تبلیغات

تبلیغات

پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو بهترین راه برای ارتباط بیشتر با مشتریان

payamito

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است. ارتباط با مشتریان و جذب آنان از طریق همین ارتباط، شاهرگ حیاتی هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود. اما بهترین روش ارتباط با مشتریان چیست؟ چگونه می‌توان در هر زمان و مکانی با آنان در ارتباط بود و کالا یا خدمات خود را به آنان معرفی کرد؟ پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو پل ارتباطی شما به سوی مشتریانتان خواهد بود.

اگر کسب‌وکار و برندتان برایتان مهم است و خواهان پیشرفت آن هستید، بدون شک می‌دانید که راه پیشرفت شما و برندتان تبلیغات است و اگر تا حالا اقدام به تبلیغات کرده باشید قطعاً می‌دانید که یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات، بازاریابی پیامکی است. برای SMS مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی شما نیاز به یک پنل اس‌ام‌اس دارید تا متن پیامک شما به‌دست مشتریان برسد.

پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو با امکانات ویژه‌ای که در اختیار شما می‌گذارد بهترین و مناسب‌ترین گزینه موجود برای شروع بازاریابی پیامکی شماست. تاکنون بیش از پنجاه‌هزار مشتری به پیامیتو اعتماد کرده‌اند و با استفاده از پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو توانسته‌اند به تمام اهداف خود در تبلیغاتشان دست پیدا کنند. همین موضوع خود به‌تنهایی قدرت و توانایی بالای پیامیتو را به شما نشان خواهد داد.

مزایای استفاده از پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو ، خالق هوش برتر ارتباط پیامکی

قبل از انتخاب یک پنل اس‌ام‌اس و شروع استفاده از آن پیشنهاد می‌شود مقاله  پنل اس ام اس چیست را در سایت پیامیتو مطالعه نمایید . در ادامه قابلیت‌ها و امکانات پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیامیتو

 

· ارائه خط خدماتی اشتراکی بدون سفته و کاملاً رایگان در پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو

یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین ویژگی‌های پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو ارائه خدمات خطوط اشتراکی به‌صورت رایگان و بدون سفته است. با این ویژگی شما قادر خواهید بود که پیامک‌های تبلیغاتی خود را حتی به بلک لیست‌ها نیز ارسال کنید.

بعضی از کاربران به دلایل مختلف اقدام به مسدود کردن پیامک‌های تبلیغاتی نموده‌اند و دیگر هیچ پیامکی برای آنان ارسال نمی‌شود. در اصطلاح لیستی را که شامل چنین کاربرانی می‌شود بلک لیست می‌گویند که البته تعدادشان هم کم نیست. با ارائه خط خدماتی اشتراکی از سوی پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو شما می‌توانید به این دسته از کاربران نیز پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید. نکته مهم و جالب در مورد این قابلیت رایگان بودن آن است.

شما عزیزان می‌توانید بدون سفته و به‌صورت کاملاً رایگان از چنین قابلیت مهمی برخوردار شوید و به تمامی کاربران و مشتریانتان پیامک ارسال کنید.

همچنین بخوانید  راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی شیائومی اصل

· شناسایی دقیق جامعه هدف و امکان ارسال پیامک به اصناف خاص و مناطق جغرافیایی خاص

بهترین روش بازاریابی پیامکی این است که شما بتوانید دقیقاً جامعه هدف خود را شناسایی کنید و خود را به آنان معرفی نمایید. پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو دقیقاً این امکان را برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از این پنل اس‌ام‌اس می‌توانید به اصناف خاصی در مناطق جغرافیایی موردنظرتان پیامک ارسال کنید. به‌این‌ترتیب شما قادر خواهید بود با صرف هزینه کمتری تبلیغات خود را دقیقاً به جامعه هدف خود در منطقه موردنظر برسانید.

· افزایش مشتریان شما

با ارسال پیامک‌های متنی و تبلیغاتی شما به جامعه هدفتان، افراد بیشتری از برند و خدمات شما آگاهی پیدا می‌کنند و به تعداد مشتریان شما افزوده خواهد شد.

· وفاداری مشتری و ارتباط بیشتر با آنان

با ارسال پیامک‌ به مشتریانی که قبلاً از سایتتان بازدید و خرید کرده‌اند و آگاه کردن آنان از تخفیفات جدید، کمپین‌ها، کالاها یا خدمات جدید یا مسابقات با جوایز مختلف تعامل و ارتباط شما با مشتریانتان افزایش پیدا می‌کند. همین موضوع باعث وفاداری بیشتر آنان به شما خواهد شد.

· تضمین بازگشت وجه

پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو با اطمینان از کیفیت خدمات و امکانات خود این امکان را فراهم کرده است که در مدت ۳۰ روز درصورت نارضایتی شما تمامی وجه پرداخت‌شده را به شما برگرداند.

پیامیتو

 

ارائه افزونه‌های کاملاً اختصاصی برای پنل اس ام اس پیامیتو

برای اتصال فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت شما به پنل اس‌ام‌اس، نیاز به افزونه‌های پیامکی دارید. هر افزونه ویژگی‌های خاص خود را دارد. به‌عنوان‌مثال افزونه‌هایی مانند دیجیتس، افزونه پیامک ووکامرس، افزونه پیامک گرویتی فرم و افزونه پیامک EDD که هرکدام نقاط قوت خود را دارند.

در بین همه این افزونه‌ها بهترین و سازگارترین افزونه با وردپرس که سرعت و قابلیت بالایی نیز دارد افزونه پیامک ووکامرس است. پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو با ارائه افزونه‌ اختصاصی پیامکی ووکامرس سریع‌ترین شبکه ارتباط پیامکی کشور را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه شما را با امکانات افزونه پیامکی ووکامرس آشنا خواهیم کرد.

امکانات افزونه پیامک ووکامرس

·  اطلاع‌رسانی پیامکی به مشتریان سایت در هنگام ثبت سفارش

 به‌محض اینکه مشتریان در سایت شما سفارش خود را ثبت کنند به‌صورت خودکار پیامکی جهت اطلاع به مشتری ارسال می‌شود.

·  ارسال پیامک به مدیران سایت در هنگام ثبت سفارش

با ثبت سفارش از سمت مشتری، پیامکی نیز به مدیران سایت ارسال می‌شود تا آنان را از سفارش ثبت‌شده آگاه نماید.

·  اطلاع‌رسانی پیامکی تغییر وضعیت سفارش‌های سایت به مشتری و مدیر

با تغییر سفارشات بلافاصله پیامک آن هم به مدیر و هم به مشتری ارسال خواهد شد.

همچنین بخوانید  اجاره آپارتمان مبله در تهران

·  قابلیت تغییر متن پیش‌فرض ارسال پیامک به مشتری و مدیر

 برای تنوع بیشتر و همچنین آگاهی از وضعیتی جدید، این امکان وجود دارد که بتوانید متن پیش‌فرض پیامک را تغییر دهید.

·  قابلیت ارسال پیامک از طریق الگو و خط اختصاصی پنل کاربری به‌صورت هم‌زمان

 این قابلیت دست شما را برای انتخاب‌های بیشتر و مؤثرتر در ارسال پیامک‌ها باز خواهد گذاشت.

·  پشتیبانی قدرتمند

درصورت بروز هر نوع مشکلی در رابطه با افزونه، بلافاصله تیم پشتیبانی در خدمت شما خواهند بود و تا رفع کامل مشکلات احتمالی به شما کمک خواهند کرد.

·  ارسال پیامک در سریع‌ترین زمان ممکن حتی به شماره‌های بلک لیست

 همان‌گونه که گفتیم یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو ارائه خط خدماتی اشتراکی به‌صورت رایگان و بدون سفته است. با این قابلیت و با استفاده از افزونه پیامکی ووکامرس، شما دیگر نگران ارسال نشدن پیامک‌ها به مشتریانی که پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، نخواهید بود. چراکه این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید حتی به مشتریانی که در بلک لیست قرار دارند، پیامک ارسال کنید. این قابلیت کاملاً رایگان است و شما بدون نیاز به سفته یا پرداخت هزینه می‌توانید از کارایی آن لذت ببرید.

شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات پنل اس ‌ام ‌اس پیامیتو، مقاله جامع‌ این موضوع را در رابطه با بهترین پنل پیامکی در ایران، در سایت ابزار وردپرس مطالعه نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *