تبلیغات

تبلیغات

چگونه به کمک وب24 قله های گوگل را فتح کنیم؟

web24

در سالیان اخیر مردم اقبال بیشتری به خرید محصول و خدمات به صورت آنلاین پیدا کرده‌اند به طوری که نه تنها کسب‌و‌کارهای جدید فضای آنلاین را برای جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر مد نظر قرار می‌دهند، بلکه کسب‌وکارهای قدیمی نیز راهی به جز حضور در اینترنت و بیشتر دیده شدن در آن ندارند.

به همین دلیل است که این روزها کانال‌های مختلف بازاریابی دیجیتال به ویژه سئو (بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو) به صورت فراگیری بر سر زبان‌ها افتاده‌اند. امروز می‌خواهیم کمی بیشتر با سئو و اهمیت آن آشنا شویم. همچنین شرکتی را معرفی خواهیم کرد که در واقع یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سئو و طراحی سایت در ایران محسوب می‌‌شود.

 

وب24

چرا سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل تا این اندازه مهم شده است؟

همان‌طور که می‌دانید گوگل محبوب‌ترین و قدرتمندترین موتور جستجو در جهان است و حدود 90 درصد بازار جستجو را در اختیار خود قرار داده است. اما قضیه زمانی جالب می‌‌شود که بدانیم روزانه بیش از 7 میلیارد جستجو توسط 1.7 میلیارد نفر در غول موتورهای جستجو یعنی گوگل انجام می‌‌شود!

این به معنی این است که میلیون‌ها میلیون کاربر روزانه از گوگل استفاده می‌‌کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را از آن کسب می‌‌کنند و همین فرصت بسیار بزرگی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا محصولات و خدماتشان را معرفی کنند و برند خودشان را به همه نشان دهند.

93 درصد از افراد برای شروع تجربه آنلاین خود از موتورهای جستجو به ویژه گوگل استفاده می‌‌کنند بنابراین حضور در موتورهای جستجو نه تنها مهم بلکه برای هر کسب‌وکاری حیاتی است. اما آیا تنها حضور داشتن در گوگل کافی است؟ خیر، برای حضور موفق در گوگل باید در صفحه اول گوگل قرار داشته باشیم زیرا تنها 0.78 درصد از افراد (یعنی زیر 1 درصد) برای ادامه جستجوی گوگل به صفحه دو و بالاتر مراجعه می‌‌کنند. بنابراین رقابت سنگینی میان کسب‌وکارها برای حضور در صفحه اول گوگل در جریان است.

چگونه به صفحه اول گوگل و حتی لینک اول گوگل برسیم؟

برای بهبود سئو سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل شما سه راه‌حل دارید:

  • خودتان دست به کار شوید و سئو را یاد بگیرید
  • یک فرد یا تیم سئوی حرفه‌ای را به صورت حضوری یا دورکاری استخدام کنید
  • سئو سایت خود را به یک شرکت بسپارید

برای انجام روش اول شما می‌توانید در یک دوره سئو و بهینه سازی سایت شرکت کنید یا به منابعی که در اینترنت موجود است مراجعه کنید. از جمله سایت‌های مرجع در این زمینه می‌توان به وبلاگ Ahrefs، وبلاگ MOZ، وبلاگ SEMRush، وبسایت Search Engine Journal و وبسایت Search Engine Land اشاره کرد. در میان سایت‌های ایرانی نیز سایت وب 24 آموزش‌های کاملی در مورد سئو، وردپرس، تولید محتوا و… دارد که می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

همچنین بخوانید  همه کسب و کارها به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند!

در روش دوم شما نیاز به استخدام کارشناسان سئوی حرفه‌ای و کارآزموده جهت مشاوره سئو یا انجام سئو دارید اما از آنجا که استخدام یک نیروی حرفه‌ای هزینه بالایی دارد، شاید برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب نباشد. برای استخدام نیروی کارشناس سئو می‌توانید از طریق سایت‌های استخدام و کاریابی اقدام کنید. فراموش نکنید که در کنار یک نیروی سئوکار شما به تیم تولید محتوا نیز نیاز خواهید داشت، زیرا از مهم‌ترین اصول سئو، تولید محتوای جذاب، مفید، تخصصی و قابل اعتماد است.

در روش سوم شما می‌توانید سئو سایت خود را به یک شرکت سئو مانند وب 24 بسپارید. این کار مزایای زیادی برای شما خواهد داشت، از جمله این که دردسرهای استخدام تیم سئو را نخواهید داشت و نگرانی از نظر نیروی حرفه‌ای نخواهید داشت. از نظر هزینه این روش می‌تواند صرفه‌جویی زیادی برای کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد. مزیتی دیگری که این روش دارد این است که معمولاً شرکت‌های سئو علاوه بر خدمات سئو، خدمات تولید و بارگذاری محتوا را نیز انجام می‌دهند و خیال شما از این بابت نیز راحت خواهد بود.

 

وب24

یک شرکت سئوی حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

تجربه و تخصص بالا

اگر می‌خواهید در موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید باید سئو سایت خود را به شرکتی بسپارید که پروژه‌های موفقیت‌آمیز زیادی داشته باشد و سالیان سال در این زمینه فعالیت کرده باشد. یکی از شرکت‌هایی که تقریباً 15 سال حضور فعال در زمینه سئو دارد، شرکت وب 24 است و می‌توان آن را یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سئو در ایران نامید.

خوشنامی

مشتریان کنونی و قبلی یک همیشه در مورد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو و بهینه سازی سایت حرفه ای زیادی دارند، بنابراین خوشنامی یک شرکت نشان‌دهنده شهرت و اعتبار آن‌ها در حوزه سئو است.

به کارگیری تکنیک‌های جدید سئو

فضای آنلاین به ویژه حوزه سئو روز به روز در حال تغییر است و تکنیک‌های سئو نیز متنوع‌تر و گاهی سخت‌تر از قبل می‌‌شوند. یک شرکت سئوی خوب به طور مستمر الگوریتم های گوگل، آپدیت‌های جدید آن و تکنیک‌های بهینه سازی سایت را رصد می‌‌کنند.

بهره‌گیری از کادر حرفه‌ای

یک تیم قوی و حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک شرکت خوب سئو است. شرکت‌های بزرگ سئو به طور مرتب سعی در جذب نیروهای کارآزموده سئو دارند تا بتوانند پروژه‌های خود را به بهترین نحو انجام دهند. همچنین به طور مستمر این نیروها را آموزش می‌دهند تا با جدیدترین ابزارها و تکنیک‌های سئو آشنا شوند.

گزارش‌های دقیق، منظم و صادقانه

وقتی مهم‌ترین دسترسی‌های سایت خود را به یک شرکت سئو می‌دهیم و هزینه سئو سایت را به این شرکت‌ها پرداخت می‌کنیم، حق داریم که به طور دقیق از فعالیت‌های آن‌ها مطلع باشیم و نتیجه این فعالیت‌ها را به صورت مستمر دریافت کنیم. شرکت سئو باید این تعهد و مسئولیت‌پذیری را داشته باشد که مشتریان را از فعالیت‌ها و نتایج آن‌ها، به طور دقیق، مستمر و صادقانه آگاه کند.

همچنین بخوانید  تهران؛ یک پایتخت گردشگری و پر از جاذبه دیدنی

شرکت وب 24 یکی از شرکت‌های موفق در حوزه سئو است که مدت زیادی در این زمینه فعالیت می‌کند. در واقع می‌توان وب 24 را یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در حوزه انجام و مشاوره سئو دانست. این شرکت خدمات سئو شرکت‌های بزرگی چون ورزش 3، ایمالز، سافتلن، گلرنگ، خبرآنلاین، مجله پیوست و… را برعهده دارد که می‌تواند نشان‌دهنده اعتماد شرکت‌های بزرگ به وب 24 دارد.

وب 24 ابتدا وبسایت شما را بررسی می‌کند و نقاط ضعف و قوت آن را استخراج می‌کند. همچنین مشکلات وبسایت شما به دقت بررسی می‌‌شوند و بهترین راه‌حل‌ها برای رفع آن‌ها پیشنهاد و اجرا می‌‌شود. همچنین با توجه به حوزه کاری، بهترین استراتژی سئو با مشورت شما انتخاب می‌‌شود و به سرعت تیم سئوی وب 24 با همکاری تیم‌های تولید محتوا و برنامه‌نویسی استراتژی تعیین شده اجرا می‌‌شود.

یکی از مزایای وب 24 این است که شما را در جریان تمام اقدامات انجام شده قرار می‌دهد و گزارش‌های دقیقی به صورت منظم برای شما ارسال می‌‌شود. برای سفارش سئو، داشتن یک حضور پررنگ در موتورهای جستجو و اطلاع از تعرفه سئو می‌توانید با شماره 02186086906 با وب 24 تماس گرفته و یا به وبسایت این شرکت یعنی web24.ir مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *