تبلیغات

تبلیغات

بهترین آیفون تصویری چه برندی است؟

iphone-tas

اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید احتمالاً در انتخاب بین برند ها و مدل های آیفون تصویری مردد هستید و این موضوع انتخاب ر ا برای شما دشوار می کند .برای کمک به شما در این مقاله چند نمونه از بهترین آیفون های تصویری ایرانی معرفی می شود تا شما را با برند ها و مدل های روز دربازکن آشنا کنیم.

بهترین آیفون تصویری

 

اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید احتمالاً در انتخاب بین برند ها و مدل های آیفون تصویری مردد هستید و این موضوع انتخاب ر ا برای شما دشوار می کند .برای کمک به شما در این مقاله چند نمونه از بهترین آیفون های تصویری ایرانی معرفی می شود تا شما را با برند ها و مدل های روز دربازکن آشنا کنیم.

آیفون تصویری تابا

شرکت تابا از سال ۱۳۶۲ شروع به کار کرده و به سرعت تولید محصولات صوتی و تصویری را گسترش داده است به طوری که در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آیفون تصویری و دربازکن های تصویری در ایران است .تابا آیفون های تصویری خود را از 3.5 اینچ تا ۱۰ اینچ تولید می‌کند، که برخی از آنها لمسی هستند و امکانات جالبی همچون ،حافظه برای ذخیره فیلم و عکس ،ارتباط داخلی بین واحدها را دارند.

تنوع محصول و قیمت های متعادل باعث شده این محصول یکی از سه برند اصلی تولید کننده آیفون های تصویری در ایران باشد.پرفروش ترین مدلهای تابا 1043m , 1070,1090,2070 می باشند که مدل ۲۰۷۰ بدون گوشی تولید شده و صفحه نمایش ۷ اینچی دارد . جذاب ترین مدل آیفون تصویری تابا ۱۹۱۰ است که مانند یک دی وی آر ۴ کانال امکان نمایش و ضبط چهار دوربین مداربسته را در مانیتور خود دارد.

آیفون تصویری برند تابا می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب باشد. محصولات تابا دارای ۳۶ ماه گارانتی شرکت می باشد.

آیفون تصویری سیماران

 

سیماران یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید کننده آیفون تصویری است ،که کار خود را از دهه ۵۰ شروع کرده و تاکنون توانسته مدل های متنوعی از آیفون تصویری ساده و حافظه دار در سایزهای مختلف سه و نیم اینچ ،چهار،و هفت اینچ تولید کند و خدمات و پشتیبانی مناسبی را برای محصولات خود ارائه دهد .در خرید آیفون تصویری سیماران شک نکنید، زیرا بهترین برند ایرانی را انتخاب کرده اید و با کیفیت ترین محصول را خواهید داشت .

در بین مدل های سیماران ۷۲M۱۰۰,۴.۳FT,۴.۳KTM۲۰۰ پرفروش‌ترین مانیتور ها هستند. سیماران ۲۴ ماه گارانتی را به محصولات آیفون تصویری خود اختصاص داده. اگر می‌خواهید هنگامی که زنگ درب شما به صدا در می‌آید تصویر و ویدیو از شخص گرفته شود از مدل حافظه دار که با کدهای m مشخص شده‌اند استفاده کنید.در سریm۲۰۰ امکان ذخیره‌سازی حدود ۲۰۰ تصویر وجود دارد که با اضافه کردن کارت حافظه این مقدار افزایش می‌یابد.

همچنین بخوانید  چرا نمیتوانیم در بعضی سایت ها راست کلیک کنیم ؟

در سری m۲۰۰ علاوه بر تصویر، امکان ذخیره فیلم و صدا و همچنین امکان ارتباط با نگهبانی وجود دارد. اما در سری m۱۰۰ علاوه بر نگهبانی امکان ارتباط داخلی بین واحد ها نیز وجود دارد.

آیفون تصویری الکتروپیک

بهترین آیفون تصویری

شرکت الکتروپیک یکی از برترین شرکت ها در ضمینه سیستم های حفاظتی در ایران است، که کار خود را از سال ۱۳۶۴ شروع کرده و سابقه درخشانی در ضمینه تولید محصولات آیفون تصویری دارد. تنوع محصولات الکتروپیک یکی از مزیت های این شرکت به حساب می آید. تولید مانیتورهای 3.5 تا 7 اینچ ساده و لمسی و مدل های حافظه دار برای ذخیره فیلم و تصویر از جمله محصولات این شرکت هستند.

آیفون تصویری الکتروپیک ۳۶ ماه گارانتی دارد واز پر فروش ترین مدل های این برند می‌توان به ۱۲۸۶، ۱۰۹۶ ،۹۹۶ و۱۰۹۰  اشاره کرد . مدل های 592، 1196، 1096، 897 و 797 جزء مدل های متوسط شرکت الکتروپیک هستند و به همین دلیل مشتریان بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند.و مدل های 1198 و 793 که 10 اینچ هستند و امکانات بالاتری دارند و گرانتر هستند.برخی از مدل های مانیتور شرکت الکتروپیک لمسی هستند و ظاهر زیبا تری را به محصولات میدهند زیرا برجستگی کلید های شاسی بر روی صفحه به چشم نمی خورد.

آیفون تصویری سوزوکی

شرکت پارسیان فدک نماینده شرکت سوزوکی ژاپن محصولات آیفون تصویری خود را با برند سوزوکی با 3 سال کارانتی به بازار عرضه کرده است.کیفیت و طول عمر آیفون های تصویری سوزوکی مناسب است اما از لحاظ برنامه و رابط کاربری نسبت به رقبا کمی ضعیف تر است.سوزوکی در اندازه‌های مختلف از ۴.۳ تا ۷ اینچ با طرح های مختلف وارد بازار شده و اکثر مدل های آیفون تصویری سوزوکی لمسی هستند.    

 

بهترین آیفون تصویری

آیفون تصویری تکنما

شرکت ارتباط سازان پیشرو تکنما ، کار خود را از سال ۱۳۸۰ شروع کرده و با ۲۰ سال تجربه توانسته خود را به سرعت در بین بهترین تولید کنندگان آیفون تصویری قرار دهد . تنوع محصولات در آیفون تصویری تکنما زیاد نیست و مانیتور های این شرکت در دو اندازه ۴.۳ و ۷ اینچ تولید می‌شود ، اما از نظر قیمت آیفون های تصویری این برند نسبت به رقبای خود مناسب تر هستند. پرفروش ترین مدل آیفون های تکنما d43 وd70 وc70 میباشند.

  آیفون تصویری با برندهای زیادی در بازار وجود دارد، حال نام این محصول هرچه که باشد دراصل عملکرد ارتباط تصویری و صوتی را برای شما فراهم می کند که می تواند از شما و محل اقامت شما در برابر خطرات حفاظت کند. آیفون تصویری به ما این امکان را می دهد برای باز کردن و شناسایی افراد مراجعه کننده جلو درب منزل نرویم و توسط مانیتور که داخل واحد نصب شده افراد را شناسایی کرده و به آنها اجازه عبور بدهیم، همین امر است که باعث ایجاد امنیت برای افراد می‌شود.

همچنین بخوانید  تراشه امنیتی "T2" اپل چیست و در مک چه کاری انجام می دهد؟

آیفون های تصویری به دو صورت سیمی و بیسیم در بازار موجود هستند، در مدل سیم دار از پنل زنگ جلو درب تا گوشی های  تصویری داخل واحدها سیم کشی انجام می‌شود که متصل به سیم کشیهای برق خانه است. اما در مدل بیسیم که با آنها وایرلس می‌گویند دیگر نیازی به سیم کشی برای ارتباط بین پنل و مانیتور نمی باشد و ارتباط از طریق امواج و اتصال به شبکه wifi میباشد.

 

آیفون تصویری نقش مهمی در امنیت منزل و محل کار شما ایفا می‌کند گاهی اوقات غریبه ها و یا سارقین در پشت درب شما هستند و شما نمی خواهید ناخواسته درب را برای این افراد باز کنید شما با استفاده از آیفون تصویری به راحتی می‌توانید مطلع شوید چه کسی پشت درب شما است و شما به آنها اجازه ورود می دهید یا خیر آیفون های تصویری به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید تایه زمان معین تصاویر را ضبط کنید که این در بالا بردن امنیت نقش خیلی مهمی ایفا می کند و حتی می توانید با آیفون خود با دیگر همسایه ها و یا نگهبانی ساختمان خود ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *