تبلیغات

تبلیغات

به صرفه ترین لپ تاپ های مناسب گیمینگ کدامند؟

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان

همه ما لپ‌تاپ‌های گیمینگ را به‌عنوان لپ‌تاپ‌های گران قیمت می‌شناسیم. اما امروزه، به‌دلیل ورود کارت‌های گرافیک جدید به بازار، قیمت این قطعات کاهش پیدا کرده است، درنتیجه لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید با ارزش کمتری به بازار ارائه می‌شوند. در این مطلب، بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان قیمت را معرفی می‌کنیم.

لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515-57-76ua

یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان که در بازه قیمتی 20 تا 50 میلیون تومان قرار می‌گیرد، مدل Nitro 5 AN515-57-76ua از برند ایسر است. برای این مدل، از رم 16 گیگابایت از نوع DDR4 استفاده شده و پردازنده آن از نسل 11 مدل Core i7 اینتل است. این پردازنده در کنار حافظه داخلی 1 ترابایتی SSD باعث شده تا این لپ‌تاپ در رنج قیمتی خودش بهترین باشد. پردازنده گرافیکی آن هم از نوع GeForce RTX۳۰۵۰ است و 4 گیگابایت حافظه دارد.

لپتاپ ایسوس TUF FX505DT-HN665

لپ تاپ های گیمینگ ارزان

یکی از سری‌هایی که جزو بهترین لپ‌تاپ های گیمینگ ارزان در بازار محسوب می‌شوند، سری TUF از برند ایسوس است. مدل FX505DT-HN665 از این برند با پردازنده گرافیکیNVIDIA GeForce GTX1650، نرخ نوسازی 144 هرتز و حافظه داخلیTB HDD+ 256GB SSD یکی از انتخاب‌های مناسب به‌شمار می‌رود. در این لپ‌تاپ از کیبورد RGB استفاده شده و موس آن هم مخصوص گیمینگ و به‌صورت RGB ارائه شده است که تفاوت آن با نوع معمولی موس را فقط گیمرها می‌توانند تشخیص دهند.

لپ تاپ لنوو Gaming 3 15ARH05 – Z – NB

لپ تاپ های گیمینگ ارزان

لپ تاپ لنوو Gaming 3 15ARH05 – Z – NB یکی از ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است که در بازه قیمتی کمتر از 30 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.  این دستگاه 4 گیگابایت حافظه مجزای گرافیکی دارد که برای گیمینگ بسیار مناسب است. صفحه نمایش فول اچ دی این لپ‌تاپ، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی دارد. پردازنده مرکزی به‌کار رفته در این دستگاه از نوع AMD است که یکی از بهترین پردازنده‌های مرکزی محسوب می‌شود، گرچه این موضوع برای گیمینگ کاربرد چندانی ندارد. مهم‌ترین قطعه برای گیمینگ، کارت گرافیک به‌کار رفته در دستگاه است.

اچ پی مدل PAVILION 16-A0032 DX

لپ‌تاپ اچ پی مدل PAVILION 16-A0032 DX با صفحه نمایش 16 اینچی مات با فرکانس 144 هرتز، رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و پردازنده core i5 10300H طراحی شده است. این ویژگی‌ها این مدل را برای گیمینگ مناسب می‌کنند. کارت گرافیک به‌کار رفته در این دستگاه از نوع NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti GDDR6 است که یک حافظه اختصاصی 6 گیگاباتی آن را همراهی می‌کند. همچنین، 512 گیگابایت حافظه SSD در این لپ‌تاپ طراحی شده که باتوجه به رنج قیمتی تعیین شده برای آن، بسیار مناسب می‌باشد.

همچنین بخوانید  آجیل برشته‌​ی پودری چیست و چگونه درست می​‌شود؟

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 15ARH05

یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های لنوو که به‌عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان این شرکت به‌شمار می‌رود، IdeaPad Gaming 3 است. این دستگاه با داشتن پردازنده AMD،‌ عملکرد فوق‌العاده‌ای برای گیمینگ ارائه می‌دهد. این پردازنده درکنار رم 16 گیگابایتی، عملکرد این دستگاه را به اوج خودش می‌رساند. در این دستگاه،‌ مانند تمام لپ‌تاپ‌های این سری، از پردازنده گرافیکی GTX 1650 GDDR6 استفاده شده که 4 گیگابایت حافظه جدا برای آن فراهم شده است. نمایشگر این لپ‌تاپ کیفیت فول اچ دی دارد و نرخ نوسازی 120 هرتزی ارائه می‌دهد. به‌طورکلی، حافظه ی هیبریدی و رم 16 گیگابایتی این دستگاه باعث شده تا قیمت آن نسبت به دستگاه‌های گیمینگ دیگر کمی بیشتر باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *