تبلیغات

تبلیغات

مانیتور لمسی یا تاچ اسکرین 65 تا 98 اینچ

prostore

نمایشگرهای لمسی بهترین نمونه تلفیق کیفیت و تکنولوژی روز است. این دستگاه‌ها در کنار تامین جلوه‌های بصری برای کاربران مختلف در حوزه‌های متنوع، امکان تعامل را نیز فراهم کرده‌اند. چه چیزی بهتر از این که کاربر به راحتی و بدون نیاز به لوازم جانبی امکان تعامل با سیستم را داشته باشد و این موضوع امکان چند کاربره ‌شدن را نیز داشته باشد. در واقع چندین مخاطب نمایشگرهای لمسی در حالی که از تماشای یک محتوا بهره‌مند می‌شوند، امکان ارائه بازخورد و ویرایش داده‌ها را داشته باشند. این اسمارت بردها به صورت روزافزون جای خود را در فضاهای عمومی و خصوصی باز کرده‌اند و از صفحات موبایل به عنوان شخصی‌ترین وسیله تا نمایشگر لمسی تبلیغاتی را شامل می‌شوند که تمامی آنها در مسیر تسهیل کاربری و بهبود تجربه می‌باشد. در این نوشته به صورت تخصصی به مبحث نمایشگرهای لمسی و توصیه‌های جذاب برای انتخاب و خریداری آنها خواهیم پرداخت.

مانیتور تاچ اسکرین (Interactive Touch Display)

نمایشگرهای تاچ به عنوان دستگاهی متعامل برای تمامی فضاهایی است که دریافت داده‌های کاربر برای آن از اهمیت بالایی برخوردار باشد. این مانیتور به سادگی می‌تواند در ارتباط با خواسته‌های مخاطب قرار گرفته و خدمات ویژه‌ای را به آنها ارائه دهد. این interactive flat panel به شدت در دنیای فناوری محبوبیت پیدا کرده‌اند و به صورت روز افزون در محیط‌های عمومی جایگاه خود را بدست می‌آورند. در مراکز آموزشی مانند کلاس‌های درس امکان ارتباطات ذهنی و ساختاری مفیدی را برای درک و انتقال مطلب فراهم کرده‌اند. در محیط‌های فروشگاهی، امکان معرفی خدمات و محصولات را به صورت آنلاین و بدون هزینه‌های مضاعف به وجود آورده‌اند و مشتریان را در یک پروسه خرید آگاهانه و بهینه قرار داده‌اند. این نمایشگر تاچ حتی راه خود را به ادارات و ارگان‌های رسمی نیز باز کرده‌اند و برای تامین سرویس‌های دولتی و امکانات اتصال به اینترنت از آنها به وفور استفاده می‌شود.

در حالت معمول نمایشگر تاچ اسکرین دارای صفحه نمایشی باکیفیت همراه با قابلیت‌های تاچ است. این امکان از طریق برخی از انواع تکنولوژی‌های لمسی مانند موارد زیر در آن به کار گرفته شده است :

  • فناوری‌های مقاومتی : سرویس‌های تاچ در مانیتورها می‌توانند از فناوری مقاومتی تشکیل شوند. هرچند این تکنولوژی از لحاظ سابقه تاریخی قدیمی‌تر است اما قیمت مناسبی در تامین این سرویس دارد. دو صفحه فلزی با فاصله بسیار کم که هر فشار ناچیزی اتصال را برقرار کرده و موقعیت تماس را برای اجرای فرمان به پردازنده ارسال می‌کند.
  • فناوری‌های خازنی : استفاده از خازن برای ایجاد میدان مغناطیسی در سطح نمایشگر نیز روش دیگری برای پیاده سازی قابلیت تاچ است. هرگونه تماس انگشت دست با سطح می‌تواند میدان مغناطیسی را دچار اختلال کرده و موقعیت تماس را تعیین کند.
  • فناوری‌های فروسرخ : در استفاده از اشعه مادون قرمز به صورت یک مش درهم بافته شده، نور موردنظر در ردیف‌های عمودی و افقی به سطح تابانده می‌شود و برخورد هر جسم خارجی با این پرتوها نشان‌دهنده تماس خواهد بود.
  • فناوری‌های صوت : از لرزش انگشتان دست بر روی سطح و تولید پالس‌های صوتی جهت تعیین محل تماس استفاده می‌شود.
همچنین بخوانید  فکرش را نمی کردم با اکسسوری بتوانم ثروتمند شوم

مانیتور لمسی

خرید نمایشگر لمسی سی تاچ

کاربرد دستگاه‌ها و ابزارهای جانبی مانند موس‌ها و کیبوردها در روند کنترل دستگاه‌های رایانه‌ای، از عوامل آزاردهنده و موانع عمومی‌سازی آنها بوده است. نمایشگرهای لمسی در پاسخ به تامین این نیاز پا به بازارهای جهانی این محصول گذاشتند و توانستند به خوبی پاسخگوی خواسته‌ها باشند. آنها از طریق لمس انگشت و یا استفاده از قلم‌های مخصوص، تمامی گزینه‌های جانبی را از میان بردارند و به کاربران این اجازه را بدهند که به سادگی اقدام به تعامل با دستگاه کنند. برای نمونه با خرید مانیتور لمسی سی تاچ  به همه این امکانات دست پیدا می‌کنید.

در مورد برندهای مختلف سازنده این نمایشگرهای لمسی می‌توان هزاران بند و کلمه را عنوان کرد اما اهمیت انتخاب بهینه از این آشفته بازار برای افرادی مشخص است که تجربه یک خرید نامناسب را قبلا داشته باشند. این موضوع به عدم آگاهی از خواسته‌ها و توجه ناکافی به ویژگی‌های فنی و ساختاری تولیدکننده برمی‌گردد. این انتخاب و خرید بهینه باید شامل برخی از موارد زیر باشد :

1. اندازه و سایز دستگاه‌های مانیتور لمسی : قطعا انتخاب نمایشگر یک تابع وابسته مستقیم از سایز مورد نیاز کاربر است. در واقع اینکه کاربر قرار است این نمایشگر را در چه محیطی مورد استفاده قرار دهد و تعداد افراد کاربر احتمالی آن به چه تعداد خواهد بود، می‌تواند معیارهای هزینه‌ای و حتی برندهای درگیر در این فرآیند را دچار تحول کند. تنوع بالایی در سایزهای قابل ارائه در برندهای مختلف وجود دارد و از چند اینچ بسیار کم تا بالای 50 اینچ را برای کاربران و خریداران شامل می‌شود. قطعا نیاز یک کلاس درس با نیازهای سایر موارد مانند سالن‌های کنفرانس یا فروشگاه‌ها متفاوت خواهد بود.

2. قابلیت حمل : اگر این نمایشگرهای لمسی را در فضاهای آموزشی و سازمانی مورد استفاده قرار می‌دهید، بهتر است از قابلیت حمل و امکان جابه‌جایی آنها مطمئن باشید. با توجه به اینکه بخش‌های گوناگونی از یک فضا، باید امکان بهره‌برداری از نمایشگر لمسی کلاسی اداری را داشته باشد و در بین این اتاق‌ها برای برگزاری کلاس‌ها و جلسات منتقل شود، بهتر است حتما از چنین امکانی اطمینان کافی حاصل شود.

3. جذابیت‌های فناوری : بدون شک در خریداری این نمایشگرهای لمسی باید به میزان به‌روز بودن تکنولوژی‌های ساخت و تولید آن دقت شود. فناوری‌های مختلف در جنبه‌های نمایش و کیفیت تصویر گرفته تا قابلیت‌های فنی برای تحلیل و پردازش داده‌ها دیگر موارد دخیل در این عنوان می‌باشند. قابلیت‌های فنی مربوط به تکنولوژی لمسی دستگاه نیز همان طور که در خطوط بالا توضیح داده شد بسیار مهم است. در اغلب دستگاه‌های مانیتور تاچ مانند Gplus از فناوری‌ مادون قرمز استفاده می‌شود. تکنولوژی لمسی بکار برده شده در قیمت نمایشگر تاچ جی پلاس تاثیرگذار است.

همچنین بخوانید  تفاوت فتوشاپ و ایلوستریتور (+کاربردها) در موشن کده

4. مشخصات فنی : در مورد خریداری یک دستگاه نمایشگر، خصوصا در صوتی که همراه با رایانه‌ها باشند، باید به ویژگی‌های فنی دقت شود. در مورد رزولوشن و کیفیت تصویر حتما اطلاعات مناسبی را دریافت کنید و تلاش کنید از این لحاظ به متر و معیارهای امروزی نزدیک‌تر باشید. کنتراست دستگاه را برای تست عمق تصویر و بهبود شرایط نمایش رنگ به خوبی بسنجید. قابلیت‌های نرخ بروزرسانی تصویر و نرخ پاسخ‌دهی را در موارد ویژه مانند گیمینگ حتما کنترل کنید. در مورد آیتمی مانند روشنایی تصویر نیز حساسیت‌های لازم را به خرج دهید. هر چه این میزان بالاتر باشد، محدودیت‌های شما برای کاهش نور اتاق و تغییر موقعیت مکانی کمتر از قبل خواهد بود. از درگاه‌ها و پورت‌های تعبیه‌شده بر روی دستگاه نیز مطلع باشید. این پورت‌ها تمام امکانات شما برای اتصال لوازم جانبی هستند که در صورت مواجه بودن با محدودیت می‌توانند توان شما را در بهره‌برداری از مانیتور لمسی کاهش دهند.

مانیتور لمسی

در مورد قابلیت‌های صدا و صوت در چنین دستگاهی نیز آگاه باشید. با توجه به هزینه‌های اضافی تامین تجهیزات صدا، بهتر است سراغ گزینه‌هایی از بازار بروید که امکانات پایه‌ای و اولیه تامین صدا را داشته باشند. همچنین در مورد ویژگی‌های طراحی و جلوه‌های فیزیکی مانیتور تاچ نیز سلیقه کاربر باید به صورت کامل مدنظر قرار گیرد و یا اینکه به تناسب محل و موقعیت استفاده می‌تواند تفاوت‌های قابل توجهی داشته باشد.

5. هزینه‌ها : در مورد قیمت نمایشگر لمسی و هزینه‌های خرید و راه‌اندازی آن برای موقعیت‌ها و فضاهای مختلف، تنوع بسیار زیادی را می‌توان قایل بود. در واقع اینکه بودجه شما برای آن به چه میزان است، تعیین‌کننده محدوده گزینش خواهد بود. قطعا هزینه‌های بالای خرید تضمین کننده کیفیت است اما بهتر است برای یک خرید بهینه از میان گزینه‌های متنوع بازار، مراجعه‌ای به کارشناسان ما در پرو استور داشته باشید. آنها به خوبی از میزان توانایی شما در هر سطح از خرید آگاهی دارند و متناسب با قیمت پیشنهادی کاملا مثبت و کارا را در اختیار شما قرار خواهند داد. موضوع دیگر در مورد هزینه‌ها مربوط به نگهداری و تعمیر است. معمولا این موضوع در مورد به میزان قابل توجهی کمتر از گزینه‌های پروژکتور است و با دقت در ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های تولیدکننده، به راحتی می‌توان سال‌ها بدون مشکل از آن استفاده کرد.

قیمت مانیتور تاچ پرو استور

تصویر و امکان تعامل در دنیای کسب‌و‌کار امروز بهترین روش مشتری مداری و جذب او هستند. کالاها برای تامین خواسته مشتری ساخته می‌شوند و از طریق نمایشگرهای لمسی پرقدرت امروزی، به خوبی به او معرفی می‌شوند. دانش‌آموزان در کلاس‌های مجهز به این نمایشگرها شرکت کرده و ایده‌ها خود را با دیگران تقسیم می‌کنند. مدیران برای ارائه آمار و خروجی عملکرد کارمندان خود از این نمایشگرها استفاده می‌کنند و تقریبا هیچ حوزه‌ای بی‌نیاز از آنها نخواهد بود. تنها کافی است با شماره 88970214 تماس بگیرید و  کسب‌و‌کار خود را به پرو استور معرفی کنید تا یک توجیه منطقی برای خریداری و راه‌اندازی این مانیتورهای تعاملی لمسی از ما دریافت کنید.

همچنین بخوانید  انواع مدل لباس زنانه 2022 را در این مقاله ببینید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *