تبلیغات

تبلیغات

خرید پستانک خوب برای سیسمونی نوزاد

pestunak

چند قلم از وسایل سیسمونی مورادی مکیدنی محسوب می شوند مثل شیشه شیر ، لیوان ، قاشق چنگال بچگانه ، تا حدودی دندانگیر و همین پستانک . ولی خوب در این میان هر کدام وظیفه ای دارند شیشه شیر برای تغذیه بکار می آید و محصولی بسیار مهم است که شیرخشک یا حتی شیر مادر را چندین نوبت در روز به کودک انتقال می دهد . لیوان از شش ماهگی یا کمی بعدتر برای یادگیری نوشیدن آب و آبمیوه استفاده می شود . وسایل غذا خوری مثل قاشق چنگال هم به همین شکل از حوالی 6ماه زودتر یا دیرتر بنا به صلاحدید پزشک برای دادن غذای کمکی به کمک می آیند و کالای جذاب پستانک نیز همه میدانیم کارش آرامش بخشی به بچه است .

در اینکه این وسیله کار خود را بخوبی انجام می دهد و بسیاری از کودکان بی قرار را آسوده می کند شکی نیست و همه اتفاق نظر در این خصوص دارند چراکه سالهاست این موضوع روئیت شده و ثابت شده است . اما از دیرباز تا حتی به امروز که بازار سیسمونی مثل همه ابعاد زندگی انسان دچار پیشرفت های شگرفی شده  پستانک موافقان و مخالفانی داشته و دارد . منتقدان میگویند علی رغم محسنات استفاده اش ممکن است به رشد عادی فک و دهان کودک آسیب های محدود بزند اما تولیدکنندگان سالها روی این موضوع کارکرده اند و با قرار دادن ویژگی ارتودنسی در تولیداتشان پاسخی به این نگرانی داده اند بطوریکه شما اگر برای خرید پستانک اقدام کنید احتمالا مدلی را نخواهید یافت که ارتدنسی نباشد و می شود گفت همه موجودی بازار سیسمونی از معمولی ترین تا بهترین مدل این ویژگی را دارا هستند البته در اجرا نتایج قطعا” متفاوت است . اینکه در کشورهای پیشرفته این محصول عرضه و استفاده می شود از آنجا که آنها استانداردهای سخت گیرانه ای دارند نشان می دهد این قضیه حل شده است و جای نگرانی خاصی نیست .

 

خرید پستانک

قبل از اینکه به موارد دیگر بپردازیم بگذارید اندکی در خصوص این خاصیت هم صحبت کنیم ببینید ارتودنسی بودن به این معنی ست که پستانک همراه رشد عادی فضای داخلی دهانی است و مزاحمتی برای آن ایجاد نمی کند این چیزی است که برندهای سازنده بدان اشاره می کنند و صدالبته باید مورد تایید دندانپزشکان مخصوص اطفال هم قرار بگیرد . گاهی والدین فکر می کنند باید سر پستونک شکل عجیبی داشته باشد تا مجهز به این مزیت باشد اما اینطور نیست و این روزها مدلهای ارتدنسی متقارن بادامی شکل هم جزء محبوبترین و بهترین های فروشگاه های سیسمونی هستند . بطوریکه برخی دو طرفه هستند یعنی از هر سوی میتوانند مورد استفاده واقع شوند .

همچنین بخوانید  فقط یک کلیک تا 20 میلیون تومان فاصله دارید

دقت کنید که این کالا را نیاز نیست ماه ها قبل از زایمان و در دوران بارداری تهیه کنید چون باید ببینید اصلا” پستونک برای بچه نیاز خواهد شد یا خیر چون اگر خوش شانس باشید ممکن است فرزند شما از شماری باشد که نیازی به این وسیله جذاب اما عادت کننده نخواهد داشت و در اینصورت اگر خرید کرده باشید مازاد خواهد شد پس عجله نکنید اگر قرار به استفاده باشد در آینده بارها باید خریداری اش کنید . اگر هم خیلی خواستید جوانب احتیاط را رعایت کنید و خرید پستانک را در لیست سیسمونی خود داشته باشید فقط یکی تهیه کنید تا ببینید بکار می آید یا خیر چون تازه اگر نیاز هم بشود باید ببینید بچه کدام مدل و شکل را قبول می کنند چون ذائقه ها متفاوت است و برخی بچه ها فقط به یک مارک روی خوش برای استفاده نشان می دهند پس گام به گام جلو بروید تا هزینه اضافی غیرضروری متحمل نشوید .

مدل های عروسکی

این روزها مدلهایی تمام سیلیکونی در بازار هستند که متصل به یک عروسک در اشکال جذاب می باشند که مثلا” وقتی کودک دراز کشیده است عروسک روی شکم اش قرار میگیرد و پستانک هم که در دهان است این مدل اینقدر جذاب هست که خیلی از مشتریان را وسوسه به خرید می کند البته هزینه چندبرابری هم به نسبت پستونکهای تکی دارد چراکه از مدل سرانگشتی تمام سیلیکونی سوتی فیلیپس معمولا بهره می برد که همینطور در حالت عادی پستانکی گران و البته بسیار محبوب است چون درصد پذیرش خیلی بالایی دارد و کلا” یک مدل خاص محسوب میشود با اضافه شدن یک عروسک باکیفیت و زیبا هم بدان کالایی لاکچری رقم میخورد . خوب اگر با هزینه کردهای خود محدودیتی ندارید و فکر میکنید استفاده می شود می توانید تهیه اش کنید ولی اگر بدنبال صرفه جویی در تهیه سیسمونی نوزاد خود هستید باید در مقابل وسوسه خرید خیلی از محصولات کودک هرچند دلربا هم باشند مقاومت کنید تا وسایل ضروری اصلی را خرید کنید .

 

خرید پستانک

نگهداری

مراقبت و درست استفاده کردن از هر وسیله ای بخصوص طبق دستورالعمل های سازنده اش موجب بروز بیشترین کارآیی و فزونی گشتن عمرمفید محصول می گردد پستانک هم از این قاعده مستثنی نیست و حتی بدلیل بهداشتی بودن و در دهان کوچولو قرار گرفتن نیاز به مراقبت بیشتری هم دارد . یک اینکه همیشه مراقبت تمیزی اش باشید خیلی اوقات روی زمین یا جای کثیف تر می افتد در این حالت با فوت کردن و حتی شاید یک آب گرفتن ساده ممکن است کثیفی برطرف نشود کاری که خیلی ها انجام میدهند و بدان بسنده میکنند دقت کنید بند گیره بخوبی در این خصوص کمک خواهد کرد تا همیشه در دسترس باشد و به اطراف نیفتد . شستشو صحیح را طبق روش های توصیه شده در پیش بگیرید و از سوی دیگر حتی استریل کردن را هم فراموش نکنید می توانید همراه با برخی دیگر وسایل سیسمونی همچون شیشه شیر با هم استریل کنید حالا چه با انداختن چند دقیقه ای داخل آبجوش چه بهره گرفتن از دستگاه های مدرن امروزی نظیر استریل کننده های برقی که در بازار هستند . اگر به بازار محصولات کودک رفته باشید یا اخیرا” سایت های معتبر را بازدید کرده باشید میبینید که میتوان خرید پستانک را از مدلی داشت که با محفظه های مخصوص استریلازیسیون ارائه می شوند یعنی چند شرکت معتبر اخیرا” پستونکها را داخل باکسی ارائه می دهند که چندبار مصرف هست و با افزودن کمی آب طبیعی و قرار دادن چند دقیقه ای داخل مایکروویو براحتی پاک می شوند و دیگر سختی های درست کردن آبجوش و هدر رفت آن همه آب را هم ندارد . این یکی از نمودهای بروز پیشرفت علم در همه ابعاد زندگی مدرن امروزی هست که به بازار وسایل بچه ها هم راه یافته و زندگی را ساده تر میکند فقط باید درست انتخاب کنیم که از میان انبوه کالاها کدام واقعا” نیاز ما میشوند و میتوانند در وقت ما صرفه جویی کرده و کمک حال ما باشند پس ارزش هزینه کردی معقول را هم خواهند داشت . چنانچه این مطلب برایتان مفید بود میتوانید برای دوستانتان نیز ارسال کنید و شما هم از تجربیات تان ما را بهره مند سازید .

همچنین بخوانید  حمل بار دریایی از امارات و چین | راهنما و نکات کلیدی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *