تبلیغات

تبلیغات

بهترین دوربین مداربسته در فروشگاه ایران هایلوک

hilok

تجهیزات نظارتی در جهان به دو دسته تقسیم می شوند: یکی محصولات برند و دیگری محصولات نونیم. در فروشگاه ایران هایلوک، فروشگاه معتبر برای خرید دوربین مداربسته  بهترین تجهیزات نظارتی از محصولات برند و معتبر به فروش می رسد. محصولات برند و معتبر در ایران توسط شرکتهای معتبر گارانتی دهنده وارد می شود و به نمایندگی های رسمی آن برندها عرضه می شود. فروشگاه ایران هایلوک به نشانی وبسایت www.iranhilook.com با عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک، محصولات این دو برند را با گارانتی اصلی عرضه می کند.

خوب است بدانید دو برند هایک ویژن و هایلوک در جهان به عنوان بهترین دوربین مداربسته شناخته می شوند.

هایلوک و هایک ویژن را از فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید و اطمینان داشته باشید این فروشگاه «جلب اعتماد مشتری»، «پاسخگویی سریع» و «تضمین اصالت کالا» را سه اصل اولیه کار خود می‌داند.

دوربین مداربسته

 

چرا ایران هایلوک؟

بهترین دوربین مداربسته را از ایران هایلوک تهیه کنید. این عنوان مقاله ای است که شما را برای یک خرید خوب راهنمایی می کند و به شما مشاوره می دهد. اگر تا به حال هیچ اطلاعاتی در زمینه تهیه تجهیزات نظارتی ندارید، شاید تصور کنید با خرید دوربین مداربسته به تنهایی و نصب کردن آن در فضای موردنظر می توانید به تصویری که می خواهید برسید اما این فقط بخش کوچکی از کار است. راهنمای خرید وبسایت فروشگاه ایران هایلوک مشخص می کند شما برای تهیه یک تجهیزات نظارتی کامل به موارد زیر نیاز دارید:

دوربین مداربسته

دستگاه ضبط و پخش

هارد

کابل

اتصالات

منابغ تغذیه

لوازم جانبی در صورت نیاز

افزون بر دو برند هایک ویژن و هایلوک، فروشگاه ایران هایلوک واردکننده برند نگرون و نیکسون هم هست و یک فروشگاه فروش لوازم و تجهیزات امنیتی است که محصولات آن شامل دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های ضبط و پخش و تجهیزات نظارتی است. «ایران هایلوک» دارای بیش از یک دهه تجربه فروش در این زمینه است وحدود 4 سال فعالیت خود را به صورتی اینترنتی انجام می دهد. «ایران هایلوک» گستره‌ای از کالاهای متنوع را به کاربران خود ارائه  می کند.

تمام موارد ذکرشده در کنار هم جزو ملزومات یک سیستم نظارتی است و هر کدام از این موارد به تنهایی کارایی خاصی نخواهند داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخص شود که چرا بهترین دوربینهای مداربسته را باید از ایران هایلوک خریداری کنید.

هایک ویژن با دو دهه فعالیت در زمینه محصولات تجهیزات نظارتی در جهان با تاسیس در سال 2001 توانسته جای خود را در میان کاربران و استفاده کنندگان تجهیزات نظارتی باز کند. هایلوک که در سال 2018 توسط شرکت هایک ویژن ساخته شد و به بازار عرضه شد. این دو برند در حال حاضر در کنار داهوا به عنوان بهترین تجهیزات نظارتی در جهان شناخته می شوند.

همچنین بخوانید  سرامیک کف، انواع مدل های سرامیک کف آشپزخانه، پذیرایی و پارکینگ

افزون بر محصولات نظارتی، هایک ویژن با اتکا به فعالیت رباتیک در زمینه فروش تجهیزات امنیتی و نظارتی به جایگاه بسیار بالایی رسیده است. اگر تا به حال درخصوص تولیدکننده های دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی در جهان تحقیق کرده باشید، می دانید که محصولات هایک ویژن در این زمینه بهترین در سرتاسر جهان است. این محصولات را از فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید.

دوربین مداربسته

بهترین دوربین مداربسته کدام است؟

هایک ویژن پس از دو دهه فعالیت به چنان اقبالی در جهان رسیده است که در حال حاضر در سرتاسر جهان هر کس دنبال تهیه تجهیزات نظارتی هوشمند باشد، نخستین انتخاب خود را هایک ویژن قرار می دهد؛ چرا که به منظور بالا بردن امنیت در سطح جهان هایک ویژن با کیفیت بسیار بالا به شدت طرفدار پیدا کرده است و از آن برای حفظ امنیت محیط استفاده می شود.

هایک ویژن ساخت کشور چین است و حدود 20 سال است که از تاریخ ورود آن به عرضه بین المللی می گذرد. هایک ویژن هر سال حرفهای تازه ای برای گفتن در زمینه داشته است. مهمترین حرفی که در سال های اخیر شرکت هایک ویژن برای گفتن داشته است، تولید شاخه معتبر و موفق هایلوک بوده و در کنار آن، تمرکز بر روی هوش‌مصنوعی از مهمترین مسائلی است که به عنوان موفقیت هایک ویژن می توان از آن نام برد.

به طور کلی برند هایک ویژن بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات نظارتی را در جهان تولید می کند. با این توضیح اگر شما از این برند یک سیستم نظارتی تهیه کنید، طبیعتا صاحب بهترین تجهیزات شده اید اما بعضی از کاربردهای محصولات هایک ویژن برای استفاده در موارد خاص است و با توجه به قیمت تقریبا بالای هایک ویژن لزومی ندارد همیشه از محصولات این برند استفاده کنید. در فروشگاه ایران هایلوک، محصولات هایلوک، نگرون و نیکسون هم به فروش می رسد که هر کدام کاربرد متفاوت دارند. در ادامه شما را راهنمایی می کنیم تا با توجه به نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که در زمینه تجهیزات نظارتی و دوربین مداربسته هیچ سررشته ای ندارید، قطعا باید این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید هایک ویژن و هایلوک را از فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید.  

می خواهید کدام فضا را تجهیز کنید؟

شما از طریق «ایران هایلوک» به راحتی می‌توانید دوربین مداربسته، دستگاه ضبط و پخش، هارد، کابل، اتصالات، آداپتور و لوازم جانبی خود را انتخاب کرده و با جست‌وجوی آسان در سایت، بر اساس گروه‌های مشخص شده، سیستم‌های نظارتی مدنظرتان را تهیه کنید.

همچنین بخوانید  پارتیشن شیشه ای تک جداره + انواع ضخامت پارتیشن شیشه ای تک جداره

همچنین می‌توانید نظرات و پیشنهادهای خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۹۰۱۲۲۰۰۳۰ با کارشناسان مجموعه ایران هایلوک در میان بگذارید.

شماره تلفن ثابت 02166735544 نیز پاسخگوی شما کاربران خواهد بود.

پیش از آنکه به این سوال پاسخ دهید که کدام فضا را می خواهید تجهیز کنید، قابلیت های زیر را از برندهای مختلف در نظر داشته باشید.

هایک ویژن شامل دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپیددام با لنز ثابت و متغیر با وضوح تصویر 2 تا 8 مگاپیکسل و دید در شب 20 تا 150 متر از هر دو تکنولوژی اچ دی و تحت شبکه و قابلیت های ویژه در کنار دستگاه های چهار تا 32 کانال و تحت شبکه چهار تا 128 کانال + محصولات پروژه ای

هایلوک شامل دوربین های مداربسته دام، بولت، اسپیددام با لنز ثابت و متغیر با وضوح تصویر 2 تا 5 مگاپیکسل  و دید در شب 20 تا 150 متر از هر دو تکنولوژی اچ دی و تحت شبکه و قابلیت های ویژه در کنار دستگاه های چهار تا 32 کانال و تحت شبکه چهار تا 16 کانال

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته با لنز متغیر

 یکی از قابلیت های مهم که برای ارتفاع های بالا و فضاهای بزرگ کاربرد دارد، استفاده از دوربین مداربسته با لنز متغیر است. اینکه از دوربین مداربسته دام و بولت با لنز متغیر استفاده کنید یا اسپیددام، بستگی به ارتفاعی دارد که می خواهید توسط دوربین مداربسته پوشش داده شود. برای ارتفاعات کمتر از 10 متر، دوربین مداربسته دام یا بولت موتورایز پیشنهاد می شود اما برای ارتفاعات بیشتر از 10 متر، دوربین مداربسته اسپیددام پیشنهاد می شود. وضوح تصویر و میزان دید در شب هم بستگی به انتظار شما از تصاویر دریافتی دارد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *