تبلیغات

تبلیغات

آیفون تصویری، تعمیر آیفون تصویری

سایت نیازمندیها ایران تجارت

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به خدمات تعمیر آیفون تصویری نیاز دارید. به طور کلی تعمیر این نوع از آیفون‌های هوشمند به دغدغه‌ی اصلی افراد تبدیل شده است. باید بدانید که در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه‌ی تولید انواع آیفون‌های تصویری فعال هستند. این آیفون‌ها برای تعمیر شدن هم نیاز به مهارت، ابزار و وقت زیادی دارند. شما با انتخاب سایت درج آگهی رایگان می‌توانید به بهترین شکل ممکن آیفون‌های تصویری خود را به دست تعمیر بسپارید. با ما همراه باشید.

نگاهی به عملکرد آیفون‌های تصویری

آیفون‌های تصویری جزو هوشمندترین آیفون‌های موجود در بازار هستند که برای کار کردن به منبع تغذیه نیاز دارند. این آیفون‌ها همانند تمامی دستگاه‌های الکترونیکی دارای حساسیت ساختاری زیادی هستند و ممکن است پی در پی دچار خرابی شوند. در این وسیله‌ها بردهایی با ۱۴ الی ۱۶ ولت تعبیه شده‌اند که با برد قلابک ترکیب می‌شوند و عملکردی منحصر به فرد را از این آیفون‌ها به نمایش می‌گذارند. در اصل بیشترین زمانی که آیفون‌های تصویری به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند زمانی است که این بردها و این قلابک دچار خرابی شوند اما گاهی اوقات در خدمات تعمیرات آیفون تصویری می‌بینیم که سیم ‌کشی‌ها هم با اختلال مواجه شده‌اند. جهت آشنایی بیشتر با تعمیرات این وسیله‌ها در ادامه با ما باشید.

تعمیرات مانیتور این آیفون‌ها

آیفون‌های داخلی یا مانیتورهایی که در داخل یک آیفون تصویری قرار داده شده‌اند، در برندهای مختلف تولید می‌شوند و ممکن است هر برندی قطعات مختلفی را در این ساختار جای دهد. حال اگر شما برای تعمیر آیفون تصویری خود اقدام می‌کنید، باید بدانید که اگر تعمیرگاه مورد نظر شما از تجربه‌ی کافی در این زمینه برخوردار نباشد، ممکن است تنها هزینه‌های بالای تعمیرات را برای شما به وجود بیاورد. در آیفون‌های داخلی نوعی برد اصلی قرار داده شده است که با تمامی بردها در ارتباط است و بر روی عملکرد کلیه‌ی سیستم‌های داخلی این آیفون‌ها نظارت دارد. این برد، برد صدا است که بیشترین خرابی را هم به بار می‌آورد چرا که با به وجود آمدن اختلال در این برد، تمامی قسمت‌های آیفون تصویری با اختلال مواجه می‌شوند.

به طور کلی برد صدای این آیفون‌ها از بخش‌های مختلفی مثل آی سی‌ها، هوک، رگلاتورها و ترانزیستورها تشکیل شده‌اند. اولین کاری که شما باید جهت تعمیر آیفون تصویری و برد اصلی آن بکنید این است که علت خرابی را بشناسید و بر اساس آن تعمیرات را پیش ببرید. ممکن است اختلال در قطع کن صدا باشد و یا نه، این اختلال در ضعیف بودن باتری باشد که در هر صورت توسط متخصصین مجرب ما تعمیر می‌شوند.

همچنین بخوانید  نکات مهم در طراحی و اجرای اتاق کنفرانس

نقش برد قلابک در تعمیر مانیتور آیفون تصویری

مانیتورهای تعبیه شده در این آیفون‌ها، دارای قلابک‌های زیادی هستند. این قلابک‌ها انواع مختلفی دارند و اغلب اوقات هم به دلیل این که از برندهای مختلف تولید شده‌اند، به مهارت‌های بالایی نیز در جهت تعمیر آیفون تصویری نیازمند هستند. اگر شما از همان ابتدای نصب از یک قلابک باکیفیت در این ساختار استفاده کنید، می‌توانید تا حد زیادی معیوب شدن آن‌ها را کاهش دهید و هزینه‌های تعمیرات را نیز پایین بیاورید. قطع و وصل صدا و تصویر هدف اصلی به کار گرفتن قلابک در آیفون تصویری است.

زمانی که شما مشاهده کردید که آیفون تصویری‌تان با تاخیر کار می‌کند و یا تصویر را نشان نمی‌دهد، بهتر است که یک راست به سمت قلابک بروید. این قلابک‌ها هستند که ارتباط بین سایر اجزای آیفون را نیز هماهنگ می‌کنند و ساختار کلی این وسیله‌ها را نیز کارآمدتر از قبل می‌کنند.

ایران تجارت

آی سی‌ها در تعمیر آیفون تصویری

در زمینه‌ی تعمیر آیفون تصویری، آی سی‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این بخش که مسئول تولید صدای مورد نیاز برای زنگ خور آیفون است، باید مدام چک شده و تقویت شود. در غیر این صورت دچار اختلال خواهد شد. این آی سی‌ها از چندین خازن تشکیل شده‌اند که جدا شدن هر کدام از این خازن‌ها از سیستم آی سی سبب به وجود آمدن مشکل در زنگ خوردن می خو‌شود.

نداشتن صدای زنگ، قطع شدن زنگ به هنگام پخش صدا، ایجاد صدای دلخراش به هنگام زنگ زدن و مواردی از این قبیل همه و همه از خرابی آی سی نشئت می‌گیرند. علاوه بر این، تایمرهای آی سی هم ممکن است دچار مشکل شوند که تنها در زیر دست متخصصین ما تعمیر شده و کارایی عالی را از خود به نمایش می‌گذارند.

نقش سیم کشی در تعمیر آیفون تصویری

اف‌ اف‌های تصویری جزو آن دسته از محصولاتی هستند که نوع کابل و نوع سیم کشی داخلی و خارجی آن‌ها بر کیفیت عملکرد آن‌ها تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. همواره توجه کنید که نصب این آیفون‌ها را به مؤسسات باتجربه و پیشگام بسپارید چرا که فرد ماهر در این زمینه، بهترین سیم کشی را هم انجام خواهد داد.

از عمده مشکلاتی که ممکن است در ساختار سیم‌کشی این آیفون‌ها به وجود بیاید و فرد را اجبار به تعمیر آیفون تصویری کند، قطع و وصل شدن تصویر یا عدم شفاف نشان دادن آن، نداشتن صدای زنگ، تداخل صدای زنگ، خراب شدن پی در پی اف اف، رفت و برگشت صدا و یا حتی نبود تصویر هستند.

همچنین بخوانید  فروش ادویه و عرقیجات معطر و گیاه در مشهد

تعمیر آیفون تصویری

برد تصویر

در این ساختار انواع بردهای تصویری و ساده به کار گرفته می‌شود که در هر برهه‌ای از زمان امکان خراب شدن این بردها وجود دارد. بردهای لمسی که هوشمندترین نوع بردهای تصویر آیفون‌های تصویری هستند، اغلب اوقات برنامه ریزی شده کار می‌کنند. یعنی سنسورهای این بردها خود به خود عمل می‌کند ‌چرا که تنظیمات پیش فرض را در خود جای داده است اما بردهای ساده این چنین نیستند. اصلی‌ترین بخش یک اف اف تصویری، همین بردهای تصویر به شمار می‌آیند.

برای این که بتوانید اختلالات این بردها را تشخیص دهید، پیش از هر کاری باید نوع ولتاژ سیم متصل شده به این بردها را بررسی کنید. اگر هیچ ولتاژی در اینجا وجود نداشته باشد، تصویر هم آبی خواهد بود. در صورتی این بردها درست کار می‌کنند که تصویر فضای بیرون را واضح، شفاف و با رنگ اصلی نشان دهند. آیفون‌های تصویری برند سوزوکی، برند هیوندا، برند اکو، برند کوماکس و … جزو بهترین آیفون‌های تصویری موجود در بازار هستند.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد تعمیر آیفون تصویری با شما صحبت کردیم. به دلیل این که انواع مختلفی از آیفون‌های تصویری با ساختاری پیچیده و منحصر به فرد در بازار وجود دارند، بسیار مهم است که شما یک تعمیرگاه خوب را برای تعمیر این دستگاه‌ها انتخاب کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *