تبلیغات

تبلیغات

کولر گازی ایستاده

gary-split

کولر گازی ایستاده – آنچه باید در مورد آنها بدانید

در چه مواردی بهتر است کولر گازی ایستاده انتخاب شود؟

 سیستم های تهویه مطبوع رایج ترین سیستم های گرمایش و سرمایش هستند. آنها در انواع مختلف موجود هستند، بنابراین شما این فرصت را دارید که مناسب مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

 برخی از محبوب ترین کولرهای گازی کولرهای گازی ایستاده هستند. اگر هنوز مطمئن نیستید که آنها انتخاب مناسبی برای شما هستند، این مقاله را بخوانید. در اینجا، همه چیزهایی را که باید در مورد آنها بدانید را مرور خواهیم کرد.

کولی گری

 

کولر گازی ایستاده برای چه اتاق هایی مناسب است؟

کولر گازی ایستاده یک گزینه مطلوب و مناسب برای تهویه مطبوع اماکن تجاری، سالن های ورزشی، رستوران ها و ادارات می باشند. چنین سیستمی برای تهویه مطبوع خانه فقط در اتاق های بزرگ توصیه می شود. چنین اتاق‌هایی برای مثال اتاق‌هایی از نوع اتاق نشیمن با پلان باز هستند که برای مثال یک آشپزخانه در یک اتاق دارند.

 این سیستم های تهویه مطبوع به دلیل خروجی بالایی که دارند برای اتاق های بزرگ بیش از 30 متر مربع مناسب هستند. بنابراین در صورت نیاز به تهویه مطبوع برای یک آپارتمان کوچک، در نظر گرفتن ویژگی های این کولرها هیچ فایده ای ندارد.

کولر گازی ایستاده چیست؟

این کولر گازی در هر دو حالت گرمایش و سرمایش بازده انرژی خوبی دارد. دارای دو واحد داخلی و خارجی است که یونیت داخلی بسیار قابل جابجایی است. می توان آن را در هر قسمتی از اتاق قرار داد به شرطی که فضای کافی برای آن وجود داشته باشد. ویژگی یونیت داخلی شکل کشیده و توانایی آن در پخش خوب جریان هوا در اتاق های بزرگ است. یونیت خارجی بسیار شبیه به سایر سیستم های اسپلیت است.

 یکی دیگر از ویژگی های این کولر گازی رسیدن سریع به دمای تنظیم شده است. بنابراین، برای تهویه مطبوع در رستوران ها و مراکز تجاری نیز بسیار مناسب است.

 کولر گازی ایستاده چگونه کار می کند؟

همانطور که گفته شد این کولر گازی با یونیت داخلی بلند و بلند خود متمایز می شود. برخلاف کولرهای دیواری، کولرهای ستونی بر روی زمین قرار می گیرند. به این ترتیب فضایی از دیوار شما را نمی گیرند. با این حال، خوب است بدانید که کولرهای ستونی نیز از نظر ارتفاع فضا را اشغال می کنند. بنابراین، ایده خوبی است که در نظر بگیرید آنها را در کجا قرار می دهید.

 آنها همچنین با یک جت هوای قدرتمند کار می کنند که با توجه به نیاز شما خنک یا گرم می شود. هنگام انتخاب مکانی برای کولر گازی، به خاطر داشته باشید که جت هوا نباید مستقیماً به سمت افراد یا وسایل برقی باشد. این امر به ویژه در رستوران ها یا دفاتری که افراد برای مدت طولانی ساکن هستند، صادق است. مدل های جدید کولر گازی ستونی دارای تنظیماتی برای تغییر مسیر جریان هوا هستند که برای کاربران بسیار راحت است.

همچنین بخوانید  علت داغ شدن کمپرسور کولرگازی

 تهویه مطبوع زمینی هوا را از اتاق بیرون می کشد و آن را خنک یا گرم می کند و سپس آن را به بیرون می دمد. با عبور از کولر گازی، هوا از گرد و غبار و سایر ناخالصی ها پاک می شود. بنابراین سرنشینان می توانند از هوای پاک و تازه لذت ببرند.

 مزایای کولر گازی ایستاده

می توان مزایای کولر گازی ایستاده را به شرح زیر خلاصه کرد:

 ● طراحی زیبا و شیک

کولر گازی ایستاده دارای طراحی بسیار شیک و شیک هستند که آن ها را حتی برای فضای داخلی مجلل ادارات، رستوران ها، اماکن تجاری و … مناسب می کند.

 ● ویژگی های مدرن برای راحتی بهتر

کولر گازی ایستاده دارای ویژگی های پیشرفته بسیاری برای محافظت از دستگاه در صورت نشتی مبرد، محافظت در برابر خروج هوای سرد هنگام راه اندازی در حالت گرمایش، تایمر 24 ساعته و موارد دیگر می باشد.

 ● سیستم تهویه مطبوع قدرتمند

اندازه کولر گازی ایستاده بیشتر از مدل های دیواری است. آنها همچنین قدرتمندتر هستند. این همچنین به این معنی است که آنها برای تهویه مطبوع اتاق های بزرگ به اندازه کافی کارآمد هستند.

 ● یک راه حل اقتصادی برای اتاق های بزرگ

اگر از این تهویه مطبوع همانطور که در نظر گرفته شده استفاده کنید، مطمئنا از تهویه مطبوع سطح بالا اقتصادی و راحت لذت خواهید برد.

 ● تعمیر و نگهداری آسان

تمیز کردن و نگهداری یونیت داخلی قابل جابجایی بسیار آسان است.

 ● نصب آسان

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مکان مناسبی را برای خود شناسایی کنید که قرار است کولر گازی نصب شود. به اندازه کافی کارآمد است که کل اتاق را در هر جایی که آن را قرار داده اید گرم یا خنک کند. با این حال، خوب است که فضای واحد داخلی و خارجی را تمیز نگه دارید تا جریان هوا آزاد باشد.

 معایب کولر گازی ایستاده

معایب اصلی این سیستم تهویه مطبوع زیاد نیست و عمدتاً مربوط به اتاق هایی است که برای آنها مناسب است:

 ● سرمایه گذاری اولیه

در نگاه اول ممکن است فکر کنید که سرمایه گذاری خیلی بزرگ است. با این حال، اگر قدرت این کولرها را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که ارزش سرمایه گذاری را دارد.

 ● فضای کف و ارتفاع را اشغال می کنند

این کولرگازی ها آنقدر بزرگ نیستند، اما همچنان باید توجه داشته باشید که به فضای کافی برای آنها نیاز خواهید داشت.

 ● جریان هوای قوی

همچنین بخوانید  پردازنده های جدید نسل 10 اینتل: چه ویژگی هایی دارند و چرا مهم است

به عنوان مثال، جریان هوای کولر گازی ایستاده قوی تر از سیستم های تهویه مطبوع دیواری است.

 ● برای اتاق های کوچک مناسب نیست

از آنجایی که برای فضاهای بزرگ طراحی شده اند، کولرهای ستونی به ندرت برای مصارف خانگی توصیه می شوند.

www.gree-iran.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *