تبلیغات

تبلیغات

چگونه خیانت همسرمان را فراموش کنیم؟

khianat1

از مشکلات رایجی که امکان دارد در هر رابطه ای مشاهده شود ؛ این می باشد که یکی از طرفین یا هر دوی آنها به آن دیگری خیانت نماید ؛ لذا تشخیص دادن خیانت و نیز شیوه صحیح برخورد با آن ، خیلی مهم می باشد و ضروری است تا این تشخیص در زمان درستی صورت گیرد و در صورت لزوم ، اقدامات ضروری انجام شود . با علیرضا نیکنام همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

نشانه های خیانت کردن دوست پسر

یک سری علائم و رفتار ها وجود دارد کا با توجه به آنا می توان فهمید که آیا دوست پسر یانت می کند یا خیر؟

  • تغییر رفتار ناگهانی
  • نوسانات اخلاقی
  • کاهش اهمیت طرف مقابل
  • پنهان کاری
  • کاهش شور و اشتیاق

خیانت همسر

 

از کجا بفهمیم دوست پسرمان خیانت می کند ؟

امر خیانت از طرف هر فردی صورت گیرد ؛ برای پارتنر یا حتی دوست صمیمی اش بسیار سخت  دردناک است و منجر به وارد آمدن ضربات روحی و عاطفی شدیدی می شود . در حقیقت افراد خیانت‌کار علائم و خصوصیات ‌آشکاری از خود نشان می‌ دهند که با کمی دقت به آسانی می‎‌توان آنان را تشخیص داد .

تغییر رفتار ناگهانی

یکی از این نشانه های خیانت دوست پسر ، تغییر رفتار مثبت و ناگهانی اوست . چنانچه احساس شد که مدتی است دوست ‌پسر مهربان ‌تر از گذشته با پارتنرش رفتار می نماید و در عین حال بیش ‌از اندازه به طرف مقابلش توجه نشان می دهد ؛

جای نگرانی وجود دارد ؛ چراکه اغلب مردان خیانت‌کار با هدف رهایی از عذاب‌ وجدان بوجود آمده از فریب و خیانتی که به زن‌ ها می نمایند ؛ اقدام به انجام این روش می کنند . حتی گاها این امکان وجود دارد که پسر پس از به پایان رسیدن رابطه‌ ای که با پارتنرش داشته ؛ این رفتار را از خود بروز دهد و علت اصلی این مهربانی فقط پشیمانی حاصله از خطایی است که مرتکبش شده‌.

نوسانات اخلاقی

در عین حال چنانچه در پسر و در طول مدت‌ زمان کوتاه همچون در طول یک هفته ، نوسانات اخلاقی زیادی مشاهده شد ؛ به گونه ای که گاها بسیار گرم و صمیمی رفتار نماید و بعضا هم خشن و سرد شود ؛ می‌ توان آژیر خطر خیانت را به صدا درآورد .

البته لازم به ذکر است که این موضوع به صورت صد درصدی نمی باشد و این احتمال هم وجود دارد که این تغییرات رفتاری فقط به موجب سپری نمودن روز های سخت و بد باشد که از این موضوع هم می توان با صحبت‌ نمودن در ارتباط با این مشکل ، مطمئن شد.

همچنین بخوانید  با خلاقیت در کارهام درآمدم چند برار شد

مطلب مرتبط: چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم

کاهش اهمیت طرف مقابل

در صورتی که قبلا پسر به موجب سر زدن عمل خاصی از طرف مقابلش ، شدیدا از وی ناراحت و عصبانی می گشت اما حالا مشاهده همین عمل برای او بدون ‌اهمیت می باشد ؛ می‌تواند از دیگر علائم خیانت دوست پسر باشد .

لازم به ذکر است فردی که پیش از این در برابر رفتاری مخصوص حساس بوده ؛‌ فقط و فقط در صورتی می‌ تواند در برابر آن عمل بی ‌تفاوت باشد که تمرکز خود را بر روی موضوعات دیگری گذاشته‌ باشد.

پنهان کاری

بدیهی است که از واضح ترین علائم خیانت ، پنهان‌ کاری می باشد . با هدف تشخیص دادن موضوع خیانت دوست پسر ، توصیه می شود که رفتار او به‌ درستی زیر نظر گرفته شود . لذا چنانچه دوست پسرتان به شما می‌گوید که بهتر است حریم‌ خصوصی همدیگر را حفظ کنیم و یا زمانی که کنار هم می باشید ؛

تلفن همراهش را از دسترس خارج می‌ نماید و یا از در اختیار شما گذاشتن موبایلش امتناع می کند و یا نیز شما را از اینستاگرام خود بلاک می نماید و یا حتی برای خود اکانت دیگری بوجود می آورد ؛ بهتر است در سلامت رابطه خود شک کنید .

خیانت همسر

 

کاهش شور و اشتیاق

همچنین لازم به ذکر است چنانچه دوست ‌پسر ، برخلاف روز های نخستین رابطه در ارتباط با جدی ‌تر شدن رابطه دارای اشتیاق نمی باشد و صحبت‌ نمودن در این موضوع را به زمان ‌های دیگری موکول می‌ نماید و یا نیز تعداد و مدت زمان دیدار و بیرون‌ رفتن ‌ها محدود و کم شده‌ باشد ؛ می ‌تواند حاکی از این موضوع باشد که دوست پسرتان قصد ندارد زیاد با شما دیده شود و هدفش این است که تدریجا از شما فاصله بگیرد.

بعد از فهمیدن خیانت چه کنیم؟

نکته قابل توجه اینجاست که در صورت مسجل شدن خیانت دوست پسر به شما ،  بهتر است هرچه‌ سریعتر این رابطه را به اتمام رسانید . گرچه رها نمودن وابستگی ‌های ایجاد شده و نیز تحمل جدایی ، ناخوشایند و دردناک است؛ اما ماندن و بودن در همچین رابطه ای منجر به وارد آمدن ضربات روحی سخت تر و سنگین ‌تری به شما می شود .

این باور را داشته باشید که حتی اگر شما در رابطه ‌خود دارای کم و کاستی بودید ؛ به هیچ وجه این مورد نمی تواند توجیه مناسبی برای خیانت باشد ؛ لذا اصلا خودتان را سرزنش نکنید . چراکه در صورت سرزنش کردن خود ، در حقیقت میدان را برای دوست پسرتان باز گذاشته ‌اید که خود را بی‌گناه نشان داده و تمامی تقصیرها را بر گردن شما بیندازد .

همچنین بخوانید  سایت گمشده ها

لازم به ذکر است چنانچه قصد جدایی دارید ؛ ضروری است تا به یک تصمیم قطعی برسید تا هر روز وادار به شروع‌ نمودن و به اتمام رساندن نشوید . این نصفه تمام‌ کردن ‌ها در اصل فقط ذهنتان را درگیر می‌ نماید و باعث زیاد تر شدن رنج و ناراحتی شما می شود .

چگونه خیانت دوست پسرمان را فراموش کنیم

پس از تجربه نمودن خیانت ، این انتظار را نداشته‌ باشید که رخداد دردناک به آسانی از ذهنتان پاک خواهد شد . توصیه می گردد پس از به پایان رسیدن رابطه ، با زمان دادن به خود ، بتوانید این اتفاق ناگوار و دنباله های آنرا تدریجا از خود دور نمایید . همچنین بهتر است ناراحتی و افکار منفی تان را در خود نریخته و با مشورت نمودن با افراد مطمئن و دلسوز ، بتوانید سریعتر به حالت عادی برگردید .

بعد از اطمینان یافتن  از خیانت دوست پسر به شما ،  توصیه می گردد تا با بخشش او ، به آرامش دست یابید . گرچه عمل بخشیدن ، باعث جبران ضربه عاطفی و نیز کاستن ناراحتی های بوجود آمده نمی شود ؛ با این حال اما شما این اقدام را تنها و تنها با هدف آسایش خاطر خود انجام می ‌دهید .

 

خیانت همسر

لازم به یادآوری است که این بخشش ، به‌ هیچ‌ وجه به معنی تحت کنترل درآمدن شما توسط دوست پسرتان نیست ؛ بلکه این شمایید که با بخشیدن سعی دارید راه را به منظور فراموش نمودن او هموارتر نمایید .

سخن آخر

مواردی که پیش تر ذکر شد را اگر در دوست پسر خود مشهاده کردید احتمال این که دارد به شما خیانت می کند بالا می رود اما سعی کنید سریع قضاوت نکنید و کمی بررسی کنید شاید تغییر رفتار دوست پسرتان به چیزهای دیگری مربوط باشد.

شما در این باره چه نظری دارید با ما در میان بگذارید یا برای دریافت مشاوره با غلیرضا نیکنام در تماس باشید تا بهترین مشاوره ها را دریافت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *