تبلیغات

تبلیغات

تفریحات رایگان دبی را بشناسید!

kish-dubuy1

آیا فکر می‌کنید سفر ارزان به دبی غیر ممکن است؟ با خواندن مطلب حاضر متوجه خواهید شد که سخت در اشتباهید! اگر دبی بسیار لوکس و مدرن است، اما تفریحات رایگان بسیاری وجود دارد که در عین حال که لحظات خاطره‌انگیز و رویایی را برای شما رقم می‌زنند، به صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان هم کمک می‌کنند. چه بخواهید آسمان‌خراش‌های هیجان‌انگیز دبی را ببینید و چه دوست داشته باشید در تاریخ و فرهنگ امارات کاوش کنید، همچنان گزینه‌های متنوع زیادی پیش روی شما وجود خواهد داشت. اگر بلیط دبی تان را رزرو کرده‌اید و آماده سفر به این شهر هستید، تا انتهای مطلب حاضر همراه ما باشید تا با 11 تا از بهترین تفریحات رایگان دبی آشنا شوید.

موزه-قهوه-کیش

1. بازدید از موزه قهوه

در این موزه، با هر چیزی که به نحوی با قهوه مرتبط است، آشنا خواهید شد؛ از تاریخ قهوه گرفته تا تکنیک‌های درست‌کردن قهوه، طعم‌های مختلف آن، ابزارهای درست‌کردن قهوه و قهوه‌جوش‌هایی که چند صد سال قدمت دارند. در یک کلام، این موزه، بهشت دوست‌داران قهوه خواهد بود. خبر خوب اینکه هر سوالی درباره درست‌کردن قهوه داشته باشید می‌توانید از باریستاهای آن بپرسید و بازدید از آن هم کاملا رایگان است.

2. سوارشدن بر «ابرا»

«ابرا» نوعی تاکسی دریایی قدیمی است که سوارشدن بر آن، شما را به سفری آبی لذت‌بخش در تاریخ دبی خواهد برد. اگر چه ابرا به طور کامل رایگان نیست، اما هزینه 0.30 دلاری این تاکسی دریایی، لذت‌بردن از آن را برای هر مسافری امکان‌پذیر کرده است.

3. گشت‌وگذار در منطقه تاریخی الفهیدی

دوست دارید با فرهنگ و تاریخ دبی آشنا شوید؟ خودتان را به قدم‌زدن در محله تاریخی الفهیدی دعوت کنید. در این محله تاریخی چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد و برای بازدید از ساختمان‌های سنتی، چای‌خانه‌ها، موزه‌ها، نمایشگاه‌های هنری، بازارها و… آن لازم نیست حتی هزار تومانی بپردازید.

4. چرخ‌زدن در دبی مال

اگر بتوانید در برابر بیش از 1200 فروشگاه این مرکز خرید بزرگ مقاومت کنید، بازدید از یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی کاملا رایگان است. در این مرکز خرید، علاوه بر فروشگاه‌های معتبرترین و مطرح‌ترین برندهای جهان، چند رستوران، آکواریوم، پارک واقعیت مجازی و… هم در این مرکز خرید وجود دارد. همچنین، به رایگان می‌توانید بخشی از آکواریوم شگفت‌انگیز و زیبای دبی را در این مرکز خرید تماشا کنید.

5. تفریح رایگان در یکی از بزرگترین پارک های آبی جهان!

بهترین هدیه‌ای که یک نفر در روز تولدش می‌تواند دریافت کند چیست؟ چیزی بهتر از تفریح رایگان در یکی از بزرگترین پارک های آبی جهان هم داریم؟ هتل آتلانتیس د پالم دبی میزبان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی جهان است. اگر دوست دارید در روز تولدتان به رایگان مهمان این پارک آبی هیجان‌انگیز باشید، کافی است به وبسایت هتل آتلانتیس سر بزنید و تاریخ تولدتان را ثبت کنید. به همین سادگی! البته برای دریافت این هدیه، به رزرو هتل دبی و مسافرت به این شهر هم در روز تولدتان هم نیاز خواهید داشت.

همچنین بخوانید  10 ایده کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

ساحل-مارینا-دبی

6. مشاهده زیباترین منظره غروب آفتاب از مارینا دبی

دوست دارید زیباترین تصویر عمرتان از منظره غروب آفتاب را مشاهده کنید؟ مارینا دبی را از دست ندهید. با قدم زدن در مسیر 8 کیلومتری این مارینا، زیباترین و باشکوه‌ترین ساختمان‌های دنیا را خواهید دید و در پایان روز هم منظره‌ای بی‌نهایت دل‌انگیز و رویایی از غروب خورشید مقابل دیدگانتان قرار خواهد گرفت.

7. بازدید از فلامینگوهای حیات وحش راس الخور

حیات وحش راس الخور که خانه هزاران پرنده، ماهی و سایر حیوانات است، فاصله چندانی از شهر ندارد. اگر چه این ناحیه میزبان حیوانات زیادی است، اما این منظوره دل‌انگیز فلامینگوهاست که بیشتر از بقیه دل عاشقان حیات وحش را می‌رباید. حتی اگر خودتان را از شیفتگان حیات وحش نمی‌دانید، بازدید از منظره صورتی‌رنگ فلامینگوها و عکس‌گرفتن از آن‌ها، یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحاتی است که به رایگان در شهر دبی می‌توانید تجربه کنید.

8. بازدید از دریاچه عشق دبی

دریاچه عشق که در نزدیکی منطقه القدره واقع شده است، یکی از رویایی‌ترین و رمانتیک‌ترین مکان‌های دبی است. این دریاچه مصنوعی قلبی‌شکل، در دل کویر ساخته شده است و جان می‌دهد برای کمپ‌زدن و مشاهده آسمان پرستاره کویر. علاوه بر این، دریاچه عشق برای پیک‌نیک، دوچرخه‌سواری و تماشای پرندگان هم انتخاب بسیار مناسبی است.

9. گردش در روستای هریتج دبی

اگر چه تنها 20 سال است که از ساخت این دهکده گردشگری می‌گذرد، اما بهانه‌ای عالی برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی است. اگر عاشق آشنایی با تاریخ و فرهنگ ملت‌ها هستید، دهکده هریتج شما را به دل فرهنگ و تاریخ دبی می‌کشاند؛ البته به رایگان!

10. شرکت در تور رایگان مسجد جامع دبی

مسجد جامع دبی، از دیگر مکان‌های دیدنی و زیبایی است که شما را با بخش‌هایی از تاریخ و فرهنگ این شهر آشنا می‌کند. تور مسجد جامع دبی شامل گشت‌وگذار در مسجد، برپایی نماز، معرفی اعتقادات اسلامی و… است و کاملا هم رایگان برگزار می‌شود.

بلیط-کیش

11. بازدید از معماری خیره‌کننده بناهای دبی

برای تجربه تفریحی لذت‌بخش در دبی، حتی یک پیاده‌روی ساده در سطح شهر هم کافی است. با این کار، بدون پرداخت حتی یک درهم خودتان را به مشاهده زیباترین و خیره‌کننده‌ترین آسمان‌خراش‌ها و ساختمان‌ها دعوت خواهید کرد. اپر گذرتان به دبی افتاد، حتما از برج خلیفه – بلندترین ساختمان جهان – و برج العرب و برج کایان دیدن کنید.

دبی، سرزمین لذت‌های بی‌پایان

بر خلاف تصور، سفری ارزان و اقتصادی به دبی کاملا امکان‌پذیر است؛ تنها کافی‌ست با تفریحات رایگان دبی آشنا باشید و پیش از سفر، برای بهره‌مندی از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. البته خرید بلیط ارزان هواپیما دبی هم تا حد بسیار زیادی می‌تواند هزینه سفر شما به دبی را کاهش دهد. در این صورت، توصیه می‌کنیم حتما به سایت فلای تودی که یکی از بهترین مرجع‌های خرید ارزان بلیط هواپیما و رزرو هتل است سر بزنید و لذت سفر به شهر هزار رنگ و مجلل دبی را حتی با بودجه اندک بچشید.

همچنین بخوانید  فولاد ضد زنگ دوپلکس

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *