تبلیغات

تبلیغات

خرید هاست ویندوز ایران برای سایت های asp.net

hostwindows

برای راه اندازی وب سایت، استفاده از هاست ویندوز سرور پارس محبوبیت بالایی دارد. خیلی از افراد به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های هاستینگ ایران، سرور پارس را انتخاب کرده و به آن اعتماد می کنند. اما سوال اینجاست که چرا هاست ویندوز سرور پارس نسبت به سایر هاستینگ ها برتری دارد؟ ابتدا کمی با هاست ویندوز آشنا شوید.

هاست ویندوز ایران چیست؟

به فضایی از هارد سرور که برای ذخیره‌ سازی اطلاعات یک سایت استفاده می‌شود، هاست می‌گویند. این هاست انواع و اقسام مختلفی دارد که هاست ابری، اشتراکی، وردپرسی و غیره نمونه‌هایی از آن هستند.

اما یک تقسیم‌ بندی دیگر از هاست، بر اساس سیستم عامل نصب شده بر روی سرور انجام می‌شود که شامل دو نمونه لینوکسی و ویندوز است. انتخاب هاست ویندوز باید بر اساس زبان برنامه‌ نویسی و بانک اطلاعاتی سایت مورد نظر باشد.

هاست ویندوز برای سایت‌هایی مناسب است که با زبان برنامه‌نویسی asp و asp، net نوشته شده و دیتابیس آن‌ها SQL Server باشد. هزینه استفاده از هاست ویندوزی در قیاس با نسخه لینوکسی آن، بیشتر است. چون هاست ویندوزی به مانند هاست لینوکسی متن باز نیست و باید لایسنس مخصوص نسخه سرور آن را، از شرکت مایکروسافت تهیه کرد. پس افرادی که از هاست ویندوزی استفاده می‌کنند، به قابلیت‌های بیشتری دسترسی خواهند داشت.

هاست ویندوزی بر پایه وب سرور IIS استوار است. این وب سرور مخصوص شرکت مایکروسافت بوده و از عبارت Internet Information Services گرفته شده است.

نکات ارزشمند در انتخاب هاست ویندوز

کیفیت هاست‌ های ویندوزی، بستگی به تکنولوژی‌های سخت‌افزاری آن دارد. پس اگر قصد خرید چنین هاستی را برای سایت خود دارید، باید به دنبال نسخه آپدیت و سرعت بالای آن باشید. همچنین هزینه استفاده از هاست ویندوزی، بر اساس خدماتی تعیین می‌شود که شرکت‌های هاستینگ به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

اما نوع با صرفه‌ ای از این هاست با پایگاه داده SQL Server ۲۰۱۹ را، می‌توان از سایت سرور پارس تهیه کرد. تیم پشتیبانی این شرکت، بسیار حرفه‌ ای بوده و به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی مشتریان خود هستند.

البته اگر قبلاً از هاست‌های دیگر استفاده کرده و اکنون قصد تغییر آن به نوع ویندوزی را دارید، نیاز به انتقال اطلاعات خواهید داشت. این کار باید در نهایت دقت انجام شود تا اطلاعات سایت شما از بین نرود. خدمات سرور پارس در این زمینه هم ممتاز بوده و جزء شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات نوین است.

 چون فرآیند انتقال اطلاعات و فعال‌ سازی آنی برای مشتریان هاست ویندوزی در سرور پارس، به صورت رایگان انجام می‌شود. حتی به مشتریان این گارانتی را می‌دهد که اگر از خدمات ارائه شده رضایت کامل را نداشتند، مبلغ پرداختی آن‌ها بازگشت داده شود.

همچنین بخوانید  چگونه گوگل از تلفن شما برای پیش بینی ترافیک جاده ها استفاده می کند

چرا هاست ویندوز سرور پارس؟

خرید هاست ویندوز

دلیل محبوبیت هاست‌ های ویندوزی سرور پارس بخاطر امنیت و آپ تایم بودن آن‌ ها است. یعنی مدیر سایت می‌تواند متناسب با نیاز خود از فضا و تعداد کاربرانی که دارد، یکی از پلن‌های موجود در شرکت‌های هاستینگ را انتخاب کند.

اما برخی از شرکت‌های هاستینگ مانند سرور پارس، هاست ویندوز را با فضای ذخیره‌سازی و ترافیک نامحدود ارائه می‌دهند. پس تمام نگرانی‌ها از بابت فضای در دسترس و افزایش تعداد کاربران سایت در آینده، از بین می‌رود. تجهیزات سخت افزاری این شرکت هم به صورت دوره‌ای به روز‌رسانی می‌شود تا مشتریان در استفاده از امکانات هاست ویندوزی، دچار مشکل نشوند.

 

موضوع بعدی، مربوط به موقعیت فیزیکی دیتاسنتر‌ها است. چون اگر تجهیزات فیزیکی یک شرکت هاستینگ ایرانی در خارج از کشور بوده و اینترنت بین‌المللی قطع شود، کاربران امکان دسترسی به سایت را نخواهند داشت.

بحث تحریم کشور هم در این بین مزید بر علت شده و گاهی اوقات کاربران ایرانی را اذیت می‌کند. پس به شما پیشنهادی می‌کنیم که هاست ویندوزی خود را از شرکت‌هایی تهیه کنید که دیتاسنتر آن‌ها در داخل کشور است. دیتاسنتر‌های سرور پارس در داخل کشور قرار دارد و همواره سعی دارد تا بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود فراهم کند. ارائه دامنه و گواهینامه امنیتی SSL رایگان، از دیگر آپشن‌های خدماتی سرور پارس است.

برای مدیریت هاست ویندوز ایران به کنترل پنل پلسک (Plesk) نیاز خواهیم داشت. پلسک جزء محبوب‌ ترین کنترل پنل‌های موجود در بازار است. چون حتی بدون داشتن دانش فنی، به شما این اجازه را می‌دهد تا‌ ایمیل و فایل‌های خود را مدیریت کنید.

یک تیم توسعه دهنده قوی بر روی پلسک کار می‌کند تا کاربران به راحتی بتوانند سرور سایت خود را با آن مدیریت کنند. این ویژگی‌های قابل توجه در خصوص پلسک باعث شده تا سرور پارس و دیگر شرکت‌ ها معتبر در حوزه هاستینگ، هاست ویندوز خود را با چنین کنترل پنلی به بازار عرضه کنند.

برای خرید هاست ویندوز ایران سرور پارس کافی است آدرس pars.host را در مرورگر خود وارد کنید و از قسمت منوها، سرویس مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *