تبلیغات

تبلیغات

اسنپ چگونه در ایران جز 10 شرکت برتر شد

snapp

اغلب ما هنوز اسنپ را یک خدمات‌دهنده در حوزه تاکسی‌های اینترنتی می‌شناسیم. اما امروزه به حدی پیشرفت کرده که حتی می‌توان آن را به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی معرفی کرد. اسنپ فعالیت خود را از ارائه خدمات تاکسی‌های اینترنتی شروع کرد و پس از مدتی شروع به گسترش فعالیت خود نمودد. اما راز موفقیت این شرکت چه بود؟ چه چیزی باعث شد که این مجموعه در لیست 10 شرکت برتر ایران باشد؟ برای بررسی روند فعالیت‌ها و تکنیک‌هایی که این شرکت برای موفقیت استفاده کرده است؛ با ما همراه باشید.

اسنپ

 

برندینگ

برندینگ یا برند سازی به تمام اقداماتی گفته می‌شود که باعث می‌شوند نام یک برند به بهترین شکل در میان مردم شناخته شود. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که اسنپ به بهترین و موفق‌ترین شکل آن را انجام داد؛ برند سازی بود. امروزه کمتر کسی را در اطراف خود پیدا می‌کنید که نام اسنپ را نشنیده باشد. حتی اگر از سرویس‌های متنوع این شرکت استفاده نکرده باشند؛ حداقل نام آن را شنیده‌اند. برای اینکه موفق باشید؛ باید به بهترین شکل شناخته شوید!

قیمت‌گذاری صحیح

اسنپ، فعالیت خود را از تهران و دیگر کلان‌شهرها شروع کرد. پس از شناخته شدن در شهرهای بزرگ، شروع به گسترش فعالیت خود در شهرهای دیگر نمود. در ابتدای ورود به هر شهر و شروع فعالیت، قیمت‌های مناسبی در نظر گرفت تا مشتریان ثابت خود جذب کند. زمانی که اسنپ فعالیت خود را شروع کرد؛ تاکسی‌های اینترنتی شناخته‌شده نبودند و این شرکت توانست با ارائه قیمت‌های پایین، جایگزین خوبی برای دیگر تاکسی‌ها شود. همچنین باعث شد تاکسی‌های اینترنتی بیشتر شناخته شوند.

ارائه کد تخفیف به مشتریان

کد تخفیف باعث می‌شود که مشتریان، تمایل بیشتری برای استفاده از تاکسی اینترنتی داشته باشند. کد تخفیف‌های پلکانی اسنپ، یکی از مواردی بود که باعث می‌شد مسافر نسبت به استفاده از آن حریص شود؛ حتی تخفیف‌های ناچیز هم می‌توانست مشتری را تحریک کند.

گسترش کسب‌وکار

افزودن بخش‌های جدید مانند اسنپ باکس و بایک و وانت، باعث شد این اپلیکیشن بتواند بسیاری از نیازهای مشتریان خود را رفع کند. ازآنجاکه قیمت‌های پایین این شرکت در ذهن همه نقش بسته بود؛ هنگام نیاز به پیک موتوری یا وانت اولین گزینه‌ای بود که به ذهن هرکسی می‌رسید. هر امکاناتی که  به این اپلیکیشن اضافه شد؛ به نحوی با اساسی‌ترین نیازهای انسان در ارتباط بود.

بایک و باکس

یکی از متفاوت‌ترین خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت، بایک و باکس است. توسط این سرویس افراد می‌توانستد به‌جای ماشین با موتور سفر کنند. سفر با موتور معمولاً هزینه پایین‌تری به‌همراه دارد و همچنین مشکل ترافیک در آن کمرنگ‌تر است. ازاین‌رو یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این اپلیکیشن شد. ارسال بسته‌های توسط اسنپ باکس، امن‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه بود. در اغلب مواقع ما از تاکسی‌ها برای این کار استفاده می‌کنیم که معمولاً هزینه بالاتری دارند؛ اما بخش باکس، توسط موتور انجام می‌شود که سفارش‌ها با سرعت بیشتری انجام گیرد.

همچنین بخوانید  با قهوه در مدت زمان 7 ماه توانستم به ثروت برسم

اسنپ

 

وانت

اسباب‌کشی یکی از مهم‌ترین و جدانشدنی‌ترین بخش‌های زندگی امروزه شده است. معمولاً پیدا کردن وانت یا خودروهایی که به انجام این فعالیت مشغول باشند و درعین‌حال مورداطمینان باشند؛ سخت است. سرویس وانت برای رفع یکی از مهم‌ترین نیازهای انسان، وارد این اپلیکیشن شد.

سوپرمارکت و غذا

اسنپ فود و مارکت، برای رفع اصلی‌ترین نیازهای انسان به این اپلیکیشن اضافه شدند. با استفاده از این ویژگی جذاب دیگر لازم نبود مدت‌زمان طولانی در رستوران و فست فود و… منتظر آماده شدن غذای خود بمانید و یا مشغول خرید در سوپرمارکت‌ها شوید؛ همه‌چیز با یک سفارش اینترنتی انجام می‌شد. هردوی این سرویس‌ها، امکانات تقریباً جدیدی بودند که در این اپلیکیشن به باکیفیت‌ترین شکل ممکن ارائه می‌شدند. پس تنها اقدامی که لازم بود انجام شود تا این سرویس‌ها هم میان مردم محبوبیت خود را به دست آورند؛ ارائه کدهای تخفیف بود. کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف اسنپ مارکت و ارسال رایگان توسط برخی فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، باعث شد اغلب مردم به استفاده از این امکانات ترغیب شوند. همچنین ذهنیتی که از قبل در مورد پایین بودن قیمت‌های این شرکت وجود داشت نیز در این مورد بسیار تأثیرگذار بود.

بخش پزشکی

این بخش نیز از قسمت‌های کاربردی این اپلیکیشن، خصوصاً در دوران کرونا محسوب می‌شود. در این قسمت افراد می‌توانند اقدام به ارتباط با متخصص‌های مختلف و یا حتی مشاوره و روانشناسی  نمایند. با استفاده از این بخش، شما به لیستی از اسامی دکترهای متخصص دسترسی دارید و می‌توانید با خواندن نظرات کاربران در مورد هر متخصص و مشاهده امتیاز آن پزشک، اقدام به انتخاب پزشک نمایید. تخفیف‌هایی که اسنپ برای این بخش ارائه می‌کرد نیز بی‌نظیر بود. داروخانه آنلاین هم یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مربوط به این اپلیکیشن بود. شما می‌توانید با ارائه نسخه و یا نام محصل (اعم از دارو، لوازم‌آرایشی، لوازم بهداشتی و دیگر موارد موجود در داروخانه) اقدام به خرید آن نمایید.

فروشگاه اینترنتی

درنهایت، فروشگاه اینترنتی اسنپ شاپ، وارد عرصه شد. خرید کردن یکی از اساسی‌ترین نیازهای انسان است. اما با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ویروس کرونا، تعداد بیشتری از مردم به خرید اینترنتی روی آوردند. خرید اینترنتی زمان کمتری را اشغال می‌کرد. هنگامی‌که فرد انرژی و یا توانایی رفتن به بازار را نداشت؛ با استفاده از یک تلفن هوشمند می‌توانست خریدهای خود را انجام دهد. چه کسی از این ایده استقبال نمی‌کند؟ همه ما علاقه به‌ صرفه‌جویی در وقت خود داریم. وقتی هم که نام اسنپ در میان است؛ با خیال راحت می‌توانیم به کیفیت محصولات اطمینان کنیم. این بخش در رفع نیازهای مردم نقش پررنگی داشته که باعث محبوبیت آن شد.

همچنین بخوانید  10 عامل موثر در قیمت پرینتر لیزری

 

اسنپ

چگونه در کسب‌وکار خود موفق شویم؟

در این مقاله یک فرمول کوچک و ساده برای موفقیت را به شما ارائه کردیم. هدفتان را مشخص کنید و سپس شروع به اقدام نمایید. رقبای خود و افراد و شرکت‌های موفق را آنالیز کرده تا به بهترین الگوها دست پیدا کنید. در نظر داشته باشید که رفع نیازهای مردم در بهترین زمان و به بهترین شکل، باعث می‌شود که در ذهن مخاطبان ماندگار شوید. ارائه سرویس‌ها و یا محصولات باکیفیت، پشتیبانی صحیح، توجه به نکاتی که هیچ‌کدام از رقیب‌های شما به آن توجه نکرده‌اند نیز می‌توانند کسب‌وکار شمارا تقویت کنند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر چیزی اقدام به بررسی بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران و حتی دیگر کشورها نمایید. تمام مراحلی که پشت سر گذاشته‌اند را به‌خوبی آنالیز کنید تا درنهایت به فرمول و راه موفقیت آن‌ها دست پیدا کنید. درنهایت خواهید دید که موفقیت راه‌های متفاوتی دارد؛ شما نیز باید راه جدیدی برای موفقیت خود بسازید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت https://topcopon.ir/ مراجعه نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *