تبلیغات

تبلیغات

بهترین هدایایی که می توانید از استانبول برای عزیزان خود بخرید?

estumbul

چه کسی فکرش را می کرد که خرید در تور استانبول بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است! در استانبول گزینه ها و هدایای زیادی وجود دارد که می توانید برای دوستان و عزیزان خود بخرید که اثری در قلب آنها به جا می گذارد که آنها را مشتاق می کند تا ماجراهای شما را در آن شهر بشنوند و یک روز با شما دیدار کنند و از زیباترین ها لذت ببرند.

استانبول دارای تعداد زیادی سوغاتی مختلف است که می توانید با خرید و بازگشت از تور ارزان استانبول به وطن، آنها را به عنوان هدایایی ارزشمند و لذت بخش به آشنایان و دوستان خود تقدیم کنید، چه صنایع دستی، کالاها و محصولات دست ساز و چه غذاهای معروف استانبول اخذ این نوع هدایا محدودیتی ندارد.

  • بهترین خرید در استانبول چیست؟

ترکیه در یک چهارراه تجاری تاریخی که جاده ابریشم را به هم متصل می کند واقع شده است و قرن ها بهشت ​​خریداران بوده است و همه چیز را از فرش های ترکی و گلیم های دستبافت گرفته تا جواهرات، عتیقه جات، سرامیک های ایزنیک و تعداد فزاینده ای از آثار معروف ارائه می دهد. شما همچنین می توانید از ترکیه باقلوای لذیذ، لذیذ ترکی، قهوه ترک معطر، میوه های خشک و محصولات چرمی تهیه کنید، اما برخی از مکان ها با محصولات ترکی فوق العاده خود متمایز هستند و برای رسیدن به آنها و دریافت بهترین و با ارزش ترین سوغاتی ها نیاز به تجربه و دانش دارند. که جز در ترکیه یافت نمی شود خیلی از برندها دارای وب سایت عالی هستند که با سئو سایت در صدر نتایج گوگل در ترکیه هستند.شما با یک سرچ کوچک در موتور جستجو و یا مرورگر گوشی خود می توانید خیلی از وب سایتها خرید ترکیه را مشاهده کنید.اکثر سایت ها موبایل فرندلی و ریسپانسیو هستند و تجربه خرید خوبی را به شما ارائه می دهند.

استانبول

 

  • بهترین هدیه استانبول چیست؟

استانبول از زمان عثمانی برای ساخت کاشی های ایزنیک که تاکنون در مساجد و موزه های تاریخی باستانی به عنوان شاهد درخشان ترین دوران تاریخی یافت می شود، شهرت داشته است و این کاشی ها قطعات رنگی کاشی یا سرامیک به رنگ قرمز تیره و آبی هستند. و ترکیه هنوز هم صنعتگران زیادی دارد که این صنعت باستانی را که در طول نسل‌ها منتقل شده حفظ می‌کنند.

  • قهوه ترک

قهوه ترک یکی از بهترین و معروف ترین نوشیدنی های ترکیه است. ترکیه مکان های زیادی برای نوشیدن و فروش دانه های آسیاب شده قهوه ترک دارد. بسیاری از فروشندگان معروف قهوه در بازار بزرگ استانبول واقع شده اند و قهوه آنها با هر جای دیگری متفاوت است زیرا از چوب خاصی برای دم کردن قهوه استفاده می کنند تا طعمی متمایز در هنگام نوشیدن به دست آورند. قهوه ترک را می توان بهترین سوغاتی دانست که می توان از ترکیه خرید.

  • فرش های کلاسیک از استانبول
همچنین بخوانید  نکاتی که باید برای شست و شوی مانتو خود بدانید!

استانبول یکی از شهرهایی است که به ساخت فرش های دستباف با طرح های متنوع اعم از سنتی و مدرن معروف است، فرش های ترکیه سوغاتی های ممتازی هستند. مغازه های معروفی در استانبول در داخل بازار بزرگ وجود دارد که بهترین انواع فرش ترکی را می فروشند.

  • ادویه در استانبول

 انواع زیادی از گیاهان دارویی در بازارهای سرپوشیده سنتی به فروش می رسد . بازار ادویه یک بازار ادویه بسیار معروف در استانبول است. همچنین انواع ادویه ها از سراسر کشور در انتظار شماست.

  • ظروف مسی و مسی

کار در هنر مس یک هنر سنتی در ترکیه است، جایی که هنوز از تکنیک های سنتی در ساخت این چیزها استفاده می شود که به آنها شخصیتی متمایز می دهد و آنها را به یک سوغات فوق العاده تبدیل می کند !

  • چشم بد (یا چشم حسادت)

چشم شیطان یکی از معروف ترین سوغاتی هایی است که در ترکیه خرید می شود، زیرا اعتقاد بر این است که این چشم شر و آسیب را از صاحبان خانه که آن را به دیوار خانه خود آویزان می کنند و برای آنها خوش شانسی می آورند دور نگه می دارد و در ترکیه به این نام معروف (نظر بونچوگو) است.

  • منسوجات در استانبول

 ترکیه به خاطر زیبایی منسوجات منحصر به فرد و زیبایش مشهور است. وقتی از بازار بزرگ دیدن می کنید، مقدار زیادی منسوجات متنوعی پیدا می کنید که قطعاً مایل به خرید آنها به عنوان سوغاتی خواهید بود.

استانبول

 

مطمئناً همه گزینه های هدیه ای که می توان از استانبول به عنوان سوغاتی خریداری کرد را نمی توان در یک مقاله پوشش داد، زیرا گزینه های متعددی وجود دارد و ممکن است همه آنها به عنوان ایده ای برای سوغاتی مناسب باشند ! باقی مانده است که به شما توصیه کنیم از بازار بزرگ دیدن کنید و از زیباترین اوقات آن لذت ببرید و سوغاتی های زیبا برای عزیزان خود بخرید! همچنین توصیه می کنیم که از مسجد سلطان احمد دیدن کنید و در بازارهای اطراف جستجو کنید تا گزینه های متفاوتی برای هدیه را نیز ببینید!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *