تبلیغات

تبلیغات

خرید دستگاه پرکن مایعات در انواع و اقسام مختلف در شرکت آروند ماشین

porkon1

امروزه از دستگاه پرکن مایعات برای پر کردن انواع مایعات غلیظ و رقیق و… استفاده می شود. این دستگاه در صنایع مختلف، کاربردهای گوناگونی دارد.

 تسهیل در صنایع مختلف با رشد فزاینده تکنولوژی

امروزه با رشد فزاینده تکنولوژی و پیشرفت های حاصل از آن شاهد ظهور دستگاه های جدید هستیم. دستگاه پرکن مایعات، از جمله این دستگاه ها به شمار می آید که در صنایع مختلفی از آن استفاده به عمل می آورند. استفاده از این دستگاه، سبب کاهش نیروی انسانی و استفاده بهینه از آن ها در هر یک از کسب و کارهای مختلف شده است. به گونه ای که خطای انسانی با استفاده از آن ها کاهش یافته و می توان شاهد رشد خط تولید بیشتر در هر یک از این صنایع بود. تا دهه های گذشته تا پیش از ظهور دستگاه پرکن مایعات ، پر کردن مایعات به شکل دستی کاری بسیار زمان بر و طاقت فرسا به شمار می رفته است. برای این کار نیاز به نیروی انسانی زیادی بوده و با مشکلات زیادی هم دست و پنجه نرم می کرده اند. اما امروزه پرکن مایعات اتوماتیک با رشد و پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های روز دنیا به کمک افراد و اقشار مختلف مردم آمده است.

 

دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر دستگاه پرکن مایعات نبود؛ چگونه باید مایعات مختلف را در ظرف های مخصوص قرار داد؟ آیا می توان به شکل دستی حجم وسیعی از ظرف ها را از انواع مایعات مختلف پر کرد؟ دستگاه پرکن مایع که امروزه استفاده می شود؛ کمک زیادی به بشریت کرده است. این دستگاه همان گونه که از نامش مشخص است؛ برای پر کردن انواع مایعات به کار گرفته می شود. از مایعات غلیظ و رقیق که هر یک از آن ها را به وسیله دستگاه های پرکن مایعات مختلفی در ظرف های کوچک و بزرگ، پر می کنند. دستگاه پرکن مایعات به طور کلی در صنایع: آرایشی – بهداشتی، دارویی، غذایی، شیمیایی و… مورد استفاده قرار می گیرند. بدین ترتیب کلیه مواد شوینده و آرایشی و سایر مواد مایع دیگر را به وسیله این دستگاه ها در بسته بندی های مخصوص به خود قرار می دهند. بنابراین کاربرد دستگاه پرکن مایعات با این اوصاف بسیار بالا و قابل توجه است.

خرید دستگاه پرکن مایع با در نظر گرفتن نکات مربوط به آن

در صورتی که قصد خرید دستگاه پرکن مایعات را دارید؛ بایستی حتما به نکاتی توجه داشته باشید. چون این دستگاه ها را در انواع و اقسام مختلفی تولید می کنند. شرکت های تولیدی که به ساخت پرکن مایع مبادرت می ورزند؛ هر یک دستگاه های کوچک و بزرگ مختلفی را تولید می کنند. بنابراین باید به این نکته بسیار مهم توجه داشت که هر دستگاه پرکن مایعی نمی تواند برای انواع مایعات کاربرد داشته باشد. پس بایستی متناسب با حیطه کاری خود اقدام به خرید دستگاه پرکن مایعات کنید. چرا که در غیر این صورت نمی توانید از دستگاه خریداری شده، استفاده کنید. چون برای انواع مایعات از دستگاه های مخصوص به همان مایعات استفاده می کنند. بنابراین به جهت رونق خط تولید خود و استفاده بهینه از دستگاه های پرکن مایعات، بهتر است حتما با یک مشاور و فرد متخصص در این حوزه مشورت کنید تا بهترین خرید را در پیش رو داشته باشید. حتی امکان خرید دستگاه پرکن جامدات را هم دارید.

همچنین بخوانید  تزریق بوتاکس تخصصی بهترین درمان میگرن

 

دستگاه پرکن مایعات

انواع دستگاه های پرکن مایعات بر حسب ظرفیت تولید

شما می توانید بر حسب ظرفیت تولید شرکت خود اقدام به خرید دستگاه پرکن مایعات کنید. به این ترتیب که می توانید از میان دستگاه های پرکن مایعات اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی، یکی را انتخاب کنید. هر یک از این دستگاه ها نیز خود شامل دستگاه های مختلفی می شوند که برای انواع مایعات و حتی جامدات با توجه به ویسکوزیته و حالات مختلف انتخاب می شوند. اگر ظرفیت خط تولید بالا باشد؛ پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک می باشد. هر چند که هزینه بیشتری را پرداخت می کنید؛ اما در نهایت دستگاهی را خریداری کرده اید که برای شما بسیار کارساز می باشد. راندمان کاری بالا و دقت در پر کردن انواع مایعات با سرعت بالا به شکل اتوماتیک که توان پر کردن 2000 بطری در یک ساعت را دارد؛ کمک زیادی به شما می کند. اما اگر ظرفیت کارگاه و گروه تولیدی به این اندازه نیست؛ می توانید اقدام به خرید دستگاه های نیمه اتوماتیک و حتی دستی کنید.

انواع و اقسام دستگاه های پرکن مایعات برای کاربردهای متعدد

بر اساس نوع مایعات، انواع دستگاه پرکن مایعات تولید شده اند. از جمله این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مایعات رقیق

برای پر کردن مایعات رقیق، می توان از دستگاه های پرکن مختلفی استفاده کرد. معروفترین آن ها دستگاه پر کن مایعات ثقلی می باشد که برای انواع مایعات رقیق مورد استفاده قرار می گیرد. به غیر از این دستگاه، دستگاه های دیگر هم تولید شده اند که برای انواع مایعات رقیق دیگر به کار گرفته می شوند.

  • مایعات غلیظ

انواع دستگاه پرکن مایعات دیگری برای استفاده از مایعات غلیظ تولید شده اند. دستگاه های پرکن مایعات پمپی و سیلندر پیستونی از معروفترین این دستگاه ها به شمار می آیند. دستگاه پمپی برای مایعات غلیظ با ویسکوزیته بالا و عملکرد ساده و سیلندر پیستونی برای مایعات غلیظ با عملکرد پیشرفته، مناسب می باشند. البته به غیر از آن ها، دستگاه های دیگری هم برای مایعات غلیظ تولید شده اند که هر یک از آن ها طرفداران خاص خود را دارند.

 

پرکن مایعات

نحوه استفاده از انواع دستگاه پرکن مایعات و عملکرد هر یک از آن ها

هر یک از انواع مختلف دستگاه پرکن مایعات، به گونه متفاوتی نسبت به انواع دیگر این دستگاه ها عمل می کنند. به عنوان مثال: دستگاه های مایعات پمپی نسبت به بقیه دستگاه ها، دقت کمتری دارند که برای این دستگاه، یک عیب به شمار می آید. ولی در عین حال برای مایعاتی همچون گریس سرد که قدرت چسبندگی بالایی دارند؛ یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آید. مایعات غلیظ در این دستگاه ها، داخل ظروف پلی اتیلن و سایر ظروف ریخته می شوند. انواع مایعاتی نظیر: دوغ، آب معدنی، عرقیجات و… را با استفاده از دستگاه ثقلی، پر می کنند. این دستگاه به نسبت ارزان تر از بقیه دستگاه هاست. دستگاه سیلندری پیستونی نیز با یدک کشیدن امتیاز دقت نظر بالای خود، برای انواع ماست، عسل، خرما، مایع ظرفشویی و… بهترین گزینه است. حتی می توان میزان حجم پر کردن مایعات را در این دستگاه، به اختیار خود تنظیم کرد. بنابراین عملکرد انواع دستگاه پرکن مایعات، نسبت به همدیگر متمایز می باشند.

همچنین بخوانید  فاصله تهران تا شیراز با هواپیما

قیمت دستگاه پرکن مایعات بر حسب عوامل موثر مختلف

قیمت دستگاه پرکن مایعات را بر حسب عوامل مختلفی تعیین می سازند. اینکه ظرفیت تولیدی شما در کارگاه و شرکتتان چقدر است و نیاز به کدام یک از انواع دستگاه ها پرکن مایعات دارید؛ بسیار مهم است. چون هر یک از این عوامل روی قیمت نهایی دستگاه خریداری شده تاثیرگذار هستند. اتوماتیک و غیر اتوماتیک بودن، کوچک و بزرگ بودن، امکانات و قابلیت های مختلف درون هر یک از آن ها، چند نازل بودن و نوع نازل، شکل ظاهری و حتی نام برند و… در قیمت دستگاه پرکن مایعات تأثیر خود را خواهند گذاشت. شرکت آروند ماشین نیتا، تولیدکننده انواع دستگاه های پرکن مایعات می باشد. این شرکت مفتخر است که با ارائه قیمت های معقول و به صرفه و کیفیت های بالا، نیاز شما را در خرید انواع و اقسام دستگاه های پرکن مایعات برطرف سازد. شما می توانید هر یک از دستگاه های مورد نیاز خود را در این شرکت معتبر با کادر با سابقه و قیمت های مناسب و ایده آلی خریداری کنید.

 

دستگاه پرکن مایعات

مشاورین آروند ماشین

چرایی استفاده از دستگاه پرکن مایعات تولید شده در آروند ماشین

استفاده از دستگاه پرکن مایعات تولید شده در شرکت آروند ماشین، مزایا و فواید مختلفی دارد. با توجه به تجربه بالای این شرکت در تولید انواع دستگاه های پرکن مایعات، شما می توانید از وجود دستگاه های با کیفیت و قیمت های مناسب بهره مند شوید. به طور کلی دستگاه های پرکن مایعات، دربردارنده مزایای زیادی هستند. مزیت هایی از جمله: دقت بالا در پر کردن انواع مایعات در بسته بندی های مختلف، زمان پر کردن مناسب بر حسب هر یک از دستگاه های تولید شده و راندمان کاری بالا از جمله این مزایا هستند. ضمن اینکه با استفاده از دستگاه پرکن مایعات، دیگر شما نیازی به دخالت دست و استفاده از نیروی انسانی بالا ندارید. شرکت آروند ماشین نیتا با ساخت و تولید دستگاه های مختلف، این خدمت را به همه جوامع بشری کرده تا بتوانند از دستگاه های با کیفیتی بهره مند شوند.

جمع بندی کلی در خصوص خرید دستگاه پرکن مایع

در صورتی که می خواهید برای کارگاه و شرکت خود، دستگاه پرکن مایعات را خریداری کنید؛ بایستی با توجه به نوع مایعات، اقدام به خرید دستگاه کنید. چون برای هر یک از مایعات و جامدات مختلف با توجه به میزان گرانروی و ویسکوزیته بودن هر یک از آن ها باید دستگاه مناسب را برگزید. به عنوان مثال: گرانروی عسل با مواد شوینده بسیار متفاوت است. پس نباید از یک دستگاه برای هر یک از این مایعات استفاده کرد. تا پیش از خرید دستگاه پرکن مایعات در شرکت آروند ماشین نیتا، می توانید از مشاورین توانمند این مرکز، بهره مند شوید.

همچنین بخوانید  جایگاه مهم فروشگاه‌های اینترنتی در اقتصاد کشور

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *