تبلیغات

تبلیغات

آیا بروکر آمارکتس مناسب برای شروع بازار های مالی است؟

broker

بروکر آمارکتس با فعالیت بیش از یک دهه یکی از بروکر‌های معروف در ایران محسوب می‌شود. این بروکر دارای محبوبیت بین معامله‌گران حرفه‌ای و تازه‌کار است. amarkets با دادن خدمات جامع و مفید به کاربران در بین معامله‌گران ایرانی شهرت قابل توجه‌ای را کسب کرده است. معامله‌گران می‌توانند با معامله در بازار فارکس درآمد دلاری داشته باشند.

از آنجایی که کشور ایران تحریم است و شرایط ورود ارز به داخل کشور را ندارد، می‌توان با استفاده از بازار فارکس برای کشور ارز‌آوری داشت و به رشد اقتصادی کشور نیز کمک کرد. اما مهم است که شما قبل از فکر کردن به درآمد دلاری به دنبال آموزش اصولی دیدن باشید.

 

بروکر آمارکتس

بازار فارکس در کنار تمام جذابیت و سودآوری می‌تواند تمام سرمایه شما چه مادی و چه معنوی را مورد هدف قرار دهد و آن را به خطر اندازد. از این رو بایستی هر معامله‌گر آموزش اصولی و تخصصی ببیند و به ریسک ها و خطراتی اعم از انتخاب نادرست بروکر، آموزش صحیح ندیدن، نداشتن پلن معاملاتی و… که سبب می‌شود به حساب معاملاتی شما ضرر وارد کند، آگاهی کامل داشته باشید.

شما می‌توانید با بررسی وبسایت ایران بروکر به عنوان یک مرجع معتبر استفاده کنید و اطلاعات و آگاهی خودتان را ارتقا دهید.

بروکر آمارکتس یک بروکر جهانی

بروکر آمارکتس از سال 2007 به طور رسمی شروع به فعالیت کرد. این  بروکر در سنت وینسنت پایه گذاری شد و اکنون در روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنستان، تایلند، آفریقای جنوبی و غیره نمایندگی دارد.

کاربران و معامله گران باید برای انتخاب یک بروکر و شروع معامله نیاز دارند همه جوانب و شرایط یک کارگزاری را به درستی بسنجند و بررسی کنند زیرا قرار است پول و سرمایه شما در بروکر جریان پیدا کند، صرف به آنکه یک صرافی سابقه طولانی دارد بروکر خود را انتخاب نکنید زیرا تا زمانی که ایرانیان در تحریم قرار دارند هرگونه خطری را محاسبه کنید.

 

بروکر آمارکتس

در ابتدای مقاله خواندیم که ایران به دلیل تحریم، شرایط ورود ارز به داخل کشور را ندارد. به همین‌ دلیل بسیاری از افراد به خاطر شرایط حال‌ حاضر تصور می‌کنند که بروکر‌های بین المللی اجازه فعالیت به عنوان معامله‌گر را به آنان نمی‌دهند. بروکر آمارکتس یکی از این بروکر‌های بین المللی است که چندین سال است فعالیت خود را با ایرانیان ادامه داده است. شما با ثبت نام در بروکر آمارکتس می‌توانید معاملات خود را شروع کنید.

یکی از ویژگی‌های بروکر آمارکتس داشتن ثبت در FSA  است.

بروکر آمارکتس سه نوع حساب معاملاتی را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید:

  • حساب فیکس یا ثابت

  • حساب استاندارد

  • حساب ECN

برای افتتاح حساب در amarkets شما به حداقل سرمایه 100 دلار برای حساب فیکس و استاندارد نیاز دارید. و برای حساب ECN به حداقل 200 دلار سرمایه احتیاج دارید.

همچنین بخوانید  از سفیدی آرد تا رو سفید شدنم در کسب و کار

حساب های موجود در بروکر آمارکتس هر کدام دارای خصوصیات متنوعی هستند که ممکن است برای شما جذاب باشند، شما می‌توانید در صفحه بررسی تخصصی بروکر آمارکتس مطالعه کنید.

بروکر آمارکتس 40 نماد فارکس را برای معامله در اختیار شما قرار می‌دهد. دیگر مزیت این کارگزاری است که بروکر آمارکتس در کنار بازار فارکس به شما امکان معامله 12 ارز دیجیتال را نیز می‌دهد، که می‌توان این خبر را خبر خوشی برای علاقه مندان به بازار کریپتو کارنسی دانست. بروکر آمارکتس برای افرادی که علاقه‌مند به معامله بر روی طلا هستند، مناسب است.

واریز و برداشت

بسیاری از افراد به دلایل مختلف دوست دارند تا بتوانند سریع سرمایه خود را از بروکر به حساب شخصی خودشان انتقال دهند بروکر آ مارکتس در واریز و برداشت پول از دیگر رقیبان خود، دارای مزایای بیشتری است. زیرا این بروکر با افزودن واریز و برداشت ریالی، نقل و انتقالات را برای کاربران ایرانی سریع تر کرده است. شما می‌توانید با واریز ریالی به آمارکتس کار انتقال پول را برای خودتان آسان کنید. همچنین از پلتفرم های تاپ چنج، وبمانی، پرفکت مانی و غیره نیز پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی فارسی

از آنجایی که معامله‌گران نیازمندند تا افراد حرفه‌ای آنها را راهنمایی کند بایستی که بروکر پشتیبانی قوی داشته باشد. در اکثر بروکر‌های دنیا زبان فارسی پشتیبانی نمی‌شود. بروکر آمارکتس برای راحتی کاربران ایرانی پشتیبانان فارسی نیز قرار داده است تا در صورت بروز مشکلاتی اعم از تاخیر در باز و بسته شدن معامله و… آنها را راهنمایی کنند.

پاداش برای معامله گران!

یکی از بخش های مورد علاقه معامله گران دریافت بونوس از کارگزاری ها است. بروکر ها برای جذب کاربران گاها به پاداش دادن بخ کاربران خود روی می‌آورند. بروکر آ مارکتس نیز از این داستان مستثنا نیست. این بروکر 20 درصد از مبلغ سرمایه شما را به عنوان بونوس به شما هدیه می‌دهد.شما می‌توانید با این بونوس معامله کنید و سود حاصل از آن را برداشت کنید اما نمی توانید خود مبلغ بونوس را برداشت کنید.

البته لازم به ذکر است این بروکر بونوس‌ها و پاداش های دیگری نیز دارد که برای اطلاعات بیشتر  مقاله بررسی تخصصی بروکر آ مارکتس را مشاهده کنید.

ثبت نام در بروکر AMARKETS

مراحل ثبت نام در بروکر  AMARKETS بسیار آسان است و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود.

میزان اسپرد در بروکر آمارکتس

برخی از معامله‌گران معتقدند که اسپرد معاملات در بروکر آمارکتس مناسب و منصفانه است.

بهترین بروکر کدام است؟

هنگامی که اسم بازارهای مالی به گوشمان می‌خورد، ابتدا به سود آن فکر می‌کنیم. اما نکته ای با اهمیت تر وجود دارد و آن هم انتخاب بروکر مناسب است. انتخاب بروکر مناسب همواره چالش اکثر معامله‌گران بوده است. آگاهی شما از اعتبار و سابقه بروکر بسیار اهمیت دارد و از آنجایی که بسیاری از بروکرها به قصد کلاهبرداری فعالیت می‌کنند، بایستی با دقت بیشتر به دنبال کارگزاری مناسب باشید. شما می‌توانید با توجه به نظرات دیگر کاربران یک کارگزاری اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

همچنین بخوانید  نرم افزار ترجمه، دوبله و تولید اتوماتیک زیرنویس برای همه ویدیو ها (ویدابیا)

بازارهای مالی موقعیت های فراوانی برای شما ایجاد میکند تا بتوانید درآمد دلاری داشته باشید و کسب سود کنید اما همه این خوبی‌ها در صورتی امکان پذیر است که شما آموزش اصولی و صحیح دیده باشید و ریسک های موجود را بشناسید. همان‌گونه که مهم است شما از چه بستری برای معاملات خود استفاده می‌کنید مهم است که شما از چه بستر و آکادمی آموزش دیده اید.

شما می‌توانید از طریق صفحه بررسی تخصصی بروکرها در سایت ایران بروکر، مطالب مورد نیازتان برای انتخاب کارگزاری مناسب را مطالعه کنید و همچنین می‌توانید از سایت ایران بروکر به عنوان مرجع آموزشی معتبر استفاده کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *