تبلیغات

تبلیغات

۷ زبان برنامه نویسی پردرآمد برای فریلنسرها

programing-lang

برنامه نویسی یک حوزه شغلی پرسود است که نوید آینده شگفت انگیز، حقوق بسیار بالا، شناخت جهانی و ثبات گسترده را می دهد. طبق آخرین گزارش ها، انتظار می رود مشاغل برنامه نویسی تا سال 2028 به میزان 21 درصد افزایش یابد. برنامه نویسان آزاد افراد خود اشتغالی هستند که مشتریان، نرخ ها، ساعات کاری و مکان خود را با اراده و تخصص خود تعیین می کنند. در این مقاله از سایت https://rastava.academy/  که به بررسی ۷ زبان برنامه نویسی پردرآمد برای فریلنسرهاست در کنار شما هستیم! پس تا انتها مقاله را دنبال کنید!

 در سناریوی امروزی، اکثر توسعه دهندگان دانش عمیقی از زبان های برنامه نویسی استاندارد پرکاربرد مانند جاوا، پایتون و … دارند. اما دانستن زبان های برنامه نویسی نه چندان رایج مانند Golang، Ruby و … نیز می تواند به شما در گرفتن حقوق های بالا کمک کند! اگر شما هم نمی دانید که برای داشتن درآمد زیاد کدام زبان برنامه نویسی را باید یاد بگیرید، پس مقاله درستی را انتخاب کرده اید!

در این مقاله به 7 زبان برنامه نویسی پردرآمد برای فریلنسرها در سال 2022 می پردازیم. داشتن دانش مسلط به این زبان های برنامه نویسی به شما کمک می کند تا در آینده پول و ثبات بسیار بالایی داشته باشید. پس بیایید شروع کنیم.

۱) پایتون (Python)

پایتون یک زبان برنامه نویسی همه منظوره سطح بالا است. این زبان یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی است که بیش از 80  درصد از توسعه دهندگان از آن به عنوان زبان برنامه نویسی برجسته استفاده می کنند. طبق آخرین نظرسنجی، میانگین نرخ ساعتی خدمات توسعه پایتون تقریباً 55  تا 60 دلار است.

برخی از ویژگی های کلیدی این زبان عبارتند از:

  • دارای یک کتابخانه و چارچوب گسترده برای پشتیبانی از تعداد زیادی از برنامه ها است.
  • مستقل از پلتفرم است که به این معنی است که می تواند روی ویندوز، مک و لینوکس اجرا شود.
  • دارای چارچوب‌ های inbuild GUI برای طیف گسترده‌ای از راه‌ حل‌ های چند پلتفرمی است.

۲) جاوا (Java)

 

زبان برنامه نویسی پردرآمد

جاوا یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی است که در حال حاضر برای توسعه در سه میلیارد دستگاه استفاده می شود. این زبان برنامه نویسی فوق العاده در توسعه انبوهی از برنامه های کاربردی در خط مقدم بوده است. طبق نظرسنجی، میانگین نرخ ساعتی خدمات توسعه جاوا تقریباً 58  دلار است. بنابراین جاوا از پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی است که فریلنسرها مطمئناً می توانند یاد بگیرند و روی آن کار کنند.

 برخی از نکات کلیدی جاوا عبارتند از:

  • دارای ویژگی های امنیتی قوی است که به توسعه ویروس و آنتی ویروس ها کمک زیادی می کند.
  • خطاها را تا حد زیادی با گزینه های بررسی زمان کامپایل و زمان اجرا از بین می برد.
همچنین بخوانید  داستان بازی    assassins creed syndicate

۳) گولنگ (Golang)

 Go یک زبان برنامه نویسی کامپایل شده است که در گوگل توسعه یافته؛ این زبان دارای ویژگی‌های تمیز کردن زباله، ایمنی حافظه و ویژگی ‌های تایپ ساختاری است. یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های Go سرعت بالای آن است که جاوا و پایتون را شکست می دهد. این یکی از پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی برای فریلنسرها است که میانگین نرخ ساعتی آن تقریباً 64 دلار است.

برخی از ویژگی های کلیدی Go عبارتند از:

  • کتابخانه استاندارد قدرتمند برای افزایش سهولت و کارایی کار.
  • با تعبیه ویژگی ‌های تست واحد، پشتیبانی آزمایشی پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند.
  • علم داده و فرآیندهای مصنوعی را تسهیل می کند.

۴) روبی (Ruby)

روبی یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و پویا است که از چندین پارادایم برنامه نویسی پشتیبانی می کند و بهره وری را افزایش می دهد روبی برای ساخت برنامه های دسکتاپ، خدمات پردازش داده، ابزارهای اتوماسیون و بسیاری موارد دیگر عالی است. این زبان شگفت‌انگیز زمان توسعه را در مقایسه با سایر زبان‌ها  25% _ 50% به حداقل می‌رساند. طبق نظرسنجی، میانگین نرخ ساعتی خدمات توسعه روبی تقریباً 59 دلار است. شما می توانید برای خواندن اطلاعات کامل و جامع و در رابطه با زبان های برنامه نویسی و راهنماهای استخدامی به بخش مقالات سایت آکادمی رستاوا مراجعه کنید!

برخی از ویژگی های شگفت انگیز روبی عبارتند از:

  • دارای یک محیط تست داخلی است که امکان آزمایش را در هر مرحله از توسعه فراهم می کند.
  • نگهداری و پشتیبانی آن واقعاً آسان است.
  • با ابزارهای قدرتمندی که امکان سفارشی سازی برنامه را فراهم می کند، یکپارچه شده است.
  • دارای یک محیط تست داخلی است که امکان آزمایش را در هر مرحله از توسعه فراهم می کند.

۵) سی پلاس پلاس (C++)

C++  یک زبان برنامه نویسی شی گرا سطح بالا است که به طور گسترده برای برنامه نویسی رقابتی استفاده می شود. بر اساس این نظرسنجی، رتبه چهارم توسط شاخص  TIOBE  قرار گرفته است. این برنامه در طیف گسترده ای از برنامه ها مانند توسعه نرم افزار، توسعه بازی، توسعه مرورگر، برنامه های کاربردی بانکی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. این زبان یکی از پردرآمدترین زبان های برنامه نویسی برای فریلنسرها در سال 2022 با میانگین نرخ ساعتی 55 دلار است.

برخی از نکات برجسته این زبان عبارتند از:

  • این دارای حافظه پویا است که امکان سنجی را در تشخیص و تخصیص فضا فراهم می کند.
  • دارای ویژگی های بهبود یافته ای برای بهبود وضوح کد، خوانایی و عیب یابی است.
  • در مقایسه با سایر زبان های مبتنی بر مترجم، واقعا کارآمد و سریعتر است.

۶) سی شارپ (C#)

 

زبان برنامه نویسی پردرآمد

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و چند پارادایم است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. طبق نظرسنجی، 34 درصد از برترین بازی‌های موبایلی با استفاده از سی شارپ ساخته شده‌اند. برای ایجاد طیف گسترده ای از برنامه ها و برنامه ها از جمله تعداد زیادی بازی، برنامه های دسکتاپ، برنامه های تلفن همراه، نرم افزارهای سازمانی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

همچنین بخوانید  توصیه های طلایی برای راه اندازی کسب و کار موفق

طبق آخرین گزارش ها، میانگین نرخ ساعتی خدمات توسعه C# تقریباً 56 دلار است. بنابراین یادگیری و پیشرفت در این فناوری درآمد فوق العاده بالا، فرصت های رشد شگفت انگیز را به شما ارائه می دهد.

 برخی از ویژگی های شگفت انگیز این زبان عبارتند از:

  • دارای عملکردهای داخلی برای توسعه سریع است.
  • یک زبان برنامه نویسی خودکار مقیاس پذیر و قابل ارتقا است.
  • این یک زبان واقعا قدرتمند برای ساخت برنامه های کاربردی قوی، قابل همکاری و مقیاس پذیر است.

۷) SQL

SQL به زبان پرس و جو ساخت یافته اشاره دارد، این یک زبان برنامه نویسی استاندارد شده است که در مدیریت پایگاه داده های رابطه ای استفاده می شود.

 در توسعه بک اند، علم داده، تجزیه و تحلیل داده، مدیریت پایگاه داده و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. زبان SQL یکی از پردرآمدترین زبان‌ها برای فریلنسرها با میانگین نرخ ساعتی تقریباً 54 دلار است.

 برخی از نکات برجسته این زبان عبارتند از:

  • قابلیت عملکرد بالا را برای حجم کاری سنگین و استفاده بیش از حد فراهم می کند.
  • پشتیبانی تراکنش های قوی را برای رسیدگی به تراکنش ها و سوابق متعدد ارائه می دهد.
  • ویژگی های امنیتی پیشرفته برای محافظت از داده ها دارد.

این هفت زبان برنامه نویسی پردرآمد برای فریلنسرها برای یادگیری در سال 2022 بودند. شما می توانید انتخاب کنید که هر یک از این ها را بر اساس نیاز و راحتی خود یاد بگیرید! در این زمینه آکادمی رستاوا با داشتن مسیرهای کارآموزی برنامه نویسی متعدد می تواند به شما در دستیابی به هدفتان کمک بزرگی بکند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *