تبلیغات

تبلیغات

کدام ماسک مو برای موهای خشک و وز توصیه می شود؟

شامپو برای مو خشک

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، می‌توان نتیجه گرفت که تاکنون راه‌های زیادی را برای ترمیم موهای آسیب‌دیده و خشک خود از جمله استفاده از انواع نرم‌کننده و یا شامپو برای مو خشک به کار برده‌اید. اما اکنون وقت آن فرارسیده است که زمانی را برای رسیدگی واقعی به موهای خود اختصاص دهید. نگران نباشید ما برای درمان موهای خشک و وزوزی که دچار آن شده‌اید و کمک به شما اینجا هستیم. صبور باشید و برای بدست آوردن سلامتی و زیبایی دوباره موهای خود با ما همراه باشید.

چرا ماسک مو؟

استفاده از انواع ماسک‌های مو، راهی سریع و در عین حال بسیار قدرتمند و مؤثر است که در کمتر از 30 دقیقه مواد مغذی زیادی را به موهای شما می‌رسانند. تمامی این ماسک‌ها خواصی مانند نرم‌کنندگی و آبرسانی، تقویت و رشد، افزایش درخشندگی و حتی مبارزه با عفونت‌ها را به موها می‌بخشند. هر چند برخی از آرایشگاه‌ها درمان‌های گران‌قیمت برای موهای آسیب‌دیده ارائه می‌دهند که نتایج مشابهی به همراه دارند، اما ما تصمیم گرفته‌ایم مستقیما به طبیعت رجوع کرده و روش تهیه ماسک‌های مو طبیعی را برای شما شرح دهیم. البته شما می‌توانید از ماسک‌های مرغوب و ارگانیک مانند ماسک مو بدون سولفات نیز برای گرفتن نتیجه مطلوب استفاده کنید.

در بخش زیر با مجموعه‌ای از ماسک‌های مو آشنا می‌شوید که برای تهیه آنها تنها به چند ماده نیاز است و احتمالا همگی آنها نیز در یخچال یا کمد شما یافت می‌شوند. دستور‌العمل‌هایی که با شما به اشتراک می‌گذاریم، همگی ماسک‌های موی فوق‌العاده‌ای هستند که به تغذیه، محافظت و مرطوب کردن موهای خشک کمک شایانی کرده و می‌توانید از صحت و نتیجه‌بخشی آنها مطمئن باشید.

ماسک مو روغن نارگیل و عسل

ماسک مو بدون سولفات

بنظر می‌رسد که واقعا نارگیل یک ماده جادویی برای موها باشد. روغن نارگیل، موهای خشک را مرطوب و نرم نگه می‌دارد و به دلیل قابلیت بالا در حفظ رطوبت، از شکستن موها جلوگیری می‌کند. از آنجاییکه روغن نارگیل مملو از اسیدهای چرب است، قوی‌تر از نرم‌کننده‌های معمولی به موها اثر کرده و آنها را زیبا، نرم، ابریشمی و براق می‌کند. توصیه می‌کنیم در صورت امکان از روغن نارگیل ارگانیک استفاده کنید. فواید عسل نیز بی‌پایان است. عسل در حفظ رطوبت موها عالی عمل می‌کند، زیرا یک مرطوب‌کننده طبیعی است. به عبارتی عسل رطوبت را به درون موها می‌مکد. این ویژگی بخصوص برای موهای خشک و وزوزی که نیاز به افزایش رطوبت و آبرسانی دارند عالیست. عسل همچنین یک نرم‌کننده فوق‌العاده است که به صاف و نرم شدن موهای شما کمک موثری می‌نماید. علاوه بر آن، هرگونه درخشندگی از دست رفته را به موهای خشک باز می‌گرداند.

همچنین بخوانید  سرویس قابلمه سرامیکی جدید

مواد تشکیل دهنده ماسک:

  • 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • 1 قاشق غذاخوری عسل

دستورالعمل:

  1. همه مواد را در یک کاسه مخلوط کنید.
  2. مخلوط را داخل قابلمه بریزید و اندکی حرارت دهید تا ذوب شوند.
  3. سپس از بالا به پایین روی موهای خود بمالید و با کلاه حمام آنها را بپوشانید.
  4. 20 دقیقه اجازه بدهید مواد روی موها بمانند و در آخر آبکشی نمایید.

ماسک مو شکر قهوه ای و روغن زیتون

چه کسی می‌دانست که این ماده شیرین، کلید سلامت موهاست؟ شکر قهوه‌ای یک لایه‌بردار عالی برای موها بوده، که به خلاص شدن از شر سلول‌های مرده پوست سر نیز کمک می‌کند. روغن زیتون نیز همیشه به عنوان یک نرم‌کننده طبیعی برای درمان موهای خشک استفاده شده است. همچنین با حفظ کردن رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست سر، موهایی نرم و درخشان را به ارمغان می‌آورد. این ماده یک منبع عالی برای جلوگیری از شکسته شدن موها، دو شاخه شدن انتهای آنها، وزوزشدن و حتی ریزش مو است. آیا با شوره سر و خشکی مو مشکل دارید؟ بدانید که این ماسک بهترین گزینه برای کمک به رفع این مشکلات خواهد بود.

مواد لازم:

  • 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

دستورالعمل:

  1. شکر و روغن را با هم در یک کاسه مخلوط کنید.
  2. از بالا به پایین به موهای خود بمالید.
  3. اجازه دهید ماسک به مدت 15 الی 20 دقیقه روی موهای شما بماند، سپس آبکشی نمایید.

ماسک مو عسل، موز و ماست

قیمت بهترین ماسک مو

موز شگفتی‌های مخفی زیادی برای جلوگیری از وزوز شدن موها و حالت دادن به آنها دارد. این میوه سرشار از روغن‌های طبیعی، پتاسیم، کربوهیدرات‌ها و ویتامین‌هاست که همگی به حفظ رطوبت موها کمک می‌کنند. همچنین در از بین بردن موخوره موهای خشک موثر است. ماست نیز فواید باورنکردنی برای موهای وز دارد که احتمالا از آن بی‌خبر هستید. این ماده دارای سطوح بالایی از اسید‌لاکتیک است که به درمان موهای کدر و آسیب‌دیده کمک شایانی می‌کند.

مواد لازم:

  • 1 عدد موز ورقه شده
  • 2 قاشق غذاخوری ماست ساده
  • 1 قاشق غذاخوری عسل

دستورالعمل:

  1. همه مواد را با هم در مخلوط کن بریزید یا اینکه ابتدا موز را له کنید و سپس مواد دیگر را اضافه و به خوبی با هم میکس کنید.
  2. ماسک را روی موهای از قبل مرطوب شده، از بالا به پایین بمالید.
  3. موهایتان را بالا ببندید و با کلاه دوش آن را بپوشانید.
  4. اجازه دهید ماسک حدود 30 الی 40 دقیقه روی موهایتان بماند.
  5. سپس با شامپو و نرم‌کننده، موها را بشویید. بدین ترتیب خواهید دید که حالت وز موها از بین می‌رود.
همچنین بخوانید  چطور می توانیم آموزش فتوشاپ را شروع کنیم؟

ماسک مو روغن نارگیل، آووکادو و عسل

با اینکه این ماسک حالت ناخوشایندی را روی موها ایجاد می‌کند اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. در آووکادو ماده گواکامول وجود دارد. این ماده یک چربی طبیعی و سالم بوده که نزدیک به 20 عدد از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف از جمله پتاسیم، فولات (که سلول‌های آسیب دیده را ترمیم می‌کند) و ویتامین‌های C و E (که هر دو باعث رشد مو می‌شوند) را در خود دارد. به عبارت دیگر آووکادو به موهای آسیب‌دیده درخشندگی می‌بخشد، آنها را مرطوب ساخته و ویتامین‌ها و پروتئین‌های ضروری موها را تامین می‌کند. علاوه بر آن به محافظت از موهای شما در برابر گرما نیز کمک می‌نماید.

مواد لازم:

  • 1 عدد آووکادو
  • 2 عدد تخم مرغ
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

دستورالعمل:

  1. آووکادو را له کرده و پوره بدست آمده را در کاسه همزن بریزید.
  2. تخم مرغ، عسل و روغن را به مخلوط آووکادو اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
  3. از انتها تا ریشه به موهای خود بمالید.
  4. 15 الی 20 دقیقه بگذارید ماسک روی موها بماند. سپس آبکشی کنید.

با ماسک موهای مو تن رو، به موهایی نرم و خوش‌حالت سلام کنید

اکثر ما به دلایل مختلف از جمله رنگ کردن‌های مداوم و یا استفاده از اتوی مو، دچار خشکی مو، شکنندگی و یا وزوز شدن آنها می‌شویم. اما این رویه ناخوشایند می‌تواند متوقف شود. یکی از راهکارهای موثر در این زمینه، استفاده از ماسک‌های موی طبیعی و بی‌ضرر است. البته گزینه دیگری نیز پیش روی شماست. می‌توانید از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مو تن رو، قیمت بهترین ماسک موهای مرغوب را مشاهده کرده و انواع آنها را با توجه به نیاز خود بررسی و خریداری نمایید. موتن‌رو از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی اصل است که چندین سال است در این حوزه فعالیت می‌کند.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • amir تیر 9, 1402 :: 14:50

    وبسایت موتن رو عالیه. مخصوصا جدیدا محصولات مالالیز رو هم موجود کردند من خیلی راضیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *