تبلیغات

تبلیغات

Samsung Good lock چیست؟ و چگونه کار می کند

What-Is-Samsung-Good-Lock

اگر تا به حال نام اپلیکیشن “Samsung Good lock” را نشنیده اید، باید بگوییم که این نرم افزار وظیفه شخصی سازی تلفن هوشمند شما را بر عهده دارد. “Samsung Good lock” در 22 فوریه 2022 به صورت رسمی در Galaxy Store و Play Store برای کاربران سامسونگ در دسترس قرار گرفت و پس از گذشت حدود 2 ماه، به یکی از محبوبترین اپلیکیشن ها برای سری گوشی های “Samsung Galaxy” معرفی شد.

اگر صاحب یک گوشی سامسونگ گلکسی هستید و هنوز ابزار “Samsung Good Lock” را نمی شناسید، باید بگوییم که امروز ممکن است روز شانس شما باشد. این برنامه که به صورت بومی توسط سامسونگ توسعه یافته است به کاربران اجازه می دهد ظاهر و رابط کاربری خود را تغییر دهند تا با سلیقه هر فرد مطابقت داشته باشند.

در گذشته اگر می خواستید قابلیت های رابط کاربری خود را تغییر دهید، میبایست تلفن هوشمند خود را “Root” می کردید. Samsung Good Lock این ویژگی را بدون نیاز به روت کردن گوشی برای شما انجام می دهد. قابلیت این نرم افزار نقطه عطفی در سری تلفن های هوشمند سامسونگ محسوب می شود که در آینده ای نزدیک می تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

Samsung Good Lock چیست؟

نرم افزار Samsung Good Lock

Good Lock برنامه ای است که توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است که به شما امکان می دهد، تجربه تلفن و یا تبلت گلکسی خود را به طور کامل شخصی سازی کنید و همه چیز را تغییر دهید. به عنوان مثال می توانید ظاهر لانچر وظیفه تان را تغییر داده و یا نماد های نوار وظیفه را جایگزین نمایید.

به طور خلاصه، Good Lock مانند این است که رام سفارشی خود را برای دستگاه گلکسی داشته باشید، با این تفاوت که گارانتی شما از بین نمی رود.

چگونه Samsung Good Lock را دانلود نماییم؟

Good Lock در فروشگاه گوگل پلی در دسترس نیست. با این حال کاربران می توانند این برنامه را از فروشگاه گلکسی سامسونگ (به صورت پیشفرض در تلفن های هوشمند گلکسی سامسونگ نصب شده است) تهیه کنند. برای انجام این کار، تنها کافیست Galaxy Store خود را اجرا کنید، Good Lock را در بخش بالایی نرم افزار جستجو کرده و در نهایت برنامه مورد نظر را نصب کنید.

اگر گوشی گلکسی ندارید اما همچنان می خواهید از این برنامه استفاده کنید، Fine Lock یک جایگزین عالی برای Good Lock محسوب می شود. این برنامه در فروشگاه گوگل پلی موجود است و با همان ویژگی ها عرضه می شود.

همچنین بخوانید  اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید از مقدماتی تا پیشرفته

نحوه استفاده از Samsung Good Lock

پس از دانلود و اجرای Good Lock، برنامه به شما لیستی از ماژول های قابل دانلود (برنامه های جداگانه) مانند MultiStar، LockStar و Home Up را برای شما نمایش می دهد. هر ماژول قسمت خاصی از نرم افزار را هدف قرار می دهد و تنظیماتی برای سفارشی کردن آن ارائه می دهد.

وقتی یک ماژول را دانلود می کنید، به صورت خودکار به فروشگاه گلکسی هدایت می شوید تا آن برنامه را نصب نمایید. این ویژگی کار را کمی دشوار می کند، اما باید بدانید که دیگر نیازی نیست فضای ذخیره سازی شما برای ماژول هایی که قصد استفاده از آنها را ندارید هدر برود.

برنامه هایی را که به نظر شما مفید هستند را نصب نمایید، در صورت درخواست مجوز، اجازه استفاده از آنها را فعال کنید تا به ویژگی هایشان دسترسی پیدا کنند. در حال حاظر این برنامه دارای 15 ماژول فعال است که پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک این مقدار به بیش از 20 عدد برسد.

2 ماژول عالی که می بایست از آنها استفاده کنید

برخی از ماژول های Good Lock مفیدتر از بقیه هستند، از این رو توصیه می کنیم تنها ماژول های مورد نیاز خود را از این برنامه دانلود نمایید. در این برنامه دو ماژول اصلی وجود دارد که فکر می کنیم ارزش نصب کردن را دارند. از این رو ویژگی هایی را که می توانید از هر کدام داشته باشید را معرفی می کنیم.

ماژول LockStar

ماژول LockStar

همانطور که از نامش پیداست، LokStar بر سفارش سازی صفحه قفل شما تمرکز دارد. ماژول LockStar به شما این امکان را می دهد تا موقعیت نماد های سیستم مانند ساعت، ویجت موسیقی و نماد های اعلان را به صورت دستی تغییر دهید. علاوه بر این LockStar دارای تعداد زیادی از Wallpaper است که می توانید از آنها استفاده کنید.

این ماژول به شما امکان می دهد میانبر های پیشفرض را در صفحه Lock Screen (برنامه های تلفن و دوربین) با حداکثر شش برنامه انتخابی برای راه اندازی سریع جایگزین نمایید. اما اگر ترجیه می دهید که ظاهری مینیمالیست در Lock Screen خود داشته باشید، می توانید برخی از برنامه های موجود را پنهان کنید.

ماژول Wonderland

ماژول Wonderland

اگر به دنبال این هستید که صفحه نمایش خود را زنده تر نمایش دهید، Wonderland (سرزمین عجایب) یک انتخاب عالی برای کاربران به نظر می رسد. این ویژگی به شما امکان می دهد که یک تصویر زمینه سفارشی برای Home و LockScreen خود ایجاد کنید. پس از دانلود، ماژول تعدادی از تنظیمات را به شما نشان می دهد تا نحوه عملکرد آن را بهتر درک کنید. برای مثال می توانید تنظیمات از پیش تعیین شده ماژول را ویرایش و یا یک تصویر زمینه جدید از ابتدا در تلفن هوشمند خود ایجاد کنید.

همچنین بخوانید  4 ویژگی پنهان اسپاتیفای که باید درباره آن بدانید

کلام آخر

Good Lock را می توان یکی از محبوب ترین برنامه ها در Galaxy Store معرفی نمود. این برنامه طی 2 ماه اخیری که در Galaxy Store قرار گرفته است توانسته بیش از چندین هزار دانلود را از آن خود کند.

از این رو اگر Good Lock را روی گوشی خود ندارید، باید بدانید که این نرم افزار را تنها در فروشگاه گوگل پلی پیدا نخواهید کرد. سامسونگ این برنامه را مستقیما در فروشگاه گلکسی ارائه می دهد و همانطور که قبلا ذکر شد این برنامه فقط با گوشی های گلکسی سازگار است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *