تبلیغات

تبلیغات

لیست قیمت ورق استیل بگیر

steel-varagh1

ورق استیل بگیر با کارایی بالا و کیفیتی مناسب به عنوان محبوب‌ ترین ورق استنلس استیل شناخته می شود. ویژگی های این ورق مقاوم و مقرون به صرفه موجب شده که استفاده از آن در امور مختلف امکان پذیر باشد. ورق استنلس استیل بگیر یکی از مهمترین متریال های مورد استفاده در صنایع گوناگون است. از این رو میزان تقاضا برای خرید این ورق بسیار زیاد است. ورق استیل ۴۳۰  معروف به ورق استیل بگیر بازرگانی استیل خانی  یکی از رایج ترین ورق های فولادی مورد استفاده در صنعت است. کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب از مهمترین مزیت هایی هستند که می توانیم برای این محصول عنوان کنیم. با نگاهی به لیست قیمت ورق استیل بگیر متوجه می‌ شویم که این ورق فولادی با مشخصات متنوعی ارائه می‌ شود. ابعاد و ضخامت از جمله پارامترهایی هستند که در تعیین قیمت ورق استیل بگیر مورد توجه قرار می‌ گیرند. قیمت این ورق به طور مستقیم به قیمت ارز وابسته است و به همین دلیل به طور روزانه تغییر می‌ کند، از این رو یکی از اقدامات معمول پیش از خرید ورق استیل ۴۳۰ بگیر استعلام قیمت این محصول است.

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل

ورق استیل بگیر چیست؟

 ورق استیل بگیر یک ورق استیل ضد زنگ بگیر از نوع فریتی است. این ورق با مشخصاتی نظیر استحکام مکانیکی بالا، مقاومت در برابر خوردگی و انعطاف پذیری شناخته می‌ شود. ورق استنلس استیل ۴۳۰ در دسته ورق های فولادی کم کربن و نرم قرار دارد، البته مقاومت این ورق در برابر حرارت نسبت به ورق های استیل سری ۳۰۰ کمتر است. از آنجایی که ورق استیل بگیر یک ورق مغناطیسی و مقاوم در برابر مواد شیمیایی است، گزینه ای مناسب برای استفاده در برخی از فرآیندهای آزمایشگاهی و شیمیایی محسوب می‌ شود. استقامت ورق استیل ۴۳۰ در مقابل زنگ زدگی در حد مطلوبی قرار دارد، به طوری که می‌ توان گفت از این نظر به ورق استیل ۳۰۴ شبیه است. البته باید گفت که به طور کلی ورق استنلس استیل ۴۳۰ نسبت به ورق های استیل سری ۳۰۰ ضعیف تر است. با این حال به دلیل قیمت ورق استیل بگیر و نیز برخی از مشخصات ویژه این ورق، در امور مختلف از آن استفاده می شود.

در صنایع غذایی برخی از اجزای دستگاه های فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی از جنس استیل بگیر هستند. در صنعت خودروسازی بسیاری از قطعات داخلی خودرو با این ورق ساخته می شود. لوله کشی نیز از جمله فعالیت‌ هایی است که ورق استیل ۴۳۰ به شکل های مختلف در آن کاربرد دارد. در صنعت تولید لوازم خانگی انبوهی از محصولات با استفاده از ورق های استیل بگیر تولید می‌ شوند. ساخت کاور و پوشش انواع لوازم چون ماشین ظرفشویی، هود، یخچال، وسایل گرمایشی و سرمایشی و… از جمله کاربردهای ورق های استیل ۴۳۰ در صنعت تولید لوازم خانگی می باشد.

همچنین بخوانید  رابطه دامیننس تتر و قیمت بیت کوین چیست؟

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل

 کیفیت ورق استیل بگیر

ورق استیل بگیر به وسیله تولیدکنندگان مختلف ارائه می شود، به همین دلیل از نظر کیفیت تنوع بالایی دارد. برای اطمینان از کیفیت ورق استنلس استیل بگیر بهتر است که به برند این محصول توجه شود. البته در این مورد مراجعه به فروشنده معتبر ورق استیل نیز امری ضروری است. با خرید از شرکت های معتبر و صاحب نام می توان انواع ورق استیل را با کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کرد.

  

قیمت ورق استیل بگیر

قیمت ورق استیل بگیر با توجه به مشخصات آن تعیین می‌ شود. این ورق عموماً به دو صورت مات یا براق در بازرگانی استیل خانی به آدرس https://steelkhani.com به فروش می رسد. به طور معمول قیمت ورق استیل بگیر براق از ورق استیل مات بیشتر است. همچنین قیمت ورق استیل ۴۳۰ با افزایش ضخامت و ابعاد آن بیشتر می‌ شود. البته ممکن است انواع ورق استیل بگیر با ضخامت بسیار کم به دلیل پرداخت های نهایی بیشتری که از سر گذرانده اند از این قاعده مستثنی باشند. از آنجایی که ورق استیل از آن دست محصولاتی است که به صورت وارداتی و از کشورهایی چون چین و تایوان وارد ایران می‌ شود، قیمت ارز نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *