوگو حرفه‌ای به صورتی که تاثیر گذاری خود را بر ذهن مشتری داشته باشد موضوع مهمی‌است که ما به این منظور ما سایت موشن گرافی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سایت لوگو موشن با آدرس logomotion.org یکی از بهترین طراحان لوگو و لوگوموشن است. شما برای مشاهده نمونه کار‌ها و سفارش لوگو اختصاصی برای شرکت و برند خود می‌توانید به وب سایت لوگو موشن مراجعه کنید. همان‌طور که پیش تر نیز اشاره شد لوگو انواع و اقسام گوناگونی دارد که با توجه به نوع کسب و کار شما و کاربردی که باید داشته باشد ، اقدام به طراحی می‌شود و هزینه نهایی لوگو نیز باتوجه به این عوامل متغیر است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *