تبلیغات

تبلیغات

مزایای استفاده از چمدان

chamedoon1

با شنیدن نام سفر اولین وسیله ‌ای که به یاد آن خواهید افتاد چمدان است .یکی از لحظات زیبا و خاطره انگیز زندگی سفر می باشد .وقتی صحبت از سفر می شود اولین فکری که در سر داریم جمع کردن لوازم ضروری و جا به جایی آن می باشد که باید با خود در سفر همراه داشته باشیم.چمدان یکی از بهترین وسیله ها برای جمع کردن لوازم سفر می باشد.در مسافرت می توانیم همه ی وسایل خود را با استفاده از چمدان و ساک جابجا کنید.لذا یک انتخاب و خرید مناسب می تواند خیال ما را از بابت وسایل و حمل و نقل آن راحت نماید.قفل چمدان از ویژگی منحصر به فرد در چمدان محسوب می شود که در جهت افزایش امنیت چمدان بسیار کاربردی می باشد. لازم به ذکر است در صورت شکستگی قفل می توانید آن را از قطعات یدکی چمدان تهیه نمایید به این صورت تنها با تعویض قطعه چمدان به درستی روز اول کار می کند.

چمدان

چمدان ها برای سفر در انواع و مدل‌های گوناگونی تولید می شوند که بر حسب سایز، مدل، ابعاد، جنس … دسته بندی می‌ گردد. از جمله انواع چمدان موجود در بازار می‌ توان به مواردی همچون چمدان دخترانه و پسرانه، چمدان بچه گانه، چمدان عروس و نامزدی، چمدان عروس و داماد، چمدان کودک و نوزاد، چمدان نوجوان، چمدان خلبانی، چمدان کوچک، چمدان مسافرتی و… اشاره داشت.

قفل چمدان چیست؟

به طور حتم قفل چمدان به عنوان یکی از موارد ضروری در زمان خرید به شمار می رود که می بایست به آن توجه نمایید. چرا که امنیت به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در زمان خرید به آن دقت کنید. زمانی که صحبت از امنیت ساک و چمدان مسافرتی می باشد، ناخودآگاه به یاد قفل می افتیم. TSA به عنوان یک قفل بسیار امن و مناسب شناخته می شود که در سراسر جهان جهت نصب بر روی چمدان بسیار کاربردی است توجه داشته باشید امروزه قفل چمدان بر روی اکثر چمدان ها قرار می گیرد که در صورت عدم برخورداری از قفل معمولا قفل جداگانه به کاربر داده می شود.

نکات مهم در انتخاب و خرید ساک و چمدان مسافرتی مناسب :

وزن چمدان : جدا از موضوع  از حمل و نقل و جابجایی راحت تر چمدان ، یک چمدان سبک وزن به مسافر اجازه حملبار بیشتر را خواهد داد بنابراین با توجه به سفر خود به وزن چمدان توجه داشته باشید.

اندازه چمدان : برای مسافرت های طولانی بهتر است تا از چمدان بزرگ استفاده نمایید و  چمدان با اندازه متوسط یا کوچک انتخاب بهتری برای سفر کوتاه می باشد.

همچنین بخوانید  بهترین برند و فروشگاه ساعت مچی در ایران

امنیت چمدان : در مسافرت طبیعتا ساک و چمدان در قسمت بار هواپیما یا قطار و یا اتوبوس جای داده می شود و حتی در مواردی امکان دارد  گم شود و یا برای مدتی در دسترس افراد دیگری قرار گیرد، لذا موضوع امنیت آن و کیفیت و اطمینان به قفل چمدان بستگی دارد.

کیفیت و اصطحکام : چمدان بار زیادی را در خود جا می دهد و در جابجایی و یا در قسمت بار با ضربه مواجه می شود و یا تحت فشار قرار  خواهد گرفت بنابراین  کیفیت و جنس و دوام آن یکی از مهمترین موارد برای خرید چمدان محسوب می شود.

چمدان

چرخ های چمدان : به چرخ های چمدان توجه داشته باشید زیرا در زمان حمل و نقل و کشیدن چمدان روی زمین این چرخ ها می باشند که عملکرد خود را نشان می دهند. چمدان ها به صورت دو چرخ و چهارچرخ تولید می گردد که معمولا چمدان 4 چرخ به دلیل چرخش و حرکت راحت تر و روان در تمامی جهات از نوع 2چرخ بهتر عمل می کند. در صورتی که چرخ ها از ضربه گیر یا کمک فنر برخوردار باشند عمر و دوام چرخ ها نیز بیشتر خواهد بود.

قطعات یدکی چمدان چیست؟

سفر به اندازه ای که هیجان انگیز است، همان اندازه هم می ‌تواند استرس‌ آور شود. به خصوص زمانی که قصد داریم مدت زیادی در سفر باشیم و انبوهی از وسایل شخصی را با خود به همراه داشته باشیم. یک راه مطمئن برای کاهش استرس در هنگام سفر در این شرایط، این است که اطمینان داشته باشید که بهترین چمدان سفر برای نیازهای خود را همراه دارید. یک چمدان مناسب کمک می کند تا در سازماندهی و حتی فشرده سازی وسایلتان  موفق تر عمل کنید و موجب می‌ شود تا فضای خود را به حداکثر برسانید. ولی یک چمدان مناسب برای سفر لازم است ویژگی هایی متفاوت داشته باشد .ویژگی هایی همچون چرخ چمدان و دسته حمل چمدان در دسته ویژگی های منحصر به فرد چمدان می باشد که عمل جابه جایی را برای شما ساده تر می کند.

دسته چمدان  فاکتور مهمی در انتخاب یک چمدان محسوب می شود و در حمل راحت چمدان نقش مهمی را ایفا می کند. به دنبال دسته‌ هایی باشید که محکم به بدنه چمدان پرچ شده‌ اند. امکان  نقاط ضعف و شکستگی در این مدل ها کمتر می باشد. دسته قابل گسترش یک مزیت مهم محسوب می شود.دسته باید به راحتی کشیده و جمع گردد و در دست گرفتن آن راحت باشد و در صورت کشیده شدن می بایست محکم در جای خود قفل گردد. همچنین یک دسته خوب می بایست قابلیت امتداد ارتفاع راحت داشته باشند.

همچنین بخوانید  فروش حضوری در مقابل فروش تلفنی، کدام موثرتر است؟

 

چمدان

لازم به ذکر است امروزه می توان انواع چمدان با تجهیزاتی همچون دسته حمل چمدان را از تولیدی چمدان آرش ، را از طریق مراکز و وب سایت های معتبر تهیه نمایید. وب سایت آرش یکی از مراکز معتبر می باشد که می توانید از این طریق خریدی مطمئن داشته باشید. بدین منظور می توانید برای خرید چمدان ، قطعات یدکی چمدان و … به  وب سایت arash.plus مراجعه نمایید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *