تبلیغات

تبلیغات

گاوصندوق قسطی

gavsandogh

خرید گاوصندوق قسطی و ارزان از بهترین فروشگاه گاوصندوق های ایرانی و خارجی با اقساط بلند مدت و ضمانت نامه معتبر، و همچنین ارائه ۵ سال خدمات پس از فروش.

فروشگاه گاوصندوق کاوه طباطبایی انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی را به صورت اقساطی در بازار عرضه می کند شما می توانید جهت ارتباط با بخش پشتیبانی این مجموعه با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و همچنین شماره ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ ارتباط برقرار نمایید، مشاوره لازم را جهت خرید انواع گاوصندوق قسطی از همکاران ما در این مجموعه دریافت کنید.

گاوصندوق قسطی

خرید گاوصندوق قسطی

خرید انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت خانگی و اداری در فروشگاه گاوصندوق انجام می شود.

 این فروشگاه طرف قرارداد با ستاد کل نیروهای مسلح، بیمه تامین اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر ارگان های دولتی می باشد.

 که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه گاوصندوق کاوه انواع صندوق های ایرانی و خارجی را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

گاوصندوق قسطی ارزان

گاوصندوق قسطی ارزان

از آنجا که فروشگاه گاوصندوق طباطبایی نمایندگی اصلی اکثر برندهای معتبر صندوق های ایرانی و خارجی می باشد، برندهایی نظیر کاوه، گنجینه، نیکا، گنجبان، آرکا، ایگل، با میل، آیکو، روستیک و غیره، تمامی محصولات خود را به صورت اقساطی و با ارزان ترین قیمت نسبت به سایر رقبا در بازار به مشتریان خود ارائه می دهد.

شما می توانید جهت مشاهده لیست قیمت گاوصندوق قسطی ارزان، مراجعه به صفحه گاوصندوق در وب سایت Safekaveh.com ، انواع safebox های نسوز و ضد سرقت را در ابعاد و مدل های مختلف مشاهده نمایید و در این وبسایت جهت خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

فروشگاه گاوصندوق قسطی در تهران

فروشگاه گاوصندوق قسطی در تهران

فروشگاه گاوصندوق قسطی در تهران به آدرس : تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی ،خیابان پیرمرادی کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳.

و آدرس شعبه دوم این فروشگاه به نشانی تهران، میدان قیام، بعد از فروشگاه کوروش، پلاک ۹.

که شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری به این فروشگاه انواع صندوق های ایرانی و خارجی را با اقساط بلندمدت خریداری نمایید.

همچنین در صورتی که ساکن سایر شهرهای ایران هستید و یا امکان مراجعه حضوری به این مجموعه را ندارید نیز می توانید با مراجعه به وب سایت safekaveh.com محصول مورد علاقه خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.

بهترین فروشگاه گاوصندوق قسطی در تهران

فروشگاه گاوصندوق طباطبایی به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های عرضه گاوصندوق اقساطی در تهران، علاوه بر فروش معتبر ترین مارک های گاوصندوق با اقساط بلند مدت خدمات دیگری را مانند حمل گاوصندوق، تعمیرات گاوصندوق به صورت تخصصی و همچنین فروش گاوصندوق های دست دوم و کارکرده را با ضمانت معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین بخوانید  دوربین مداربسته تیاندی

قیمت گاوصندوق قسطی

عوامل متعددی هستند که می توانند بر روی قیمت گاوصندوق اقساطی تاثیر گذار باشند.

از جمله ابعاد، وزن و جنس محصول از جمله عواملی هستند که بروی قیمت تعیین شده تاثیر گذار می باشند.

البته به غیر از موارد ذکر شده برند و کیفیت محصول و همچنین تکنولوژی های به کار رفته در انواع گاوصندوق ایرانی و خارجی هم از جمله عوامل مهمی هستند که می توانند بر روی قیمت آنها تاثیر گذار باشند.

به عنوان مثال یک گاوصندوق دیجیتال که در آن قفل دیجیتال و هوشمند به کار رفته است مطمئناً از نظر قیمت از گاو صندوق هایی که دارای قفل دستی و مکانیکی هستند گران تر می باشد.

و یا محصولاتی که در قفل آنها از ویژگی های اثر انگشتی و همچنین هوشمند استفاده شده است که قفل این محصولات با اثر انگشت شخص باز می شود هم دارای قیمت بالاتری نسبت به گاوصندوق های با قفل های معمولی هستند می باشد.

ضمن اینکه محصولاتی که در بدنه آن ها از ورقه های فولاد و نسوز استفاده شده است و میزان مقاومت آنها را در برابر حرارت و آتش سوزی تا حد قابل توجهی بالا برده است که اصطلاحا به این محصولات گاوصندوق نسوز نیز گفته می شود هم دارای قیمت بالاتری هستند.

با توجه به محصولی که شما قصد خریداری آن را دارید شما می توانید جهت استعلام قیمت گاوصندوق اقساطی با شماره ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ تماس بگیرید تا تیم پشتیبان فروشگاه گاوصندوق طباطبایی لیست قیمت محصولات خود را در اختیار شما قرار دهد.

انواع گاوصندوق قسطی

در فروشگاه گاوصندوق کاوه طباطبایی، با توجه به میزان تقاضای که در بازار گاوصندوق وجود دارد انواع برندهای معتبر گاوصندوق های ایرانی و خارجی با اقساط بلند مدت به شرح زیر عرضه می شود.

  • گاوصندوق قسطی کاوه
  • گاوصندوق قسطی نیکا
  • گاوصندوق قسطی گنجیه
  • گاوصندوق قسطی سدید
  • گاوصندوق قسطی سایروس
  • گاوصندوق قسطی گنجبان
  • گاوصندوق قسطی آیکو
  • گاوصندوق قسطی بامیل
  • گاوصندوق قسطی ایگل
  • گاوصندوق قسطی آرکا
  • گاوصندوق قسطی آریا

 

گاوصندوق قسطی کاوه

برند گاوصندوق کاوه یکی از برند های بسیار معتبر و ایرانی گاوصندوق است که در فروشگاه طباطبایی این محصول به صورت نقد و اقساط و همچنین با اقساط بلند مدت عرضه می شود.

محصولات شرکت کاوه دارای رنگ بندی و مدل های مختلف و همچنین در سایز و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

گاوصندوق قسطی گنجینه

 

شرکت گاوصندوق گنجینه مهر پارس، یکی دیگر از شرکت های معتبر ایرانی است که فروشگاه طباطبایی محصولات با کیفیت این برند معتبر را با اقساط بلند مدت و خدمات پس از فروش در بازار عرضه می کند.

همچنین بخوانید  با پس انداز چگونه پولدار شویم؟ | گوشی قسطی

صندوق های گنجینه مهر پارس نیز در ابعاد و طرح های مختلف ساخته می شوند.

ضمن این که محصولات شرکت گنجینه مهر پارس دارای ویژگی هایی نظیر قفل ضد سرقت و دیجیتالی، قفل اثر انگشتی، دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و آتش سوزی هستند.

گاوصندوق قسطی نیکا

شرکت نیکا یک شرکت کره ای است که محصولات آن در بازار ایران با نام تجاری NIKA SAFE  عرضه می شوند.

و فروشگاه گاوصندوق طباطبایی به عنوان نمایندگی معتبر شرکت کره ای NIKA SAFE در تهران محصولات این شرکت را با اقساط بلند مدت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

گاوصندوق قسطی سدید

صندوق های سدید با طراحی منحصر بفرد تماماً از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات قطعات سازی تولید می شوند. خوب است بدانید تمام محصولات سدید توسط به روزترین نرم افزارهای مهندسی، فرآیند طراحی و انواع تست های تخریب، سرقت و مقاومت در برابر حریق را به صورت مجازی انجام میدهند و نتجیتاً محصولی کاملا متمایز و با امنیت خاطر برای مشتریان ارائه می گردد.

 

گاوصندوق قسطی گنجبان

 

گاوصندوق گنج بان به عنوان یکی از بهترین صندوق های ایرانی بازار مورد تایید بسیاری از خریداران و موسسات است. این صندوق با کیفیت، در ابعاد مختلف و رنگ های متفاوت به صورت 100 درصد نسوز تولید می گردد.

برای خرید محصولات گنج بان با گارانتی 18 ماهه همین حالا اقدام کنید.

گاوصندوق قسطی آیکو

آیکو نیز یکی از برند های معتبر ژاپنی است که محصولات این شرکت هم در فروشگاه طباطبایی با اقساط بلند مدت عرضه می شود.

محصولات ساخت کشور ژاپن از نظر کیفیت کاملا شناخته شده هستند و نیاز به تعریف ندارند.

گاوصندوق قسطی بامیل

شرکت گاوصندوق بامیل نیز یکی از شرکت های کره ای است که شما می توانید محصولات این شرکت را هم با اقساط بلند مدت از فروشگاه طباطبایی خریداری نمایید.

سخن پایانی

 

درنهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا برای برقراری ارتباط با فروشگاه گاوصندوق اقساطی در تهران با شماره های  ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و همچنین شماره ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ ارتباط برقرار نمایید، تا کارشناسان فروشگاه گاوصندوق طباطبایی علاوه برا ارائه لیست قیمت، کاتالوگ محصولات خود را نیز به شما ارائه دهند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *