تبلیغات

بهترین شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز

store-site1

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، طراحی سایت و خصوصاً طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز و دیگر شهرها، تقاضای بسیار بالایی دارد؛ اما قبل از اقدام به سفارش طراحی سایت فروشگاهی در شیراز، باید اطلاعاتی در‌مورد ویژگی‌های یک شرکت طراحی خوب و همین‌طور قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شیراز به‌دست آورد؛ همچنین لازم است بدانید که طراحی وب‌ سایت فروشگاهی در شیراز برای کسب‌و‌کار شما چه مزیت‌هایی دارد و آیا برای شما مناسب است یا خیر. با ما همراه باشید تا در ادامه به‌ بررسی این موارد بپردازیم.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز

طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز مزایای بسیاری دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

  • درواقع با طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز، با کمترین هزینه اقدام به تأسیس شعبه‌هایی در سراسر کشور نموده‌اید و مشتریانی از نقاط مختلف خواهید داشت.

  • در سایت فروشگاهی، هزینه‌های بسیاری مانند هزینه کارمندان، هزینه قبوض آب و برق و گاز، هزینه رفت‌و‌آمد شما و حتی مشتریان به فروشگاه و بسیاری از هزینه‌های دیگر، حذف می‌شوند و یا کاهش چشمگیری پیدا می‌کنند.

  • دسترسی به فروشگاه اینترنتی بسیار ساده است و مشتریان می‌توانند، در هر زمان و مکانی اقدام به ثبت سفارش نمایند.

  • پس از طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز، دیگر لازم نیست چند بار اطلاعات هر محصول را برای هر مشتری توضیح دهید. در فروشگاه اینترنتی، تمام مشتریان به‌راحتی می‌توانند اطلاعات هر محصول را بخوانند.

  • با طراحی سایت فروشگاهی در شیرازف شما یک فروشگاه شبانه‌روزی خواهید داشت.

  • در فروشگاه اینترنتیف شما فرصت بیشتری برای بازاریابی و جذب مشتری در اختیار دارید.

  • در یک کلام می‌توان گفت که طراحی سایت، باعث افزایش درآمد و گسترش کسب‌و‌کار شما با کمترین هزینه می‌شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب چه کسانی است؟

اگر شما هم مدیر یا صاحب کسب‌و‌کاری هستید و قصد گسترش کسب‌و‌کار خود را دارید، باید بدانید طراحی یک فروشگاه اینترنتی قطعاً برای شما مزایای زیادی دارد! مهم نیست در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، کافی است پس از طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز، نسبت به جذب مشتری در سایت خود اقدام نمایید. شما می‌توانید با فعالیت مستمر و تبلیغات صحیح، باعث شناخته شدن برند خود شوید و مشتریان خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید.

یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز، روند ساده‌تری است که کارهای شما در‌پیش می‌گیرد؛ مشتریان قدیمی می‌توانند با تلفن همراه یا یک رایانه شخصی، اقدام به کسب اطلاعات و یا ثبت سفارش خود نمایند و شما نیز با مشکل ازدحام جمعیت در فروشگاه، روبه‌رو نخواهید شد. درنهایت بدون تردید می‌توان گفت که طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز، برای همه کسب‌و‌کارها مناسب و حتی لازم است.

همچنین بخوانید  طراحی سایت تخصصی ؛ لازمه پیشرفت هر کسب و کار در سال 1401

 

طراحی فروشگاه اینترنتی

نکات مهم در سفارش طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

هنگام سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز، باید چند نکته مهم را در‌ نظر داشته باشید:

  • ریسپانسیو بودن و واکنش گرایی سایت:

سایت را با دستگاه‌های مختلف مانند لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند مختلف و تبلت بررسی کنید که ایرادی نداشته باشد. در برخی مواقع سایت، واکنش گرا نیست و در دستگاه‌های مختلف با ایراد و اشکال نمایش داده می‌شود که حل این مشکل بر‌عهده طراح است.

  • سرعت سایت:

یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب مشتری و جلب رضایت او، سرعت سایت شما است. سرعت سایت خود را موردبررسی دقیق قرار دهید که با مشکلی روبه‌رو نباشد.

  • امتیازدهی و ثبت نظر:

شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که برای خرید یک محصول، به نظرات خریداران آن محصول دقت کنید و طبق رضایت آنان تصمیم بگیرید؛ بنابراین مهم است که فروشگاه اینترنتی شما نیز این قابلیت را داشته باشید تا بتوانید مشتریانی را از این طریق جذب کنید.

  • امکان وبلاگ نویسی:

بخش وبلاگ یکی از جذاب‌ترین و درعین‌حال، مهم‌ترین بخش‌های یک سایت است. با تولید محتوای حرفه‌ای و اصولی می‌توانید تا حدود زیادی به‌ رشد و پیشرفت سایت خود کمک کنید؛ بنابراین فراموش نکنید که هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز، از طراح بخواهید تا بخش وبلاگ را برای شما طراحی کند.

  • پیگیری سفارش:

یکی از مهم‌ترین عوامل در جلب اعتماد مشتری، بخش پیگیری سفارش است. مشتریانی که برای اولین بار از سایت شما خرید می‌کنند، با این قابلیت می‌توانند محصول خود را پیگیری کنند و خاطری آسوده داشته باشند.

  • پرداخت ساده:

برای کاربر، بسیار مهم است که به‌راحتی خرید کند و مراحل پیچیده‌ای را پشت سر نگذارد. انتخاب یک درگاه پرداخت مناسب نیز می‌تواند، نظر مشتری را جلب کند.

  • روش‌های ارسال:

روش‌های متنوعی را برای ارسال سفارش در‌نظر بگیرید تا مشتری بتواند به‌راحتی روشی مناسب با شرایط خود را برگزیند.

  • طراحی ظاهری مناسب:

اگر طرح خاصی در‌نظر دارید، به طراح خود ارائه کنید. البته سعی کنید به نظر طراح خود نیز اهمیت بدهید. یک طراح و یا یک شرکت طراحی، تجربه‌های متعددی داشته است و قطعاً می‌تواند کمک شایانی در این زمینه به شما برساند.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

هزینه یکی از مهم‌ترین و موردبحث‌ترین بخش‌های طراحی سایت است. اختلاف تعرفه در قیمت ساخت سایت فروشگاهی در شیراز، امری عادی است اما باید یک نکته مهم را بدانید. شاید شما هم افرادی را دیده باشید که با هزینه‌های بسیار پایین، اقدام به طراحی سایت می‌کنند؛ این افراد معمولاً از قالب‌های آماده و بی‌کیفیتی استفاده می‌کنند که امنیت چندانی ندارد و ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی برای فروشگاه شما شود. در مقابل نیز ممکن است طراحانی را دیده باشید که در قبال دریافت هزینه‌های گزاف، طراحی سایت شما را انجام می‌دهند و ادعا می‌کنند که تجربه بالایی دارند؛ اگرچه تجربه طراح باعث تسلط و تخصص بیشتر او می‌شود، اما نمی‌توان به‌ این‌ دلیل هزینه‌های نجومی از مشتری دریافت کرد!

همچنین بخوانید  روش های بهبود سئو سایت و جایگاه کلمات در گوگل

بهتر است قبل از سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز، نسبت به دریافت قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شیراز، از چند مرجع معتبر اقدام نمایید تا حدود قیمت (واقعی) آن را بدانید. بهترین و معتبرترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در شیراز، گروه طراحی سایت لاگ است که پروژه‌های موفق بسیاری داشته و توانسته رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.

اگر قصد سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز را دارید، می‌توانید نسبت به دریافت مشاوره از گروه طراحی سایت لاگ اقدام نمایید تا بهترین و سریع‌ترین راه رسیدن به درآمد را پیش روی شما قرار دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *