تبلیغات

تبلیغات

دانلود فیلم های جنایی با دوبله فارسی

movie

فیلم های جنایی گاهی بر اساس رمان ها و گاهی بر اساس واقعیت هایی که موجود است ساخته می شود. آثار جنایی دارای عناصر مختلفی است یک سو جنایت کار و سویی دیگر پلیس است. قاتل در فیلم های جنایی بر اثر سرقت یا یک بیماری دست به جنایت می زند که می تواند این جنایت ها بصورت پی در پی تکرار شوند. و این خود بر هیجانی و معمایی بودن فیلم می افزاید.! جهت ورود به آرشیو دانلود فیلم رایگان و جنایی کلیک کنید.

معرفی فیلم های جنایی جدید و سرگرم کننده ترند

1- کثافت

فیلم خارجی کثافت Filth به کارگردانی جان اس بیرد محصول 2013 کشور امریکا، المان و انگلیس است و ژانری جنایی دارد. Jon S. BairdIrvine ولش نویسندگی این فیلم جنایی را بر عهده دارد. در فیلم بازیگرانی چون جیمز مک آووی جیمی بل ادی مارسان ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : نقشه بروس رابرتسون (جیمز مک آووی)، یک پلیس متعصب و فاسد، در صف ترفیع است و برای رسیدن به آنچه می‌خواهد دست از کار نمی‌کشد. بروس که برای حل یک قتل وحشیانه نام نویسی می کند و توسط آرزوهای همکارانش از جمله ری لنوکس (جمی بل) تهدید می شود، دقیقاً زیر دماغ بازرس ارشد تول ناخواسته تصمیم می گیرد تا از ویرانی آنها اطمینان حاصل کند. همانطور که او با دزدیدن همسرانشان و افشای اسرار آنها، همکارانش را علیه یکدیگر قرار می دهد، بروس شروع به گم شدن خود در شبکه ای از فریبکاری می کند که دیگر نمی تواند آن را کنترل کند. گذشته او کم کم دارد به او می رسد، و یک همسر گم شده، یک عادت فلج کننده مواد مخدر و همکاران مشکوک شروع به تلفات بر سلامت عقل او می کنند. سوال این است: آیا او می تواند آنقدر روی واقعیت چنگ بزند که خود را از کثیفی جدا کند؟

2- دزد صادق

 

دانلود فیلم های جنایی

فیلم خارجی دزد صادق Honest Thief به کارگردانی مارک ویلیامز محصول 2020 کشور امریکا است و ژانری جنایی، اکشن و درام دارد. استیو آلریچ (داستان) مارک ویلیامز نویسندگی این فیلم جنایی را بر عهده دارد. در فیلم بازیگرانی چون لیام نیسون کیت والشجای کورتنی ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : آنها او را راهزن درون و بیرون می نامند زیرا دزد دقیق تام کارتر (لیام نیسون) 9 میلیون دلار از بانک های شهرهای کوچک دزدیده است در حالی که توانسته هویت او را مخفی نگه دارد. اما پس از اینکه تام عاشق آنی (کیت والش) پر شور می‌شود، تصمیم می‌گیرد با پاک کردن گذشته جنایتکارانه‌اش، شروعی تازه داشته باشد، اما دو مامور بی‌رحم اف‌بی‌آی با او برخورد کردند. دانلود فیلم خارجی دزد صادق را پیشنهاد میدهیم.

همچنین بخوانید  با یک ایده رنگ فقر را از زندگی ام پاک کردم

3- زندانیان

فیلم خارجی زندانیان Prisoners به کارگردانی دنیس ویلنوو محصول 2013 کشور امریکا است و ژانری جنایی و درام دارد. آرون گوزیکوفسکی نویسندگی این فیلم جنایی را بر عهده دارد. در فیلم بازیگرانی چون هیو جکمن جیک جیلنهال ویولا دیویس ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : چقدر برای محافظت از خانواده خود پیش می روید؟ کلر دوور با بدترین کابوس هر پدر و مادری روبرو است. دختر شش ساله‌اش، آنا، به همراه دوست جوانش جوی گم شده‌اند، و با تبدیل شدن به ساعت‌ها، هراس شروع می‌شود. کارآگاه لوکی با رهبری تحقیقات، راننده آن الکس جونز را دستگیر می کند، اما کمبود شواهد باعث آزادی او می شود. در حالی که پلیس چندین سرنخ را تعقیب می کند و فشارها افزایش می یابد، دوور دیوانه با دانستن اینکه زندگی فرزندش در خطر است، تصمیم می گیرد که چاره ای جز این ندارد که امور را به دست خود بگیرد. اما این پدر ناامید تا کجا برای محافظت از خانواده اش پیش خواهد رفت؟

4- چشمان سرد

 

دانلود فیلم های جنایی

فیلم خارجی چشمان سرد Cold Eyes به کارگردانی Ui-seok JoByung-seo Kim محصول 2013 کشور کره جنوبی است و ژانری جنایی، اکشن و درام دارد. Kin-Yee Au (فیلمنامه اصلی) Ui-seok JoNai-Hoi Yau نویسندگی این فیلم جنایی را بر عهده دارد. در فیلم بازیگرانی چون سول کیونگ گوجونگ وو سونگ هان هیو جو ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : HA Yoon-ju که دارای حافظه ای شفاف، مشاهده دقیق و مهارت های تمرکز است، به جدیدترین عضو واحدی در واحد جرایم ویژه نیروی پلیس کره (SCU) تبدیل می شود که در فعالیت های نظارتی بر جنایتکاران برجسته تخصص دارد. او زیر نظر هوانگ سانگ جون، رهبر کهنه کار واحد، خشن، بی پروا، اما خونگرم و به خاطر حواس و شهود حیوانی اش شناخته می شود، منصوب می شود. این دو به تدریج هنگامی که سعی می کنند جیمز را که رهبر خونسرد یک سازمان جنایتکار مسلح است، ردیابی کنند، با یکدیگر همکاری نزدیکی پیدا می کنند. جیمز با استفاده از هوش و استراتژی بی بدیل خود هر بار موفق می شود از رادار آنها فرار کند. حالا هوانگ سانگ جون و ها یون جو باید هر کاری که می توانند انجام دهند تا او را پیدا کنند و جلوی او را بگیرند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *