تبلیغات

تبلیغات

برای خرید عمده کتانی اورجینال چه کنیم؟

katoni

با توجه به حجم بالای تقاضای کشور برای کتانی، تولیدکنندگان فراوانی انواع مختلف این پاپوش را تولید و روانه بازار کرده‌اند. علیرغم وجود محصولات قابل قبول داخلی، همچنان شمار فراوانی از خریداران و تجار به خرید عمده کتانی اورجینال تمایل دارند. خرید کتانی اصل از عمده فروشان معتبر حتی برای خریداران جز هم بسیار جذاب است. از نکات مهم در خرید جنس اصل، شناسایی کالای واقعی از تقلبی است.

کتانی های ساق دار برند مایکل جردن با طراحی و رنگ بندی خیره کننده
کتانی های ساق دار برند مایکل جردن با طراحی و رنگ بندی خیره کننده

کتانی یا کفش اسپرت؟

کتانی ها کفش های کژوال، کاربردی و راحتی هستند که برای استفاده روزانه و پیاده روی های طولانی ساخته شده اند. یکی از مزایای آنها همیشه مد بودن و قابلیت بالا برای ست کردن با اکثر استایل ها است و همین نکات افراد بسیاری را به سمت خرید عمده کتونی اورجینال از پخش عمده کتونی تزارمارکت سوق داده است.

البته نباید فراموش کنیم که برخلاف باور عموم، کفش اسپرت با کفش کتانی یکی نیست و توضیحات بالا پیرامون کفش کتانی ارائه شده است.

یعنی همان پاپوش های دوست داشتنی که با زیره لاستیکی و رویه عمدتا کتان دل مخاطبین خود را برده اند. کفش اسپرت به پا افزارهای اطلاق می شود که منحصرا برای فعالیت ورزشی خاصی تولید و در مواردی طراحی های تخصصی به آنها افزوده شده است.

در ایران تولیدکنندگان کتانی کم نبوده و بازار کشور تا حد زیادی از محصولات داخلی اشباع شده است. با این وجود بسیاری از خریداران به دلیل تفاوت های کیفی فراوان و دوام بالای جنس خارجی اصل ، تمایل به خرید این قسم پاپوش ها دارند. اگر شما هم به دنبال خرید عمده کتونی اورجینا هستید این مقاله را با دقت مطالعه و نکات آن را به خاطر بسپارید.

در هنگام خرید عمده کتونی اورجینال به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید به خاطر داشته باشید دوری از دلالان است. این افراد که متاسفانه در هر صنف و شغلی وجود دارند؛ بدون داشتن درکی از صنعت کفش به آن ورود کرده و تنها به فکر پر کردن جیب خود هستند. دلالان، کتانی هایی را خرید و فروش  می کنند که برایشان سودآوری بیشتری داشته باشد و در این بین نیاز مصرف کننده و ضرر تولید کننده کمترین اهمیتی ندارد. خرید و فروش عمده کتانی اورجینال در کانال کفش تزارمارکت https://t.me/tezarshoes مشاهده نمایید.

مرکز خرید کتونی اصل در تهران کانال تلگرامی کفش تزار میباشد که به راحتی میتوانید خرید خود را انجام دهید…

چنانچه از قدیمی های بازار بوده و قصد خرید عمده دارید و یا تازه به این صنعت ورود کرده و درحال راه اندازی یک تجارت نوپا هستید؛ تا حد امکان از این افراد دوری کنید. رعایت این نکته حتی برای دوستانی که قسط خرید تک و جزیی داشته و به نوعی مصرف کننده محسوب می شوند هم ضروری است. چرا که دلالان به شما چه به عنوان خریدار و چه به عنوان تاجر آسیب خواهند زد.

همچنین بخوانید  7 مهارت‌ مهم برای شغل ادمین اینستاگرام

نمونه ای از کد و سریال نامبر درج شده یک کتانی برند نایک در مرکز خرید عمده کتونی اورجینال

یکی از مهمترین راه ها برای خرید عمده کتونی اورجینال مراجعه به بازار بزرگ تهران است. به این شکل که شما با کمی پرس و جو به راحتی می توانید عمده فروشان و وارد کنندگان معتبر را یافته و با خیال آسوده اقدام به خرید نمایید. از شرکت های معتبر در زمینه تولید، توزیع و صادرات انواع پاپوش می توان به تولیدی کفش تزار اشاره کرد. این شرکت با ارائه اجناس با کیفیت و قیمت پایین توانسته در طی سال ها امتحان خود را پس داده و به یک عمده فروشی معتبر بدل گردد. کتانی های مرغوب و خوش قیمت تزار مارکت به سراسر ایران و کشورهای اطراف ارسال می شوند. همچنین با مراجعه به سایت  پیج کفش عمده اینستاگرام و کانال تلگرام این شرکت می توان انواع پاپوش اصل را یافته و نسبت به خرید عمده کتونی اورجینال در شرایط مطمئن اقدام نمود.

 

نمونه ای از کد و سریال نامبر درج شده یک کتانی برند نایک در مرکز خرید عمده کتانی اورجینال
نمونه ای از کد و سریال نامبر درج شده یک کتانی برند نایک در مرکز خرید عمده کتانی اورجینال

یکی از مهمترین راه ها برای خرید عمده کتانی اورجینال مراجعه به بازار بزرگ تهران است. به این شکل که شما با کمی پرس و جو به راحتی می توانید عمده فروشان و وارد کنندگان معتبر را یافته و با خیال آسوده اقدام به خرید نمایید. از شرکت های معتبر در زمینه تولید، توزیع و صادرات انواع پاپوش می توان به تولیدی کفش تزار اشاره کرد. این شرکت با ارائه اجناس با کیفیت و قیمت پایین توانسته در طی سال ها امتحان خود را پس داده و به یک عمده فروشی معتبر بدل گردد. کتانی های مرغوب و خوش قیمت تزار مارکت به سراسر ایران و کشورهای اطراف ارسال می شوند. همچنین با مراجعه به سایت و کانال تلگرام این شرکت می توان انواع پاپوش اصل را یافته و نسبت به خرید عمده کتانی اورجینال در شرایط مطمئن اقدام نمود.

کتانی اورجینال را چطور تشخیص دهیم؟

یکی از مهمترین و در عین حال گیج کننده ترین قسمت خرید اجناس اصل، تشخیص نمونه واقعی از تقلبی است. بخصوص زمانی که پایخرید عمده کتونی اورجینال در میان باشد باید از اصالت کالا اطمینان پیدا کرد. همه ما این ضرب‌المثل را شنیده ایم که هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی علت نیست.

در زمان خرید یک برند به ظاهر اصل، اگر شاهد تفاوت قیمت نامتعارف بودید به احتمال قوی یک کتانی فیک در دست دارید. نکته دیگر توجه به تمیزی دوخت کفش است. برندهای معروف کتانی، توجه ویژه ای به این بخش داشته و تمیزی و هماهنگی بی نظیری در محصول نهایی به نمایش می گذارند.
نمونه ای از یک کتانی مردانه برند نیو بالانس
نمونه ای از یک کتانی مردانه برند نیو بالانس

نمونه ای از یک کتانی مردانه برند نیو بالانس

همچنین بخوانید  آجیل برشته‌​ی پودری چیست و چگونه درست می​‌شود؟

 اگر کالایی که قصد خریدش را دارید دوخت های ناهماهنگ دارد مطمئنا اصل نیست. مهم نیست که چقدر زیباست یا تا چه حد به نمونه اصلی شباهت دارد. در زمان خرید به لوگوی برند دقت نمایید. اصولا شرکت های فیک آرمی بسیار شبیه اما متفاوت با لوگوی اصلی را روی محصول خود قرار می دهند.

به این امید که در نگاه اول چشم را به اشتباه بیندازد و مشکل حقوقی هم ایجاد نکند. وزن کتانی ها نیز در هر برند، منحصر به فرد بوده و حتی برای هر سایز متفاوت است. همچنین در داخل کفش یا پشت زبانه همه کتانی های اورجینال، یک سریال نامبر در پایین مشخصات درج شده است که می‌توان با وارد کردن آن در سایت برند مذکور ، اصالت کالا را چک نمود.

با مراجعه به لینک های فروش حضوری و مجازی تزار مارکت می توانید در هر زمان برای کسب اطلاعات و مشاوره، از کارشناسان خرید بهره ببرید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *