تبلیغات

تبلیغات

آموزش فارکس

forex

آموزش فارکس آکادمی مدرسان پیشتاز در این بخش به شما کمک می­کند تا این بازار را به صورت حرفه­ای یاد بگیرید تا بتوانید از این بازار بزرگ سود بگیرید. حتما باید حواستون باشد که بدون دانش وارد این بازار نشید؛ چون قطعا ضرر خواهید کرد. برای تحلیل بازار فارکس از اندیکاتور و ابزارهای مختلفی استفاده می­شود اما شما نیاز ندارید که همه ابزار یا اندیکاتورها رو بلد باشید؛ چرا که فقط آدم را گیج می­کند و نمی­توان تصمیم درست گرفت. در بازار فارکس شما اگر چند اندیکاتور و ابزار مهم رو بلد باشید، خیلی راحت خواهید توانست سود خوبی در بازار داشته باشید. موسسه مدرسان پیشتاز تلاش خود را کرده تا این دوره را به نحو احسنت برای شما عزیزان تهیه کند و برای شما منتشر کند. اکنون یک معرفی کوتاه از این بازار داشته باشیم و سپس درباره این دوره صحبت کنیم.

 

تاریخچه فارکس

معامله ارز جهانی به دوران پس از جنگ جهانی دوم برمی‌گردد. در پی هرج و مرج‌های بعد از جنگ، اَبَرقدرت‌های جهان به فکر ایجاد ثبات اقتصادی به کمک یک سیستم جامع افتادند. این سیستم جامع در ابتدا تحت عنوان برتون وودز آغاز شد که تنها افراد خاصی اجازه معامله در آن را داشتند. اما قرارداد برتون وودز در سال 1971 لغو شد. پس از آن، رفته‌ رفته کارگذاری‌های خرده فروش فارکس به کمک اینترنت و سیستم‌های تجاری جدید شروع به کار کرده و امکان تجارت ارز برای تمام مردم دنیا را فراهم کردند؛ به گونه­ای که امروزه مردم در سراسر جهان می‌توانند به کمک یک سیستم یکپارچه، ارزهای خود را معامله کنند و از آن سود ببرند. در حال حاضر صدها کارگزار فارکس در سراسر جهان وجود دارند که می‌تواند موجبات ورود به فارکس و معاملات در این بازار را فراهم کنند.

 

درآمد دلاری از فارکس

توی بازار فارکس درآمد شما به دلار است و پولی که شما دریافت می­کنید به دلار خواهد بود؛ پس این راه خوبی به نظر خواهد رسید، مخصوصا با این قیمت دلار که ما داریم، یکی از بهترین روش­های کسب درآمد می­باشد. حالا اینکه چطور باید پول واریز و برداشت کنیم را کامل در ویدئوهای آموزشی به شما عزیزان یاد داده­یم؛ در نتیجه نگران هیچ چیزی نباشید. همچنین درآمدهای دلاری زیادی است که می­تواند از آنها برای کسب درآمد استفاده کنید اما همه­ی آنها نیاز به تخصص دارد و باید یاد بگیرید؛ پس آموزش فارکس را از صفر با مدرسان پیشتاز شروع کن تا به درآمدهای کلان دلاری برسی.

همچنین بخوانید  راهنمای خرید تیشرت تبلیغاتی و چاپ تیشرت تبلیغاتی

درآمد دلاری از فارکس

چرا به آموزش فارکس نیاز داریم؟

فارکس یک بازار بزرگ جهانی است که افراد با هر ملیت، هوش، استعداد و دانش مالی در آن مشغول به فعالیت هستند. پس قطعاً هرکس که بخواهد برای اولین بار در چنین بازار بزرگی معامله کند، باید دانش کافی برای فعالیت در آن را کسب کند. خوشبختانه اساتید زیادی در کشورمان هستند که در زمینه آموزش فارکس فعالیت می‌کنند و تمام اطلاعات اولیه ورود به این بازار را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما شما می‌توانید ابتدا با خواندن مقالات شروع کنید و دانش خود را به مرور در این زمینه گسترش دهید.

بهتر است برای انتخاب دوره‌های حضوری و مجازی آموزش فارکس هم دقت کافی را داشته باشید. ابتدا در مورد توانایی اساتیدی که آموزش فارکس می‌دهند مطمئن شوید و سپس در دوره‌های آنان شرکت کنید. افراد مبتدی همچنین می‌توانند ابتدا یک حساب آزمایشی در فارکس ایجاد کنند و به کمک آن، اصول اولیه فارکس را فرا بگیرند و سپس وارد بازار معاملات اصلی شوند.

 

برای ورود به بازار جهانی پس از گذراندن آموزش فارکس، چقدر سرمایه نیاز است؟

بازار فارکس، بازار سرمایه­گذاری می­باشد و باید با سرمایه وارد این بازار شوید. اگر با سرمایه کم وارد بازار بشید، طبیعتا سودتان هم کم خواهد بود اما اگر سرمایه تقریبا زیادی داشته باشید، قطعا سود زیادی هم می­کنید؛ چرا که قبل از وارد شدن به بازار فارکس باید این نکته رو می­دانستید. معمولا ما به دوستانی که در آموزش فارکس از صفر تا صد شرکت کرده­اند، برای آغاز کارشان پیشنهاد می­دهیم که بین 200 تا 250 دلار وارد بازار کنند اما می­توانید تا 500 دلار هم وارد کنید، اما این کار رو نکنید چون شما برای شروع دانش زیادی ندارید، با همین سرمایه­ها وارد بازار بشوید و هر وقت به این بازار مسلط شدید، سراغ رقم­های بزرگتر بروید.

 

آموزش مدیریت سرمایه در فارکس

یکی از مهم­ترین بخش­های آموزش فارکس مدرسان پیشتاز، مدیریت سرمایه است. مدیریت سرمایه را همیشه باید رعایت کنید؛ زیرا اگر بدون رعایت وارد بازار شوید ضرر می­کنید. همچنین پولی که شما وارد بازار می­­کنید باید حتما یک پولی باشد که تا چند وقت نیازی به آن نداشته باشید و نباید با پول قرضی وارد بازار بشوید؛ چرا که طمع خواهید کرد و امکان دارد تمامی سرمایه خود را از دست بدهید.

 

بورس ایران یا فارکس

اگر چند وقت پیش مراجعه می­کردیدبه  دفتر امور مشتریان، مشاهده می­کردین که بسیار شلوغ است و همه دارند کد بورسی دریافت ­می­کنند تا وارد بورس شوند. خیلی از افراد پول بسیار زیادی را داخل بورس وارد کردند تا امیدی باشد و سود کنند که این اتفاق رخ نداد و بورس ریزش کرد و هرکسی که سرمایه­گذاری کرده بود، همه پولشان را از دست دادند. اما حالا در بازار فارکس، روزانه حدود 5.2 تریلیون دلار معامله می­شود و توی فارکس هر کسی نمی­تواند با پول زیاد بازار را تکون بدهد و یا جا به جا کند؛ همچنین یکی دیگه از ویژگی­های خوب فارکس دوطرفه بودن بازار است و در ادامه آموزش فارکس درباره آن حرف میزنیم.

همچنین بخوانید  قواعد و اصول مهم پولدار شدن

 

دو طرفه بودن بازار فارکس

یعنی در این بازار شما هم می­توانید در روند صعودی به سود برسید و هم در روند نزولی. در بازار بورس شما باید یک سهام را خریداری کنید و زمانی به سود می­رسید که آن سهام رشد داشته باشد و همچنین در اوج قیمت خریدار هم برای آن سهم باشد اما اگر سهم ارزشش کم شود، شما ضرر می­کنید یا زمانی که سهم گران شد و مشتری برای آن سهم وجود نداشته باشد، شما مجبورید یا سهام را ارزان­تر بفروشید یا در انتظار مشتری بمانید. اما در بازار فارکس این گونه نیست.

 

دوره جذاب فارکس

معامله در این بازارها نیاز به تجربه و انضباط شخصی بسیار بالایی دارد. در صورتی ‌که در این بازار استراتژی معاملاتی مناسبی داشته باشید و سیستم بسیار حرفه‌ای مدیریت ریسک و سرمایه نیز به همراه استراتژی داشته باشید، می‌توانید در این بازار موفق شوید.

واقعیت این است که درصد معامله‌گران موفق در این بازار بسیار کم است و شاید بتوان گفت بر طبق تحقیقات انجام‌ شده، 90 درصد معامله‌گران شکست می‌خوردند. به خاطر همین موضوع، در دوره فارکس، علاوه بر آموزش تئوری معامله‌گری در این بازار، معاملات زنده و کوچینگ تخصصی نیز انجام می‌شود که بعد از گذراندن آموزش فارکس و انجام تمام تمرین‌های داده ‌شده، می‌توانید در فارکس موفق عمل کنید.

دوره جذاب فارکس

سخن پایانی

فارکس در حال حاضر بیشترین حجم معاملات را در بین بازارهای مالی دنیا به خود اختصاص داده است و در این بازار، تریدرها با مبادله ارزهای مختلف با یکدیگر به سود می‌رسند. ارزهایی که با هم مبادله می‌شوند، جفت ارز نام داشته و جفت ارزهای اصلی همگی دلار آمریکا را در خود دارند و همچنین برای خرید و فروش در فارکس کردن در این بازار و دست‌یابی به سود بالا باید روش‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را فرا گرفت

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *