تبلیغات

تبلیغات

بالاخره از اولین پنل واتساپ ایران رونمایی شد !!

whatsapp-panel

به گزارش وبسایت جارین پس از فیلتر شدن تلگرام , تعداد کاربران پیام رسان و اپلیکیشن واتساپ روز به روز در حال افزایش میباشد و این آمار به شکلی در حال افزایش است که طبق آمار اعلامی بیش از 95 درصد سنین 18 تا 40 سال در حال حاضر عضو این اپلیکیشن هستند .

در همین مدت و با توجه به گسترش استفاده از واتساپ , توجه بسیاری از کسب و کارها نیز به سمت این پیام رسان جلب شده است و بسیاری از این کسب و کارها بخش پشتیبانی و ارتباط با مشتریان خود را با استفاده از واتساپ انجام میدهند .

تا مدتی پیش هیچ راه مستقیمی برای 1) ارسال پیام انبوه واتس آپ بدون بلاک شدن و 2) اتصال وبسایت‌ها و اپلیکیشن ها به واتساپ و ارسال پیام وجود نداشت . اما حال شرکت جارین با رونمایی از اولین پنل واتساپ ایران , این دو معضل بزرگ را برای کسب و کارها رفع نموده است .

پنل واتساپ جارین درواقع یک سامانه و یا پنل تحت وب میباشد که کافی است شخص , واتساپ خودش را در داخل پنل اضافه نماید . پس از آن با استفاده از این پنل میتوان اقدام به ارسال پیام انبوه کند و به طور مثال با افزودن لیست مخاطبین خود , در مدتی کم به تمامی شماره ها , متن , عکس , ویس و حتی فیلم ارسال کند .

همچنین درصورتی که کسب و کار دارای وبسایت و یا اپلیکیشن اختصاصی خود باشد , به راحتی میتواند با استفاده از امکان وبسرویس واتساپ جارین , آن وبسایت و اپلیکیشن خود را به پنل متصل نماید تا بعد از هر مورد دلخواه مثل ثبت سفارش , درخواست مشاوره , کد ورود و … به راحتی پیامی خودکار از داخل واتساپ برای شخص مورد نظر ارسال شود .

این امکان که در واقع api واتساپ نام دارد , امکان ارسال پیام واتساپ را برای برنامه نویسان فراهم کرده است و درواقع توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها و نرم افزارها میتوانند به راحتی و با استفاده از برنامه نویسی در داخل واتساپ پیام انبوه و یا تکی ارسال کنند .

 

پنل واتساپ

یک دیگر از کاربرد های این پنل تحت وب , امکان کارت ویزیت الکترونیک میباشد . با این امکان کسب و کار ها به راحتی میتوانند با کارت ویزیت واتساپی خودشان را برای کاربران و مشتریانشان ارسال کنند . فرایند دریافت شماره موبایل مشتریان میتواند شامل یکی از موارد اسکن بارکد , وارد کردن شماره در دستگاه ذخیره شماره موبایل و یا ارسال پیامک به خط اعلامی باشد .

حال شرکت جارین به منظور گسترش کار خود اقدام به ارائه نمایندگی و همچنین خدمت همکاری در فروش کرده است و فضا را برای شرکت‌ها , بازاریاب ها و فروشندگان باز کرده است تا به راحتی بتوانند از این محصول جدید و دانش بنیان به منظور کسب درآمد از آن استفاده کرده و یا حتی اقدام به شروع یک کسب و کار اختصاصی برای خودشان بکنند .

همچنین بخوانید  نکاتی برای بهینه‌ سازی عملکرد لپ تاپ

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید ” پنل واتساپ جارین ” را در داخل گوگل جستجو نمایید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *