تبلیغات

تبلیغات

معرفی شرکت طراحی سایت یزد و خدمات آن

design

امروزه با همه گیر شدن اینترنت و استفاده عموم مردم از این تکنولوژی برتر کسب و کارهای همه استان های کشور را وادار به ایجاد وب سایت کرده است. از این رو ما یکی از شهرهای ایران را به عنوان مخزن برنامه نویسان و طراحان وب سایت انتخاب کردیم و قرار است طراحی سایت یزد را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم. شهر یزد از نظر تاریخی بسیار قدیمی است اما از نظر دانش و تکنولوژی حرف اول را در کشور میزند. حال اگر قرار به راه‌اندازی یک سایت دارید باید بسیاری از موارد اصولی و مهم را در این زمینه در نظر بگیرید. در این مطلب سعی شده علاوه بر ارائه مطالب مهم و اساسی این حوزه، طراحی سایت یزد را نیز معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی سایت یزد

 

طراحی سایت چه مزایایی را دارد؟

یک کسب و کار سنتی را در نظر بگیرید. برای فروش، ساعت کاری و ادم ساعت مطرح است حال اینکه یک فروشگاه اینترنتی می تواند به صورت 24 ساعته به مشتریان خدمات ارائه نماید. در فروشگاه های سنتی به طور مثال می توانید از 9 صبح تا 9 شب با چند نیروی متخصص در زمینه کاریتان خدمات ارائه نمایید حال اینکه یک سایت اینترنتی به طور خودکار در هفت روز هفته، به طور 24 ساعته در خدمت مشتریان شما است.

مزایای داشتن سایت فقط ارائه خدمات برخط نیست و برای اعتبارسازی و دریافت بازخورد نیز مفید به نظر می رسد. در حال حاضر اکثر کسب‌وکارها، شرکت ها و اشخاص که فعالیت‌ حرفه ای دارند، دارای سایت بوده یا در جستجوی یک شرکت مناسب برای این منظور هستند.

شرکت های مختلفی وجود دارند که خدمات مناسبی را در این زمینه ارائه می‌دهند که پیشنهاد ما جهت معرفی، طراحی سایت یزد است چرا که به طور مثال کارشنان تنها به فروشگاه اینترنتی ختم نمی شود و برای همه نوع سایتی خدمات ارائه می کنند، به هر حال شرکت ها، مشاهیر یا اشخاص مختلف نیز برای معرفی محصولات و خدماتشان نیاز به یک وب سایت دارند تا مشتریان بلقوه خود را قبل از مراجعه حضوری از کیفیت خدمات، محصولات و مشخصات آن باخبر نمایند.

قبل از معرفی یک شرکت طراحی سایت بهتر است با ویژگی ها و خدمات این حوزه آشنا شویم.

از ویژگی های مهم داشتن یک وب سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود

  1. دیده شدن توسط میلیون ها کاربر اینترن
  2. داشتن ویترین 24 ساعته در فضای اینترنت
  3. کسب اعتبار مضاعف برای کسب و کار
  4. مدرن کردن کسب و کار
  5. و غیره
همچنین بخوانید  معرفی الگوریتم های جدید گوگل که بر سئو سایت تاثیر گذار هستند


طراحی سایت در یزد یکی از روش های مفید جهت افزایش اعتبار کسب و کار، افزایش مشتریان و مدرنیته کردن کسب و کار در استان یزد است. با طراحی یک وب سایت خوب، بهینه و کاربرپسند می توانید به سادگی مشتریان بلقوه کسب و کار خود را در اینترنت بیابید و از طرفی با تولید محتوای باکیفیت برای وب سایتتان به سمت جذابیت و اثرگذاری حرکت نمایید.

انواع خدمات طراحی سایت یزد

برای اینکه یک وب سایت باکیفیت داشته باشید به خدمات مختلفی در این زمینه نیازمندید. خدمات طراحی سایت یزد متناسب با کسب و کار شما برنامه ریزی میگردد. به عنوان مثال از طراحی قالب سایت گرفته تا خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت توسط شرکت های طراحی باید ارائه گردد. به طور مثال طراحی گرافیک خاص و حرفه ای و برنامه ‌نویسی های اختصاصی حداقل های لازم برای ایجاد وب سایت است، سئوسازی و پشتیبانی سایت نیز می تواند کسب و کار شما را در معرض دید عموم کاربران اینترنت قرار دهد.

جالب است بدانید تنها زمانی که یک وب‌سایت از نظر سئو بهینه‌سازی شده باشد، در معرض دید قرار خواهد گرفت و تا حد زیادی هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کارتان را کاهش می‌دهد. در واقع یکی از خدمات مهم برای وب سایت شما بحث سئوسازی و سئوکار باتجربه در این زمینه است چرا که تنها کارشناسان سئو بر اهمیت آن واقف بوده و در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند. لازم به ذکر است که در شرکت طراحی سایت یزد، سایت‌های شما با رعایت اصول سئو و با بکارگیری به‌روزترین الگوریتم‌های گوگول طراحی و برنامه نویسی می‌گردند.

طراحی سایت یزد

 

قیمت رقابتی طراحی سایت یزد

لزوما یک طراحی باکیفیت اولویت به مراتب بالاتری از قیمت تمام شده آن دارد با این حال یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار که اکثر کارفرمایان به آن توجه می کنند نیز بحث قیمت تمام شده وب سایت است. تمام خدمات مورد نیاز وب سایت از شروع طراحی گرفته تا پشتیبانی توسط شرکت ها قیمت گذاری می شود. بسیاری از شرکت ها قیمت ها را در قالب پکیج های فروشی ارائه می کنند و برخی شرکت ها نیز بر اساس تقاضا به شما قیمت ارائه می‌دهند، از این رو باید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید تا هزینه ای را پرداخت نمایید که در ازای آن خدمات مناسبی دریافت می‌کنید.

خوشبختانه به گفته شرکت طراحی سایت یزد آنها پکیج فروشی ندارند و به ازای خدمات دریافتی شما هزینه ها را محاسبه می کنند. اینکار باعث می شود تا هزینه اضافی به شما تحمیل نگردد و بر اساس نیاز و تقاضای شما هزینه ها محاسبه گردد.

همچنین بخوانید  آموزش طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

مراحل طراحی سایت در یزد

برای اینکه طراحی سایتتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید لازم است مراحل ساده زیر را را پشت سر بگذارید. واضح است که این مراحل توسط طراحی سایت یزد و سئوکار یزد برای شما برنامه ریزی میگردد.

1- ارتباط  و تماس اولیه

اولین قدم برای شروع طراحی سایت یک جلسه به صورت تلفنی یا حضوری با شرکت طراحی سایت یزد برای ارائه مشاوره و دریافت راهنمایی است. با اینکار به راحتی می توانید انواع مشاوره ها را دریافت نمایید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

2- ارائه پیشنهاد و برآورد قیمت

با توجه به نیازهای شما یک پیشنهاد و قیمت تمام شده دریافت میکنید که به سادگی می توانید ببینید چه چیزی را دریافت میکنید و سایتتان چقدر برای شما هزینه خواهد داشت.

3- ارائه دمو

به شما یک دمو ارائه می‌دهند تا دقیقا ببینید وب سایت شما چه شکلی شده است و در صورت نیاز قبل از پیاده سازی تغییرات مورد نیاز خود را در آن اعمال کنید

4- پیاده سازی و راه اندازی سایت

در این مرحله سایت شما با تمام اصول و تکنیک های برنامه نویسی و سئو پیاده سازی میگردد. به گفته تیم طراحی سایت یزد انها با وسواس خاصی طراحی گرافیکی مورد تایید شما را کدنویسی می‌کنند و تمام اصول و نکات برنامه نویسی، الگوریتم های گوگل و …. را در پیاده سازی و راه اندازی در نظر خواهند گرفت

5- پشتیبانی از سایت

پس از تحویل وب سایت کار تمام نشده است و قطعا نیاز به پشتیبانی، بروزرسانی برنامه و بسیاری از خدمات مورد نیاز حوزه وب سایت و دیجیتال مارکتینگ نیاز خواهید داشت که گروه نرم افزاری چابک به عنوان مجری طراحی سایت یزد این خدمات را به طور کامل به شما ارائه خواهند کرد.

طراحی سایت یزد

 

درباره گروه نرم افرای چابک مجری طراحی وب سایت در یزد

به پایان راه رسیدیم و تمام مواردی را که برای طراحی سایت نیاز داشتید را شرح دادیم. حال با توجه به موارد گفته شده در این مطلب در صورت نیاز به طراحی هر گونه وب سایت(فروشگاهی، شرکتی، خبری، شخصی و …)، کافی است که به گروه نرم افزاری چابک (https://www.chabokgroup.com/) مراجعه کنید. به گفته این مجموعه انها بیش از یک دهه تجربه موفق در این حوزه را دارند و رضایت بسیاری از مشتریان شهر یزد و دیگر استان های کشور را جلب کرده اند.

همچنین این مجموعه علاوه بر طراحی وب‌سایت‌های مختلف خدمات کاملی در این حوزه ارائه می نماید. از سئوسازی سایتتان گرفته تا پشتیبانی و حتی برنامه نویسی اختصاصی برای تبدیل ایده های شما به صفحات وب. برای این مجموعه تفاوتی ندارد که وب سایت شما وردپرسی باشد یا با دیگر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی شده است. انها هر نوع وب سایتی و برنامه تحت وبی را توسعه می دهند یا در صورت نیاز سایت شما را بازطراحی میکنند.

همچنین بخوانید  محتوای سریالی چیست و چه مزایایی دارد؟

جالب است که برخی از خدمات این شرکت رایگان است به نحوی که مثلا برای دریافت مشاوره شما نیاز به پرداخت هزینه ای ندارید و کارشناسان این مجموعه به شما مشاوره رایگان می دهند!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *