تبلیغات

تبلیغات

چه ویژگی هایی را می توان از آیفون 14 پرو انتظار داشت؟

4-Features-We-Want-to-See-on-the-iPhone-14 Pro

بسیاری از ما به خوبی می دانیم که اپل هر سال یک آیفون جدید در بازار های جهانی عرضه می کند. از این رو، در سال 2022 نیز همه ما مشتاقانه منتظر عرضه سری آیفون 14، به ویژه مدل های پیشرفته آن مانند iPhone 14 Pro هستیم، زیرا این سری از گوشی های هوشمند همواره بهترین ویژگی ها را برای سری پریمیوم خود رزرو می کند.

بنابراین، اکثر افراد از متخصصین تکنولوژی می پرسند که از چه نوع فناوری پیشرفته ای می بایست از آیفون امسال انتظار داشته باشیم. خب، در این مقاله به برخی از ویژگی های کلیدی می اندازیم که فکر می کنیم اپل برای آیفون 14 پرو خود استفاده کند.

دوربین حرفه ای تر

دوربین آیفون 14 پرو

آیفون 13 پرو یکی از بهترین دوربین های گوشی های موجود در بازار را در اختیار دارد، با این حال وضوح تصویر یکی از زمینه هایی است که در آن با رقبا مبارزه می کند. عکس هایی که با آیفون می گیرید، وقتی بزرگنمایی می کنید، چندان خوب به نظر نمی رسند، زیرا سنسور دوربین تنها 12 مگاپیکسل است، در حالی که پرچمداران اندرویدی مانند Samsung Galaxy S22 Ultra می توانند عکس هایی با رزولوشن 108 مگاپیکسل بگیرند.

اپل از زمان عرضه آیفون 6S در سال 2015 به دوربین های 12 مگاپیکسلی پایبند بوده است، از این رو ما معتقدیم در سال 2022 اپل سعی در افزایش رزولوشن و کیفیت دوربین های خود داشته باشد. حتی یک افزایش جزئی به 24 مگاپیکسل باعث بهبود تصاویری که می گیرید، می شود. با این حال اپل باید فراتر از آن رفته و یک سنسور 48 مگاپیکسلی را در آیفون 14 پرو خود بگنجاند تا تاج را از پرچمداران اندرویدی پس بگیرد.

بدنه ای از جنس تیتانیوم

بدنه آیفون 14 پرو

اپل از زمان عرضه آیفون X در سال 2018 به یک قاب فولادی ضد زنگ مجهز بود. این ابزار در حالی که یک حس عالی به افراد را انتقال می دهد، جایگاهی را فراهم کرده است که اثر انگشت کاربر بر روی بدنه آن بر جای بماند. از این رو اپل می تواند در نسخه جدید خود از یک قاب آلیاژ تیتانیوم استفاده کند که نه تنها در برابر اثر انگشت مقاومت می کند بلکه با وزن کم خودش می تواند حس بهتری را به افراد منتقل کند.

کانکتور برق MagSafe

ویژگی آیفون 14 پرو

برای یک استاندارد شارژ بی سیم، MagSafe بسیار سریع است و سرعت شارژ تا 15 وات را ارائه می دهد. با این حال اپل این فناوری را از زمان معرفی اولیه آن در سال 2020 بهبود نداده است که پیشبینی می شود برای شارژ سریع محصولات خود تغییراتی را در آن اعمال کند.

همچنین بخوانید  بررسی Samsung Galaxy A54 : تلفن هوشمندی مدرن

از طرفی اپل باید تا سال 2024 پورت “Lightning” را در دستگاه های جدید خود به دلیل حکم اتحادیه اروپا بازنشسته اعلام کند. این شرکت می تواند تمامی محصولات خود را با پورت های USB-C مجهز کند، اما این نکته نیز خالی از لطف نیست که ممکن است با استفاده از شارژر های بی سیم استفاده از پورت را به طور کلی از بین ببرد.

256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در مدل های پایه

فضای ذخیره سازی آیفون 14

در سال 2021، اپل فضای ذخیره سازی پایه تمام مدل های آیفون را به 128 گیگابایت افزایش داد، با این حال ما فکر می کنیم که این شرکت باید فضای ذخیره سازی پایه مدل های Pro را در سال جاری به 256 گیگابایت برساند. ما احساس می کنیم که 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی آیفون برای کاربران در سال 2022 ناکافی به نظر برسد، به خصوص اگر دوربین آنها رزولوشن بالاتری را پشتیبانی کند.

کلام آخر

ما در مورد برنامه های اپل برای آیفون 14 پرو مطمئن نیستیم، اما ویژگی ها و تغییراتی که در مورد آنها صحبت کردم دقیقا همان چیزی است که جامعه از اپل انتظار دارد. از این رو با چنین افزوده هایی، آیفون 14 پرو تمام پتانسیل را دارد که پرچمدار سال باشد.

با این حال، اینکه آیا آیفون بعدی دارای ویژگی های ذکر شده است یا خیر، چیزی است که فقط زمان می تواند نشان دهد. بنابراین، ما منتظر خواهیم بود که ببینیم اپل 2022 در بازار های جهانی چه محصولی را در اختیار عموم قرار می دهد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *