تبلیغات

تبلیغات

چگونه در دایرکت عکس زمان دار بفرستیم – آموزش تصویری

insta-effect2

این دیگر پوشیده نیست که اینستاگرام در حال کپی کردن ویژگی های اسنپ شات است. ظاهرا این دعوا تا زمانی ادامه دارد که یک اپلیکیشن دیگر را بخرند و آن را از رقابت حذف کنند. آخرین قابلیتی که اینستاگرام از اسنپ شات کپی کرده است محو شدن تصاویر و ویدیوها است. می توانید تصاویر و ویدیوهای منقضی شده را به طور خودکار به حساب هایی که دنبال می کنید و کسانی که شما را دنبال می کنند ارسال کنید. این به فرد امکان می دهد فقط یک بار محتوا را مشاهده کند.

 

تصاویر و فیلم های محو شده را ارسال کنید

برای ارسال محتوای محو شده، باید روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی برنامه اینستاگرام ضربه بزنید. اکنون انگشت خود را به سمت بالا بکشید و یک تصویر یا ویدیو را از گالری خود انتخاب کنید. همچنین می توانید همزمان با استفاده از دوربین دستگاه عکس یا فیلم بگیرید.

 

دایرکت عکس زمان دار

عنوان یا طرح مورد نظر خود را روی تصویر اعمال کنید و سپس فلش کوچک در گوشه سمت راست پایین صفحه را انتخاب کنید. حالا مخاطب خود را انتخاب کنید و روی Send ضربه بزنید.

 

دایرکت عکس زمان دار

مشاهده تصاویر و فیلم های محو شده

هنگامی که یک تصویر یا ویدیوی محو دریافت می کنید، یک دکمه تصویر کوچک در بالای صندوق ورودی شما ظاهر می شود که به شما نشان می دهد چه کسی این پیام را برای شما ارسال کرده است. اگر روی آن ضربه بزنید، محتوا بلافاصله نمایش داده می شود و تا 18 ثانیه در صفحه شما باقی می ماند. سپس ناپدید می شود. همچنین این گزینه وجود دارد که با تصاویر و ویدیوهای محو شده خود به این محتوا پاسخ دهید.

 

محو شدن تصاویر و ویدیوها روشی خاص برای برقراری ارتباط است. آنها در صفحه پیام های مستقیم Inbox ظاهر نمی شوند. شما فقط می توانید این پیام های محو شده را از حساب هایی که متقابل دنبال می کنند ارسال یا دریافت کنید. در این صورت از اسپم به طور موثر جلوگیری می شود.

اخیراً پخش زنده ویدیوی اینستاگرام نیز فعال شده است که به نظر چیزی شبیه به قابلیت ویدیوی لایو فیس بوک است اما فیلترهای بیشتری دارد.

تصاویر و ویدیوهای محو برای همه کاربران در سراسر جهان در دسترس هستند. اگر هنوز آن را ندیده اید، حتما برنامه خود را به آخرین نسخه موجود به روز کنید.

قابلیت ارسال مستقیم عکس های یکبار مصرف در اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اینستاگرام اخیرا ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد مستقیماً عکس های یکبار مصرف را پست یا به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که عکس های یکبار مصرف در واقع عکس هایی هستند که هر کاربر فقط یک بار می تواند آن ها را مشاهده کند. عکس های یکبار مصرف اینستاگرام پس از مشاهده توسط هر کاربر به طور خودکار مستقیماً از بخش حذف می شوند.

همچنین بخوانید  تعمیرگاه دستگاه یو پی اس UPS در تهران|تعمیر یو پی اس

بلیت های ارسال عکس های یکبار مصرف از طریق دایرکت اینستاگرام به تازگی عرضه شده است. امکان ارسال مستقیم چنین عکس هایی در چت های فردی و گروه های اینستاگرام وجود دارد. اینستاگرام مدعی است که این روزها تعداد کاربرانی که از طریق قابلیت مستقیم این شبکه اجتماعی با یکدیگر در ارتباط هستند به میزان قابل توجهی افزایش یافته و از مرز 300 میلیون کاربر گذشته است. به همین دلیل مانند گذشته، مهارت ها و فرصت های این بخش باید افزایش یابد. نکته جالب در مورد عکس های یکبار مصرف اینستاگرام این است که اگر کاربری هنگام مشاهده عکس یکبار مصرف از صفحه نمایش گوشی خود اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام به سرعت آن را تشخیص داده و به فرستنده عکس اطلاع می دهد.

هشدار : در زمان استفاده و نصب برنامه های مختلف مراقب برنامه های هک اینستاگرام باشید.

عکس ها در سه حالت در دایرکت اینستاگرام قابل ارسال هستند امروز در این پست می خواهیم عکس هایی را در این سه حالت قرار دهیم با RoboClick همراه باشید.

  1. ابتدا مستقیماً وارد اکانت اینستاگرام خود در صفحه اصلی اینستاگرام خود شوید و سپس فالور چت مورد نظر خود را وارد کنید (همان شخصی که می خواهید عکس را برایش ارسال کنید).
  2. روی نماد دوربین در پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید و فایل مورد نظر را انتخاب کنید. چه از گالری انتخاب کنید و چه از دوربین عکس بگیرید.
  3. پس از انتخاب عکس مورد نظر، سه گزینه در زیر آیکون ارسال وجود دارد:

 

مشاهده یکبار: اگر این حالت را انتخاب کنید با یک بار دیدن عکس ناپدید می شود، در واقع شما یک عکس یکبار مصرف ارسال کرده اید تا فرد فقط یک بار بتواند عکس را ببیند.

Allow Replay: اگر این حالت را انتخاب کنید، عکس آپلود شده فقط دو بار ظاهر می شود و فرد نمی تواند بیش از دو بار عکس را ببیند.

 ماندن در چت: اگر این حالت را انتخاب کنید، عکس همیشه مستقیم خواهد بود و با فشار دادن و نگه داشتن عکس قابل دانلود است.

 

اینستاگرام نیز امکان مشاهده جزئیات فایل ارسالی را برای شما فراهم کرده است برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

در هر سه حالتی که یک عکس ارسال می کنید، می توانید تمام جزئیات عکس (زمان ارسال، زمان تماشا و حتی اسکرین شات گرفته شده) را مشاهده کنید.

در Direct Follower انتخاب شده ای که فایل را ارسال کرده اید، انگشت خود را روی تصویری که ارسال کرده اید فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید.

همچنین بخوانید  زنگ ثروت من با شال به صدا درآمد

یک منوی کوچک باز می شود و گزینه جزئیات را انتخاب می کند.

در این قسمت شما میتوانید جزئیات فایل ارسالی ( زمان ارسال عکس و زمان مشاهده عکس و حتی زمان اسکرین شاتی که گرفته میشود را مشاهده کنید)

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *