تبلیغات

تبلیغات

بهترین هدیه روز خبرنگار چیست؟

khabarnegar-rooz

خبرنگاران نقش حیاتی در هر جامعه ای ایفا می کنند. از این رو قدردانی از آن ها با یک هدیه روز خبرنگار ضرورت دارد. تمام اخبار و حجم زیادی از اطلاعاتی که ما همه روزه آن ها را مطالعه می کنیم یا می شنویم، توسط خبرنگاران به دست ما می رسند.

۱۷ مرداد مصادف است با روز خبرنگار. در این روز خبرنگاری به اسم محمود صارمی حین تهیه خبر از افغانستان به شهادت رسید.

خبرنگاری مخصوصا خبرنگاری در مناطق جنگ زده یکی از خطرناک ترین شغل های دنیا به شمار می آید. بنابراین از خود گذشتگی آن ها سزاوار تشکر است. در این مقاله ما به هدایای مناسب برای این روز به خصوص اشاره خواهیم کرد.

خبرنگاران چه جور روحیاتی دارند؟

در خرید هدیه روز خبرنگار مانند هر هدیه دیگری باید با روحیات فرد دریافت کننده کادو آشنایی داشته باشید. خبرنگاران به طور کلی به خاطر جنس تهیه خبر، انسان هایی با خلاقیت و ذوق بالا هستند و مجبور هستند که وظایفشان را با ذوق و دقت بالایی به انجام برسانند.

با در نظر گرفتن چنین روحیاتی می توانید به راحتی یه هدیه مناسب برای آن ها تهیه کنید. این هدایا را می توانید از سایت فروشگاه اینترنتی ویستور تهیه کنید.

در خرید بهترین هدیه روز خبرنگار چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

توجه به روحیات و سلیقه حرفه ای و شخصی افراد از مهم ترین نکاتی است که باید هنگام خرید هدیه روز خبرنگار در ذهن داشته باشید. هدایا معمولا به دو دسته کاربردی و تزیینی دسته بندی می شوند. باید تشخیص دهید که خرید کدام یک برای فرد مقابلتان مناسب است.

دومین نکته در تهیه هدیه روز خبرنگار این است که مرتبه شغلی آن ها را در نظر داشته باشید. برای کسی که سال ها است که در این حوزه فعالیت می کند و سمت بالایی دارد، توصیه می کنیم که هدیه ای گران بهاتر تهیه کنید. در مقابل بهتر است که برای افراد تازه کار در این حرفه هدایایی کاربردی تدارک ببینید.

نکته آخری که در این رابطه باید ذکر کنیم، به خرج دادن خلاقیت در انتخاب هر یک از این هدایا است. اگر واقعا قصد خوشحال کردن طرف مقابل خود را دارید، بهتر است هدایایی را انتخاب کنید که نشان دهنده ارادت شما به او باشد.

 

هدیه روز خبرنگار

انتخاب های مناسب برای روز خبرنگار کدام هستند؟

برای این که زحمت شما را در انتخاب هدیه کمتر کنیم، به شما توصیه می کنیم که ادامه مقاله را بخوانید که با تعدادی هدیه مناسب روز خبرنگار آشنا شوید.

همچنین بخوانید  سرویس قابلمه سرامیکی جدید

بسته های ویژه فلاسک

یکی از بهترین هدایایی که برای خبرنگاران می توانید تهیه کنید، تهیه فلاسک است که بسته های ویژه آن در ویستور به فروش می رسند. این بسته ها شامل چند دمنوش گیاهی هستند و می توانید به سفارش خود نام فرد مورد نظر را روی فلاسک حک کنید.

ایده فلاسک از این جهت یک ایده مناسب برای هدیه روز خبرنگار است که خبرنگاران مجبور هستند ساعات زیادی از روز و شب را خارج از خانه برای تهیه گزارش بگذرانند. بنابراین یک فلاسک با حجم مناسب قطعا یک هدیه کاربردی برای آن ها خواهد بود.

فلاسک ها با طراحی های بسیار متفاوت به بازار عرضه می شوند، بعضی از آن ها دارای روکش هستند و بسیاری از آن ها در اندازه و ابعاد متفاوت ارائه می شوند. بسته فلاسک ویستور همراه با سه دمنوش و یک خودکار عرضه می شود که پک هدیه عالی برای یک خبرنگار دور از خانه است.


فلاسک می تواند بهترین هدیه روز خبرنگار باشد.

هدایای خاتم کاری

چنین هدیه دکوری معمولا قیمت بالایی دارد که دریافت آن از طرف هر کسی آن فرد را خوشحال می کند. این هنر و وسایلی که با این هنر درست می شوند، از هدایای نفیس اصیل به شمار می آیند.

وسیله هایی که با خاتم کاری درست می شوند، عبارت هستند از: ست اداری خاتم، ساعت دیواری، ساعت مچی، جاقلمی، جاسیگاری، صندوقچه و آیینه خاتم. این هدایا علاوه بر این که زیبایی دارند، کاربردی هم هستند.

 

پک دمنوش

یک پک دمنوش ۸ تایی گزینه مناسب دیگری برای هدیه روز خبرنگار است. دمنوش ها فواید بسیار زیادی دارند و به یک خبرنگار اجازه می دهد که خارج از خانه در محیط کار نیز از فواید آن ها برای سلامتی بهره مند شود.

یک پک دمنوش هدیه سالمی برای روز خبرنگار است.

دیگر نکات در خرید هدیه روز خبرنگار

در کنار نکاتی که در قسمت اول به آن ها اشاره کردیم، باید به مواد دیگری نیز در انتهای مقاله اشاره کنیم:

  • سعی کنید هدایایی که تهیه می کنید، کلیشه ای نبوده و با هدایای سال های قبل شما متفاوت باشند.
  • اگر می خواهید هدایای لوکس یا تزیینی تهیه کنید، به کاربرد آن ها نیز دقت داشته باشید.

در پایان

خبرنگاران از آن دست افرادی هستند که شغل بسیار پرتنشی دارند و در عین حال از حاصل کار و فعالیت آن ها که در این شرایط به وجود می آید، آن طور که باید قدردانی نمی شود. روز ۱۷ مرداد مناسبت خوبی است که از این افراد و زحمات آن ها قدردانی شود.

همچنین بخوانید  معرفی انواع تکنولوژی ها در سی شارپ

یک هدیه روز خبرنگار می تواند نشان دهنده قدردانی شما از آن ها باشد. این هدایا را می توانید از فروشگاه اینترنتی ویستور تهیه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *