تبلیغات

تبلیغات

امداد خودرو هشتگرد و خدمات امداد خودرو

khadamat-khodro1

امداد خودرو از نیازهای ضروری و اساسی تمامی برندهای خودرو است. به دلیل اینکه خودروها بنا به دلایل مختلف دچار مشکل، سانحه و خرابی می‌شوند. از این‌رو مراکز متعددی در قالب امداد خودرو به مشتریان خدمات متنوع ارائه می‌کنند. در این‌خصوص با توجه به مشکلی که برای خودرو به‌وجود آمده، اقدامات لازم جهت رفع آن صورت می‌گیرد. در غیر این‌صورت اتومبیل خراب یا سانحه دیده با خودروبر و یدک‌کش جهت عیب‌یابی و انجام تعمیرات به نمایندگی (تعمیرگاه) منتقل می‌شود. امداد خودرو هشتگرد نیز به‌عنوان یکی از مجموعه‌های خدمات خودرویی فعالیت قابل توجهی در این زمینه داشته است و تا به‌حال توانسته نیاز بسیاری از مالکان خودرو را با ارائه خدمات با کیفیت و سریع برطرف سازد. بدین جهت در ادامه قصد داریم شما را با خدمات امداد خودرو هشتگرد آشنا سازیم.

 

خدمات امداد خودرو

امداد خودرو هشتگرد؛ ارائه‌دهنده کلیه خدمات خودرویی

امداد خودرو هشتگرد با در اختیار داشتن کادر باتجربه و متخصص و همچنین بهره‌گیری از ماشین‌آلات، ابزارآلات و تجهیزات بروز کلیه خدمات خودرویی را به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. خدمات امداد خودرو در شهر هشتگرد و سایر مناطق کلان شهر تهران شامل اعزام امدادگر، حمل‌وانتقال خودرو با استفاده از یدک‌کش و خودروبر، تعویض لاستیک، تعمیرات جزئی، چک کردن و عیب‌یابی سیستم خنک‌کننده، برق، سوخت‌رسانی، کلاج، ترمز و غیره می‌شود. در این راستا برای رفاه حال همشهریان و کاهش هزینه امداد خودرو، کارت اشتراک برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شده است و استفاده از کارت‌های اشتراک امداد خودرو هشتگرد، موجب بهره‌مندی از چند درصد تخفیف برای تمامی کاربران می‌شود. به‌همین سبب بسیاری از کاربران با مشاهده کوچکترین مشکل در خودرو با مراکز امدادی و خدمات خودرویی تماس حاصل نموده و از توان، تجربه و تخصص آنها جهت رفع مشکلات به‌وجود آمده، استفاده می‌کنند.

نکته قابل توجه اینکه؛ با پرداخت هزینه ناچیز می‌توانید اشتراک امداد خودرو هشتگرد را خریداری نمایید و از خدمات و تجربه آنها برای رفع معایب و مشکلات وسایل نقلیه خود استفاده کنید. فرقی نمی‌کند که در کدام منطقه ار شهر هشتگرد سکونت دارید. تنها با برقراری تماس یا ثبت درخواست در سامانه مشتریان این مجموعه، نیروهای امدادی با تمامی تجهیزات در محل حضور پیدا نموده و ضمن عیب‌یابی سریع، تخصصی و دقیق، مشکل را برطرف می‌کنند.

 

خدمات امداد خودرو

شرح وظایف امداد خودرو

به‌منظور شفاف‌سازی و تسریع فرآیند عیب‌یابی و ارائه خدمات امداد خودرو هشتگرد و سایر مناطق تهران، وظایف ثابت و مشخصی برای مراکز امداد خودرو در نظر گرفته شده است. بعضی از اصلی‌ترین و مهمترین وظایف امداد خودرو به شرح زیر است:

  • کلیه مراکز امداد خودرو هشتگرد و سایر نقاط کلان شهر تهران موظف‌اند به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی نیاز مشتریان و مراجعین باشند.
  • ارسال نیروی امدادی و تجهیزات امداد خودرویی براساس درخواست و نیاز مشتریان صورت می‌گیرد. به‌طور مثال بنا به نیاز مالکان خودرو و برای کمک به خودروهای سانحه دیده، علاوه بر یدک‌کش، جرثقیل و خودروبر نیز به محل اعزام می‌شود.
  • احترام به حقوق مراجعین و توجه به توضیحات آنها اهمیت فراوانی دارد؛ زیرا در میان صحبت‌های آنان می‌توان علت اصلی بروز مشکل در خودرو را پیدا کرد و اقدامات لازم را در جهت رفع آن انجام داد.
  • حضور سریع و به‌موقع نیروهای امدادی و تجهیزات امداد خودرو در محل نیز بسیار مهم است. به لحاظ اینکه مشتریان خواستار عیب‌یابی سریع و رفع مشکل خودروهایشان هستند. علاوه بر این گاهی اوقات، افراد بیمار در خودرو حضور دارند و یا اتومبیل در برف و بوران دچار مشکل شده است. در این‌گونه موارد می‌بایست امدادرسانی، عیب‌یابی و رفع مشکل خودرو با بالاترین سرعت و کیفیت ممکن انجام گردد.
همچنین بخوانید  با پیروی از عاقلان ثروتمند شدم

خاطر نشان می‌شود که در امداد خودرو هشتگرد این دسته از وظایف در دستور کار مجموعه قرار گرفته و به‌عنوان یکی از بهترین مراکز امدادرسانی شهر جدید هشتگرد و حومه به مشتریان خدمات ارائه می‌کند. شما نیز می‌توانید با برقراری تماس یا ثبت درخواست از خدمات این مجموعه امداد خودرو بهره‌مند شوید.

نحوه ارائه خدمات در امداد خودرو

به‌طور کلی امداد خودرو هشتگرد و سایر مراکز خدمات خودرویی طبق یک روال ثابت و از پیش تعریف شده به کاربران خدمات ارائه می‌کنند. بدین صورت که پس از ثبت درخواست توسط مشتری، اطلاعات و خواسته او در سیستم ثبت می‌شود. سپس براساس نوع و شدت خرابی خودرو نیروی امدادی، تجهیزات، ابزارآلات و خودروهای یدک‌کش و خودرو بر در محل حضور پیدا می‌کنند. در این مرحله نیز با استفاده از دیاگ، بررسی موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، سیستم برق، بدنه و غیره مشکل وسایل نقلیه شناسایی می‌شود و اقدامات لازم جهت رفع آن توسط کادر باتجربه و متخصص امدادی صورت می‌گیرد. همان‌گونه که در ابتدا نیز به آن اشاره نمودیم؛ در بعضی موارد شدت حادثه و خرابی به حدی است که امکان تعمیر و راه‌اندازی خودرو وجود ندارد. در این‌گونه موارد وسایل نقلیه با استفاده از خودروبر و یدک‌کش به تعمیرگاه یا نمایندگی‌های مجاز متناسب با نوع و مدل خودرو منتقل می‌شوند.

 

خدمات امداد خودرو

خدمات امداد خودرو هشتگرد

مجموعه امداد خودرو شهر جدید هشتگرد در راستای رفع نیاز و مشکلات مشتریان خدمات زیر را با بهترین کیفیت به آنها ارائه می‌دهد. به نحوی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فرآیند عیب‌یابی و رفع معایب خودرو انجام می‌گردد. بعضی از مهمترین خدمات امداد خودرو هشتگرد به ترتیب زیر عبارت است از:

  • پنجرگیری لاستیک.
  • تعویض باتری.
  • حمل‌وانتقال خودرو به تعمیرگاه.
  • تعمیر وسایل‌نقیله در محل.
  • اعزام انواع یدک‌کش و خودرو بر با توجه به نوع و مدل خودرو.
  • رساندن سوخت به وسایل‌نقلیه در جاده.
  • و … .

جمع‌بندی

اکنون که با شرایط، کیفیت و نحوه ارائه خدمات امداد خودرو هشتگرد آشنا شدید؛ می‌توانید متناسب با نیاز، نوع خودرو و دلایل خرابی از خدمات مراکز امداد خودرو در مناطق مختلف تهران استفاده نمایید. حضور کادر باتجربه، تعمیرکاران متخصص و تجهیزات پیشرفته در این مراکز، موجب تسریع فرآیند امدادرسانی، عیب‌یابی و رفع مشکلات وسایل‌نقلیه شده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت بروز هرگونه مشکل برای خودرو و ناتوانی در رفع آن با امداد خودرو تماس حاصل نمایید و از خدمات متنوع آنها استفاده کنید. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *