تبلیغات

تبلیغات

سوپری و جا قاشقی کابینت چه کاربردی دارند؟

ja-ghashoghi1

امروزه آشپزخانه یکی از فضاهای مهم در هر خانه ای است که به زیبایی و مدرن بودن آن به شدت اهمیت داده می شود. استفاده از اکسسوری های مدرن به نظم و زیبایی آشپزخانه بسیار کمک می کند. ایما یراق قصد دارد در این مقاله کاربرد سوپری و جا قاشقی کابینت را که دو محصول مدرن و نظم دهنده آشپزخانه هستند به شما معرفی کند. با ما همراه باشید.

جا قاشقی کابینت 

 

جا قاشقی کابینت چیست؟

یکی از تجهیزات مدرنی که امروزه در آشپزخانه های بزرگ و کوچک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد جا قاشقی داخل کابینت است که باعث نظم ابزارهای آشپزخانه و کشوهای کابینت می شود. با قرار دادن وسایلی مانند قاشق، چنگال، چاقو، ملاقه و همه ابزارهای شبیه به اینها در جا قاشقی کابینت هنگام آشپزی و یا حتی زمانی که میهمان دارید خیالتان از بابت منظم و در دسترس بودن آن ها راحت است. با قرار دادن جا قاشقی کابینت علاوه بر نظم وسایل خود، کابینت مرتبی دارید که فضای کافی برای قرار دادن وسایل زیادی را دارد.

جا قاشقی ها در مدل های مختلفی مانند جا قاشقی رومیزی، جا قاشقی کنار سینک، جا قاشقی آویز و جا قاشقی داخل کابینت ساخته می شوند. جاقاشقی کابینت در سه جنس چوبی، پلاستیکی، شیشه ای و استیل ساخته می شود. اندازه و ابعاد هر کدام از متریال جا قاشقی کابینت متفاوت است.

مزایای استفاده از جا قاشقی کابینت

جا قاشقی کابینت در اندازه های مختلفی وجود دارد و برای اندازه های مختلف کابینت ها می توانید یکی از سایزهای آن را خریداری کنید. اگر سرویس قاشق و چنگال کاملی دارید و در دسترس بودن آن برایتان مهم است استفاده از جا قاشقی داخل کابینت بهترین گزینه است زیرا علاوه بر نظم داخل کابینت باعث می شود تا در مواقعی که مهمان دارید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

اگر جا قاشقی با جنس خوب و مناسب کارتان خریداری کنید می توانید طولانی مدت از آن استفاده کنید. این مدل جا قاشقی وزن مناسبی دارد و با قرار دادن قاشق و چنگال و دیگر وسایل مانند اینها وزن سنگینی پیدا نمی کند و کابینت آسیبی نمیبیند. 

جا قاشقی کابینت یکی از محصولات مدرن آشپزخانه محسوب می شود که هر خانم با سلیقه ای به آن نیاز دارد.

کابینت سوپرمارکت دار چیست؟

سوپری کابینت یکی دیگر از وسایلی است که امروزه در آشپزخانه بسیار کاربردی و زیبا است. در واقع سوپرمارکت کابینت فضایی است که وسایل مختلفی مانند مواد غذایی، شوینده ها، ادویه ها و… در آن قرار می گیرند و در اندازه های مختلف ساخته می شود. برای آشپزخانه هایی که کوچک هستند و تعداد کابینت کمی دارند سوپری کابینت باعث ایجاد فضایی مناسب و زیبا برای وسایل مختلف می شود.  

همچنین بخوانید  چگونه ارز دیجیتال بخریم؟ خرید ارز دیجیتال به ساده ترین روش ممکن!

طراحی سوپر مارکت آشپزخانه به دو جنبه مختلف استفاده می شود. بعضی از افراد از سوپری کابینت به عنوان اکسسوری آشپزخانه و برای زیبایی بیشتر آن استفاده می کنند. برای آشپزخانه های کوچک و برای داشتن فضای بیشتر برای قرار دادن وسایل مختلف از سوپری کابینت استفاده می شود. سوپری کابینت به نظم وسایل مختلف و به تمیزی بیشتر آشپزخانه کمک می کند.

سوپری کابینت را میتوانید به صورت جدا و متحرک سفارش دهید تا آن را در فضای دلخواه خود بگذارید. سوپری کابینت را در فضاهای مختلفی مانند کنار یخچال، کنار گاز و… قرار می دهند و برای وسایلی مانند حبوبات و مواد غذایی خشک، ادویه جات، روغن، شوینده و ظروف استفاده می شود.

انواع مدل های در سوپری کابینت

اگر مسائلی مانند ابعاد و قیمت سوپر مارکت آشپزخانه را کنار بگذاریم مهم ترین نکته مدل و نحوه طراحی آن است. طراحی که سوپری کابینت دارد نشان دهنده کاربرد آن است. متریال، طرح و رنگی که برای سوپری کابینت انتخاب می کنید باید با دیگر فضای آشپزخانه شما هماهنگ باشد. در ادامه نام مدل های مختلف در سوپرمارکت آشپزخانه را برای شما عنوان می کنیم.

سوپری کابینت با دربهای کنج یا مجیک کرنرها: این مدل از سوپر مارکت آشپزخانه هر فضایی در گوشه و کنار را کاربردی و مورد استفاده می کند.

سوپری کابینت با درب ریلی: برای استفاده راحت تر از کابینت دربهای ریلی بهترین گزینه هستند.

سوپری کابینت با درب جیبی: نحوه باز شدن این دربها متفاوت بوده و ظاهری ساده دارند. برای باز کردن این درب باید اول آن را به سمت جلو هل دهید.

سوپری کابینت با درب تاشو: این سبک از دربها مناسب برای آشپزخانه هایی است که دکور اروپایی دارند مناسب است. نام دیگر این مدل در، در آسانسوری است.

سوپری کابینت با در اسلایدی: دربهای اسلایدی یا اتوبوسی برای باز و بسته شدن به چپ و راست حرکت می کنند. این مدل یکی از پرکاربردترین ها برای سوپرمارکت آشپزخانه است.

سوپری کابینت با در شیشه ای: به دلیل استفاده از شیشه برای درب سوپر مارکت آشپزخانه دیدن مواد غذایی که در آن قرار دارد بسیار راحت است.

 

جا قاشقی کابینت

ایما یراق

ایما یراق ، فروشگاهی اینترنتی برای فروش بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات مدرن است. راه های ارتباطی و ثبت سفارش  فروشگاه از طریق مختلف امکان پذیر است و سفارش ها به صورت همه روزه ارسال می شوند. 

www.imayaragh.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *