تبلیغات

تبلیغات

چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟

instamof

با تبدیل شدن اینستاگرام به شبکه ی اجتماعی محبوب کاربران، فرصت استفاده از امکانات و ظرفیت های این برنامه بیشتر شده است و صاحبان کسب و کارها و افرادی که با دلایلی موجه سعی در دیده شدن در این فضا دارند به روشهای گوناگونی تلاش می کنند تا پر رنگ تر شوند. یکی از مهم ترین عواملی که سبب دیده شدن حداکثری شما در اینستاگرام است، داشتن فالوور بالا است که از فاکتورهای اصلی در موفقیت کسب و کارها حساب میشود. صاحبان مشاغل همواره به دنبال بالا بردن فالوورهای پیج خود هستند. اگر شما هم در اینستاگرام قصد بالا آوردن پیج کاری خود را دارید پس بهتر است که از ابزارهای معرفی شده توسط سایت ایرانی گرام بهره ببرید و از رقیبان خود عقب نمانید چرا که فضای کاری و رقابت در اینستاگرام بسیار بالاست. پس با ما همراه باشید و اوج بگیرید. 

در این مقاله قصد داریم تا سریع ترین و بهینه ترین روشهای افزایش فالوور را به شما دوستان معرفی کنیم پس همراه ما باشید.

در اینستاگرام موفق شویم

 

خرید فالوور اینستاگرام

همیشه به یاد داشته باشید اولین چیزی که برای یک مخاطب در اولین نگاه مهم جلوه می کند داشتن فالوور بالا است. اگر در صفحه ی خود فالووران زیادی را جذب کرده باشید به پیج خود اعتبار بخشی داده اید. فالوور بالا به عوامل زیادی بستگی دارد. مواردی که سبب جذب فالوور می شوند عبارتند از : داشتن محتوای مناسب، ارتباط مناسب با مخاطبان در بستر فضای مجازی، داشتن هشتگ اختصاصی و داشتن تم و برند و لوگوی خوب. اما خرید فالوور راهی بسیار سریع وآسان در بالا بردن فالوور است. شما میتوانید با خرید پک تخصصی ارائه شده توسط تیم متخصصین ایرانی گرام فالوورهای خود را با کمترین میزان ریزش بالا ببرید. بهتر است بدانیم که فالوور هم در نوع خود 4 شاخه دارد که عبارتند از :خرید فالوور ایرانی، خرید فالوور خارجی، خرید فالوور واقعی و خرید فالوور فیک . همان طور که از نامشان پیداست و نیازی به توضیح ندارد، تیم ایرانی گرام به شما توصیه می کند که بسته به بازار هدف خود به خرید فالوور بپردازید بهترین نوع فالوور با توجه به تجربه ی ایرانی گرام ، خرید فالوور ایرانی و فالوور واقعی است. ناگفته نماند خرید فالوور فیک در ابتدای راه اندازی پیج کاری کمک زیادی به شما می کند و در اولین چشم انداز پیج شما را حرفه ای نشان می دهد و کمبود فالوور واقعی را پوشش می دهد. با خرید فالوور در اینستاگرام می توانید اعتماد سازی کنید و فضا را برای جذب فالوورهای دیگر فراهم کنید. یادتان باشد که فالوور ، فالوور می آورد. 

همچنین بخوانید  علل نمایش ندادن ویو استوری اینستاگرام و روش رفع آن

 پس همواره موضوع خرید فالوور را مدنظر داشته باشید و با سایت ایرانی گرام در ارتباط باشید.

در اینستاگرام موفق شویم

خرید لایک و کامنت اینستاگرام

خرید لایک و کامنت تضمینی اینستاگرام نیز روش دیگری است که سبب افزایش فالوور و دیده شدن شما می شود. داشتن لایک بالا در زیر پست ها سبب می شود که پست مورد نظر شما بیشتر دیده شود. اگر شما اقدام به خرید فالوور کنید حتما نیاز است که خرید لایک را هم در برنامه قرار دهید با این روش شما می توانید به تناسب و هماهنگی واقعی بین تعداد لایک و فالوور برسید و با این کار اعتماد الگوریتم های تعریف شده ی اینستاگرام را جلب کنید و هر روز بیشتر دیده شوید. بالا بودن لایک پست های شما ابزار مناسبی برای شاخص های تعریف شده ی اندازه گیری توسط اینستاگرام است.سایت ایرانی گرام مجموعه ی قابل توجهی از خرید لایک تضمینی را به شما به ارمغان دارد پس فرصت را غنیمت شمرده و اقدام به خرید لایک کنید .

در اینستاگرام موفق شویم

 

خرید بازدید و ویو در اینستاگرام

یکی دیگر از سرویس های اینستاگرام بازدید از استوری و ویدیو هاست. اخیرا شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در اقدامی برای ویدیو های پست شده شمارشگر بازدید قرار داده است و برای بازدید های بالا اعتبار بخشی به همراه دارد. بنابراین تعداد بازدید کننده های ویدیو اهمیت دارد.امروزه برای همه ی ما مسلم است که بزرگترین تجارت و موفقیت در کسب و کار بر پایه ی بازدید و نشر و بازنشر ویدیوهای پست شده است. هر چه افراد بیشتری از ویدیوی شما بازدید داشته باشند در ارتقا پیج شما موثر است .از این رو سایت ما توصیه می کند که با خرید بازدید و ویو اینستاگرام پیج خود را رونق ببخشید و در این زمینه به تجارب کاری تیم سایت ایرانی گرام اعتماد کنید و خرید بازدید و ویو تضمینی اینستاگرام را از ما بخواهید. بهتر است از میان بسته های خرید بازدید ویدیو اینستاگرام دیدن کنید و بسته ی مورد نظر خود را انتخاب کنید .

 

خرید ویو IGTV

همه ی کسب و کارهایی که در اینستاگرام فعالیت داشته و تولید محتوا میکنند باید به تعداد بازدید ویدیوهای خود اهمیت بدهند و به دنبال راهی باشند تا ویدیوهای آنان در IGTV بازدید داشته باشد. اگر ویدیوی شما دارای محتوای یونیک و غنی باشد احتمال اینکه مخاطبان آن را بازنشر کنند بالا می رود و همین امر سبب افزایش بازدید ویدیو شما می شود. این یعنی فروش شما هم بیشتر می شود.

همچنین بخوانید  اموزش تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس و اضافه کردن دکمه contact

سرویس IGTV یکی از راه هایی است که می تواند سبب بالا بردن سود شما از پیج شود. این پلتفرم شرایطی را ایجاد میکند تا مخاطبان بتوانند ویدیوهای بالای یک دقیقه ای را پست کنند. البته در نظر داشته باشید که تایم اختصاص داده شده برای ویدیوی شما به اعتبار و جایگاه شما در اینستاگرام بستگی دارد.  برای اینکه بازدید IGTV شما بیشتر شود و احتمال نمایش شما در اکسپلور بالا برود، خرید بازدید IGTV است. با خرید بازدید IGTV میتوانید فرصت رو به رشدی را ایجاد کنید تا مخاطبان زیادی ویدیو شما را ببینند و خدمات شما بیشتر به نمایش گذاشته شود و در نتیجه جذب مخاطب اتفاق بیفتد.  اگر فعالیت کاری خود را در اینستاگرام به تازگی آغاز کرده اید طبیعی است که شاهد بازدید بیشتری نباشید . پس تیم ما به شما پیشنهاد می کند قبل از اینکه رقبا از شما جلو بیفتند هر چه سریع تر به خرید بازدید تلوزیونی IGTV اقدام کنید و بازدید خود را افزایش دهید. ما در تیم ایرانی گرام توانسته ایم به کمک سرور ها و بانک اطلاعاتی قوی که داریم با تهیه ی پک های متفاوت بازدید  IGTV با ریزش حداقلی را برای شما ثبت کنیم کافیست با تیم پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید.

منبع : وب سایت ایرانی گرام

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *