تبلیغات

تبلیغات

راهنمای خرید رادیاتور ، بهترین رادیاتور های پنلی کدامند ؟

radiator

رادیاتورهای جدید می توانند راهی بسیار عالی برای بهبود کارایی گرمایش و همچنینی استایل خانه شما باشد اما برای انتخاب رادیاتور هایی که کارایی مناسبی هم داشته باشند، نیازمند یک راهنمای خرید رادیاتور است. به لطف وجود کارخانه های بسیار بزرگی مانند لورچ، ایران نوین و ایران رادیاتور، انتخاب های بسیار زیادی در پیش روی شما وجود دارد ولی این که بتواند تشخیص دهید کدام رادیاتور ها بهتر هستند و یا این که رادیاتور های خارجی کیفیت بیشتری دارند یا ایرانی، نیاز به یک راهنما در خرید دارید.

مهم نیست که شما چه نوع رادیاتوری را از کدام برند ایرانی یا خارجی تهیه کرده باشید، کار اصلی و طریقه در تمامی رادیاتور ها یکسان است. پس چه چیزی باعث ایجاد مدل های متفاوت در قیمت های متفاوت می شود؟

نحوه عملکرد

نحوه عملکرد تمامی رادیاتور ها یکسان است. دو مرحله وجود دارد که یک رادیاتور باعث گرما بخشی به محل می شود. اولین مرحله رسیدن آب گرم به رادیاتور است و دومین مرحله، جریان همرفتی گرمایی که در کنار رادیاتور تشکیل می شود. اکثر تفاوتی که در مدل های مختلف رادیاتور ها می بینید، در همین دو مرحله خلاصه می شوند.

تفاوت های مرحله اول: جنس سیستم آبرسانی یا همان لوله های رادیاتورها از عوامل موثر در ظاهر، بازده، کیفیت و همچنین قیمت رادیاتور ها هستند.

تفاوت های مرحله دوم بیشتر به جنس پنل های رادیاتور برنمیگردد به گونه ای که ضخامت و جنس پنل ها، تعیین کننده میزان گرمای تلف شده و میزان گرمای انتقالی به محیط هستند.

انواع رادیاتور ها و راهنمای خرید رادیاتور بهتر

در این راهنما طبق، رادیاتورها به سه نوع تقسیم می شوند که عبارتند از: پنلی، پره ای (تخت) و لوله ای. هرچند امروزه انواع دیگری از رادیاتور ها که بیشتر جنبه تزئینی (در کنار انجام ظایف گرمایشی) دارند و توسط شرکت های خاصی ساخته می شوند که نمونه های آنها رادیاتور های قرنیزی شیشه ای و سنگی هستند. رادیاتور های قدیمی تری نیز که در گذشته استفاده می شدند از جنس چدن بودند که به علت بازدهی پایین چدن، استفاده از آنها منسوخ شده.

رادیاتور پانلی: این رادیاتور ها از جنس فولاد هستند و بدنه ای یکپارچه دارند و نسل سوم رادیاتور ها به حساب می آیند. رادیاتور های پنلی به دلیل ظاهر خاصشان در طراحی های مدرن و زیبا سازی منازل کاربرد بسیاری دارد.

سازندگان و تولید کنندگان این نوع از رادیاتور ها تلاش کرده اند تا لایه ای نازک از فولاد را در ساخت بدنه این محصولات به کار ببرند تا بازدهی انتقال انرژی را به حداکثر برسانند. همچنین این طراحی باعث کاهش وزن و راحتی نصب بیشتر می شود.

همچنین بخوانید  مرروری بر قابلیت های ابزارهای عالی عکس اندروید

رادیاتور پره ای: این رادیاتور ها عموما از جنس آلومینیوم هستند و استفاده از این فلز باعث می شود که در برابر رسوب ، زنگ زدگی و آسیب دیدگی شیمیایی، این رادیاتور ها تا حد بسیار بالایی محافظت شوند. در این نوع رادیاتور ها با توجه به مساحت محوطه مورد نظر، تعداد پره ها قابل اندازه گیری است به طوری که فضا های بزرگتر به پره های بیشتر نیاز دارند زیرا تعدا پره های بیشتر به معنی بالاتر رفتن گرمای ساطع شده از رادیاتور می باشد.

راهنمای خرید رادیاتور

رادیاتور های لوله ای:این رادیاتور ها به صورت یک بلوک غیر قابل تفکیک هستند و تفاوت آنها با رادیاتور های پره ای این است که پس از طراحی و تولید نمی توان به پره های آنها اضافه یا کم کرد. این رادیاتور ها عموما از فلز آهن ساخته می شوند و گرما بخشی توسط جریان آب با دمای بسیار زیاد و بین دو ورق آهنی پرس شده انجام می شود.

رادیاتور پنلی لورچ پربازده

رادیاتور پنلی لورچ پربازده یکی از محصولات کارخانه لورچ می باشد. تولید این محصولات این کارخانه به صورت تمام به صورت تمام اوتوماتیک و توسط دستگاه های ساخت ایتالیا انجام می شود که کیفیت و دقت ساخت را بسیار بالا میبرد. همچنین این شرکت استاندارد هایی مانند، استفاده در ساختمان هایی تا 22 طبقه، را دارد که گذراندن آنها در کیفیت محصولات بسیاررادیاتور پنلی لورچ موثر است.

رادیاتور لورچ به لحاظ داشتن مکانیزم های متعدد حرارتی و همچنین بهره مندی از قطعاتی که با بهترین کیفیت ممکن و در کارخانه های بروز ساخته می شوند. همچنین استفاده و بهره مندی از فناوری های بهترین مواد و تکنولوژی پیشرفته موفق به تولید رادیاتورهایی شدند که آنها را از نسل سوم رادیاتورها به حساب می آورند. این موارد باعث کاهش هدر رفت انرژی و افزایش بازدهی رادیاتور ها می شود.

رادیاتور پنلی ایران نوین

رادیاتور پنلی ایران نوین از جنس آلیاژ فولاد و با پوشش رنگ اپوکسی سفید، متناسب برای استفاده در سیستم های گرمایش واحد های مسکونی، اداری و تجاری می باشد. این رادیاتور از نوع پنلی یکپارچه بوده و آب گرم با گردش از کانکتورهای آن باعث ایجاد گرما و در نهایت انتقال حرارت می شود، مزیت این رادیاتور ها نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی یا پره ای، بازده حرارتی بالاتر و یکنواخت تر، دوام بیشتر و حفظ زیبایی محیط مورد استفاده می باشد.

رادیاتور های پنلی ایران نوین مانند تمامی رادیاتور های باکیفیت روز دنیا توسط لایه نازکی از فولاد ساخته می شوند که باعث افزایش بازده این رادیاتور ها نسبت به نسل های قبلیشان می شوند. با توجه به سلیقه مشتریان، این رادیاتور ها در اندازه های مختلفی از 40 سانتی متر تا 200 سانتی متر، ساخته می شوند و به فروش می رسند.

همچنین بخوانید  سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال در صرافی ایرانی

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور همانند ایران نوین و لورچ از بهترین تولید کنندگان رادیاتور در خاورمیانه می باشد. این شرکت مطابق با خواسته مشتری و همچنین توجه به موارد علمی و استایل شناسی، محصولاتی بی نظیر را تولید می کند که می توانند برای سالیان سال گرمابخش منزل یا محل کار شما باشد.

آلیاژ فولادی که در رادیاتورپنلی ایران رادیاتور وجود دارتد، به دلیل ویژگی های خاص خود مانع جذب رسوبات و گرفتگی لوله ها می شوند. همچنین این محصولات مقاومت بسیار بالایی در برابر فرسایش و همچنین پوسیدگی دارند. اکثر محصولات برند ایران رادیاتور دارای قابلیت نصب دوطرفه را دارند که در کنار هزینه نگهداری و تعمیرات ارزان و آسان، باعث جذب مشتریان زیادی به سمت این برند شده.

راهنمای خرید رادیاتور

شما می توانید به صورت کامل و مفصل تمامی تفاوت هایی که بین مدل های مختلف رادیاتور ها وجود دارد را در وب سایت هیتبار صنعت مطالعه کنید. راهنمای خرید رادیاتور بسیار می تواند گسترده باشد و بهتر است که از منابعی مطالعه و پرسش کنید که در این زمینه متخصص اند. وب سایت هیتبار صنعت و همچنین کارشناسان و متخصصین فروش این فروشگاه آماده پاسخگویی به سوالات شما و همچنین مشاوره در زمینه راهنمای خرید رادیاتور هستند. شما میتوانید بهترین محصولات برند های ایرانی رادیاتور را در وبسایت هیتبار صنعت بررسی و مقایسه کنید و پس از انجام بررسی های خود اقدام به خرید کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *