تبلیغات

تبلیغات

گیمیتو ارزان ترین سایت خرید یوسی در ایران با نصف قیمت

gamito2

اگر به دنیای بازی علاقه داشته باشید می بینید که تقریبا هر روزه بازی های جدیدی طراحی و تولید می شوند، در این میان برخی از آن ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند که پابجی یکی از آن هاست. پابجی یکی از بازی های هیجان انگیز است که در فصل های مختلفی طراحی می شود، در این بازی آیتم های مختلفی قرار دارند که برای خرید آن ها به نوعی ارز خاص به نام یوسی نیاز است، در ادامه هر آنچه که باید راجع به نحوه ی خرید یوسی و… بدانید را شرح داده ایم.

سایت خرید یوسی

 

توضیحی راجع به یوسی پابجی

پیش از این که بخواهیم راجع به خرید یوسی پابجی توضیح دهیم بهتر است ابتدا مختصر توضیحی راجع به خود یوسی پابجی داشته باشیم تا آن دسته از گیمرهایی که به تازگی به این بازی علاقه مند شده اند به خوبی با آن آشنا شوند و تردیدی برای خرید نداشته باشند.

پابجی از آن دسته بازی هایی است که خرید درون برنامه ای دارد یعنی کاربر برای آن که بتواند از آیتم های بیشتری برخوردار باشد باید هزینه کند، اما پول رایج در این بازی کمی متفاوت است به این پول یوسی گفته می شود که در بسته های مختلف وجود دارد و بسیاری از سایت ها به فروش آن می پردازند. قدرت در بازی از سری ویژگی های مهم برای گیمرهاست در بازی پابجی این قدرت را با استفاده از یوسی به دست می آورند، هر چه بازیکن یوسی بیشتری داشته باشد این امکان برای او فراهم است تا به خرید سلاح، لباس، ماشین و… بیشتری بپردازد.

خرید یوسی پابجی با ارزان ترین قیمت از سایت گیمیتو

دغدغه ی اصلی گیمرهای بازی پابجی خرید یوسی با قیمت ارزان از سایت مطمئن است، اگر کلمه ی خرید یوسی را در اینترنت جست و جو کنید به سایت های زیادی دسترسی خواهید داشت اما نمی توان به همه ی آن ها اطمینان کرد چرا که ممکن است کلاهبردار باشند یا این که یوسی ها را با قیمت بالاتری به فروش برسانند که در هر دو صورت گیمر ضرر می کند. اگر به دنبال خرید یوسی پابجی از یک سایت امن با هزینه ی کم هستید ما به شما سایت گیمیتو را معرفی می کنیم که در زمینه فروش یوسی فعالیت داشته و کارنامه ی درخشانی برای خود رقم زده، آدرس وب سایت آن ها https://gimito.ir/ که با مراجعه به آن می توانید تفاوت را با سایر سایت ها ببینید. خرید از سایت گیمیتو با یکسری مزیت ها همراه است که عبارتند از:

  • یوسی های موجود در سایت گیمیتو کمترین قیمت را به نسبت سایت های دیگر دارند.
  • یوسی ها در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب پابجی بازیکن واریز خواهند شد.
  • سایت گیمیتو دارای نماد اعتماد الکترونیک است، این یعنی شما از یک سایت امن خرید می کنید.
  • از دیگر مزیت های آن این است که به ایمیل یا پسورد نیاز نخواهد بود این موضوع به امنیت اکانت شما اشاره دارد.
  • برای خرید یوسی از این سایت به تنها چیزی که نیاز دارید آیدی است.
  • توجه داشته باشید که اگر کارت های بانکی خارجی مثل مستر کارت، پی پال، ویزا کارت و… دارید به راحتی می توانید از داخل ایران نسبت به خرید یوسی اقدام کنید.
  • در این سایت بسته های مختلفی از یوسی قرار دارند که شامل 60 یوسی، 325 یوسی، 660 یوسی، 1800 یوسی، 3850 یوسی، 8100 یوسی . 16200 یوسی است.
  • در صورتی که به یک بسته نیاز داشته باشید که در بین بسته های موجود نیست می توانید با خرید دو بسته نیاز خود را برطرف کنید.
همچنین بخوانید  بهترین جلوبندی سازی در شرق تهران

سایت خرید یوسی

 

قیمت خرید یوسی پابجی از سایت گیمیتو

از آن جایی که این یک بازی آنلاین ساخت کشورهای خارجی است در نتیجه پولی که باید برای خرید یوسی پرداخت شود نیز به دلار محاسبه خواهد شد، همانطور که می دانید در کشور ما نیز قیمت دلار مدام در حال تغییر و نوسان است از همین رو نمی توان یک هزینه ی ثابت برای آن ذکر کرد. البته عواملی مثل تعداد یوسی ها و تعداد بسته های خریداری شده نیز در این میان تاثیر مستقیمی دارند. بهترین راه برای اطلاع از قیمت یوسی ها مراجعه به سایت گیمیتو و ارتباط با پشتیبانی آن هاست.

 

کاربردهای یوسی پابجی

اگر بخواهیم بیشتر روی یوسی پابجی توجه کنیم باید بگوئیم که کاربردهایی بیش از آن چه که گفتیم دارد، از سری کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سطح رقابت را افزایش می دهد

منظور از افزایش رقابت این است که می توان در رقابت های رویال پس و الیت رویال نیز شرکت کرد، از همین رو تکمیل کردن تمامی ماموریت ها قابل انجام خواهد شد. با تکمیل کردن ماموریت ها یک مزیت شامل حال گیمر خواهد شد که ارزش بسیار زیادی داشته و شخص را ترقیب می کند تا بیشتر بازی کند، آن هم این است که به تعداد یوسی های خریداری شده و یا چند برابر آن را یوسی دریافت خواهد کرد. وجود چنین مزیت هایی می تواند عاملی برای محبوبیت بیشتر باشد.

  • به گیمر قابلیت خرید آیتم های بیشتری را می دهد

با خرید یوسی کاربر این امکان را خواهد داشت تا برای خود شخصی سازی انجام دهد، درست مشابه با زندگی در واقعیت که هر چه پول بیشتری در اختیار انسان باشد زندگی مرفه تری دارد در این بازی نیز هر چه تعداد یوسی ها بیشتر باشد امکان خرید اسلحه، زره، ماشین، لباس و… نیز بیشتر فراهم خواهد شد. آیتم های خریداری شده به گونه ای هستند که یک بازیکن نمی تواند هیچ یک از آن ها در حالت عادی داشته باشد. مزیت دیگری که دارد این است که روی تمامی گوشی ها نصب می شود و کاربر می تواند با هر مدل گوشی در هر زمان و مکانی به ادامه ی بازی خود بپردازد.

  • می توان به صورت نامحدود بازی کرد

و اما آخرین مزیتی که می توان برای یوسی پابجی عنوان کرد بازی به صورت نامحدود است پس اگر هیجان بازی و نامحدود بودن آن برای شما اهمیت دارد برای خرید یوسی پابجی از سایت گیمیتو اقدام کنید، با یک بار خرید افزایش سطح بازی را به وضوح مشاهده خواهید کرد.

همچنین بخوانید  کره‌­ی ثروت را با نون خوردم

سایت خرید یوسی

 

نتیجه گیری

پابجی یکی از بازی های محبوب است که برای هر مرحله باید خرید درون برنامه ای انجام داد، اما این خرید کمی متفاوت است به این صورت که باید نوع ارز رایج در این بازی را خریداری کرد که یوسی نام دارد، هزینه یوسی ها به دلار است در نتیجه مدام در حال تغییر می باشد. برای راحتی گیمرها یوسی ها را در بسته های مختلف با تعداد متفاوت طراحی کرده و به فروش می رسانند. پابجی از آن دسته بازی هایی است که در هر فصل آیتم های جدیدی دارد این آیتم ها شامل اسلحه، لباس و… است. هر چه گیمر بتواند آیتم های بیشتری خریداری کند قدرت بیشتری به دست می آورد. توجه داشته باشید که تعداد بیشتر یوسی مساوی با پرداخت هزینه ی بالاتر است پس اگر می خواهید دچار ضرر نشوید یا صرفه جویی کنید به تعداد یوسی هایی که نیاز دارید و تعداد آن ها در هر بسته توجه داشته باشید. نکته ی جالبی که در این جا وجود دارد این است که اگر بتوانید تمامی مراحل پابجی را به اتمام برسانید برابر با میزان یوسی های خریداری شده و حتی بیشتر از آن، یوسی به عنوان جایزه دریافت کنید.
/ تک تیپ
منبع: گیمیتو

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *