تبلیغات

تبلیغات

آموزش استفاده از شماره مجازی

اموزش استفاده از شماره مجازی

بسیاری از کاربران برای ثبت‌نام در سرویس‌هایی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، نتفیلیکس، نایکی و… از شماره مجازی استفاده می‌کنند. علاوه‌ بر آن بسیاری از کاربران علاقه‌مندند تا از طریق شماره‌های مجازی تماس‌های دریافتی خود را پاسخ دهند و از مزایای این شماره‌ها مانند استفاده از چند شماره مجازی در یک گوشی موبایل و پنهان کردن هویت خود با عدم استفاده از شماره شخصی بهره‌مند شوند.

اما ممکن است برخی از کاربران پس از تهیه شماره مجازی در رابطه با نحوه استفاده از آن دچار مشکل شوند. به همین دلیل در ادامه قصد آموزش شماره مجازی و نحوه استفاده از آن را به شما عزیزان داریم.

آموزش شماره مجازی برای ثبت‌نام در واتساپ

ابتدا قصد آموزش شماره مجازی برای ثبت‌نام در واتساپ را داریم. برای این‌کار ابتدا باید به خرید شماره مجازی بپردازید که می‌توانید از پنل‌های مختلفی مانند پنل نامبرلند استفاده کنید.

پس از خرید شماره مجازی می‌توانید وارد واتساپ شده و مراحل ثبت‌نام را کامل نمایید. اما بهتر است تا پیش از آن IP خود را تغییر دهید.

برای این‌کار می‌توانید به مدت چند ثانیه گوشی موبایل خود را روی حالت هواپیما بگذارید و یا از VPN استفاده نمایید.

سپس برای اطمینان از آک بودن شماره ، آن را در مخاطبین خود ذخیره کرده و بررسی کنید که اکانتی با این شماره مجازی ساخته نشده باشد.

پس‌ازآن وارد واتساپ شده و در قسمت ورود شماره موبایل، شماره مجازی خریداری شده را تایپ نمایید. البته توجه داشته باشید که پیش شماره یا کد کشور نیز باید مطابق با کشوری که شماره مجازی را از آن خریداری کرده‌اید تغییر پیدا کند.

حال باید منتظر بمانید که کد تایید برایتان ارسال شود اما در نظر داشته باشید که مانند شماره‌های معمولی کد تایید برایتان پیامک نخواهد شد و برای دریافت آن باید وارد پنلی که شماره مجازی را از آن تهیه کرده‌اید شوید.

حال کافی است تا کد مربوطه را کپی کرده و در واتساپ وارد نمایید.

به این ترتیب مراحل ثبت‌نام شما کامل می‌شود و می‌توانید بدون استفاده از شماره اصلی‌تان وارد واتساپ شده و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

اما گاهی اوقات ممکن است با وجود تغییر IP نتوانید در واتساپ ثبت‌نام کنید. در این شرایط چند راهکار برایتان وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به نصب مجدد واتساپ و یا دریافت شماره مجازی از کشوری دیگر اشاره نمود.

آموزش شماره مجازی برای ثبت‌نام در تلگرام

اموزش استفاده از شماره مجازی

آموزش شماره مجازی برای ثبت‌نام در تلگرام کمی سخت‌تر از واتساپ است؛ چراکه در این شبکه اجتماعی روش‌های مختلفی برای حفظ حریم خصوصی کاربران به‌کار گرفته می‌شود و به همین دلیل از طریق نسخه رسمی تلگرام نمی‌توانید با شماره مجازی ثبت‌نام کنید. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم تا برای استفاده از شماره مجازی نسخه‌های غیررسمی یا قدیمی تلگرام را دانلود نمایید.

همچنین بخوانید  آموزش اضافه کردن لینک تلگرام و آدرس سایت به اینستاگرام

سپس شماره‌‌ی خریداری شده را در مخاطبین خود ذخیره کنید و از آک بودن اکانت اطمینان حاصل کنید.

پس از آن باید حتماً IP خود را تغییر دهید که برای این‌کار می‌توانید VPN خود را قطع و وصل نمایید.

سپس وارد تلگرام شوید و در قسمت ورود شماره، شماره مجازی دریافتی را وارد کرده و کد کشور را نیز به کد کشوری که سرور اصلی شماره مجازی در آن قرارگرفته تغییر دهید.

پس‌ازآن کد تایید را از پنل شماره مجازی دریافت کرده و در تلگرام وارد نمایید. به این ترتیب ثبت‌نام شما کامل می‌شود و می‌توانید بدون ورود شماره اصلی در تلگرام فعالیت کنید.

درصورتی‌که تمامی موارد گفته شده را رعایت کردید اما نتوانستید ثبت‌نام خود را کامل نمایید پیشنهاد می‌دهیم تا شماره‌های جدیدی را از پنل دریافت کرده و مجدداً امتحان کنید. همچنین می‌توانید کشور انتخابی را تغییر داده و شماره مجازی مورد نظر را از کشوری دیگر تهیه نمایید.

نکات مهم آموزش شماره مجازی

مطمئناً آموزش استفاده از شماره مجازی برای ثبت‌نام در تمامی سرویس‌ها از حوصله خوانندگان گرامی خارج است. بنابراین اگر قصد ثبت‌نام در سرویس دیگری را دارید می‌توانید از نکاتی که در آموزش شماره مجازی برای ثبت‌نام در تلگرام و واتساپ ارائه شد استفاده نمایید. یعنی IP خود را تغییر دهید، فایل اپلیکیشن یا مرورگرتان را پاک کنید، نرم‌افزار مورد نظر را مجدداً نصب نمایید یا شماره مجازی جدیدی را امتحان کنید.

در انتها پیشنهاد می‌دهیم تا برای آموزش بیشتر شماره مجازی به سایت نامبرلند مراجعه کنید چراکه در این سایت مشکل دریافت کد در سرویس‌های مختلف به‌صورت کامل بررسی شده است. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی در سرویس مورد نظر ثبت‌نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل از پشتیبانی نامبرلند کمک بگیرید.

نامبرلند خرید شماره مجازی

نامبرلند به عنوان معتبرترین پنل فروش شماره مجازی در ایران شناخته می‌شود که امکان خرید شماره مجازی عادی، اجاره‌ای و دائمی از آن فراهم است. بنابراین می‌توانید با ورود به این سایت، به خرید شماره مجازی بیش از 150 کشور جهان بپردازید و در صورت بروز مشکل شماره خریداری شده را تغییر دهید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *