تبلیغات

تبلیغات

تفاوت نسخه رایگان و پولی اپل موزیک

sibkade

هنر موسیقی از زمان قدیم تا به امروز طرفداران و علاقه‌مندان مخصوص به خود را داشته اما تفاوت موسیقی دیروز با امروز زمین تا آسمان است. امروزه هم راستا با تنوع سبک هنری در موسیقی تنوع ابزار پخش آن نیز وجود دارد که این موضوع اصلا موردپسند عاشقان این هنر نیست.

با وجود تعدد سرویس‌های پخش موسیقی در عصر تکنولوژی، قدرت انتخاب برای کاربران محدودتر شده و آن‌ها را در دوراهی سختی قرار می‌دهد. در میان این هیاهو سرویس پخش موسیقی اپل موزیک در قلب کاربران جا پیدا کرده و همه را انگشت به دهان گذاشته است.

این سرویس محبوب و پرطرفدار تلفیقی از دو سرویس قدیمی شرکت اپل یعنی آیتونز و موزیک است که به دو صورت رایگان و پولی در دسترس کاربران سیستم‌عامل iOS، اندروید و ویندوز است. این سرویس امکاناتی نظیر پخش نامحدود موسیقی به‌صورت آنلاین، دسترسی کامل کاربران به آرشیو 90 میلیون موسیقی و 30هزار پلی‌لیست متنوع، ایستگاه رادیویی زنده و ده‌ها مورد دیگر را به مشترکان خود ارائه می‌دهد.

اگر شماهم به‌دنبال یک سرویس پخش موسیقی کاربردی و مقرون‌به‌صرفه هستید کافیست تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی سرویس محبوب اپل موزیک

در این بخش به نقل از سیب کده، اقدام به معرفی سرویس اشتراک اپل موزیک خواهیم کرد؛ اپل موزیک یکی از سرویس‌های اشتراکی پرطرفدار شرکت اپل است. با خرید اپل موزیک و استفاده از آن می‌توان به بیش از 90 میلیون موزیک با بالاترین کیفیت در هر کجا و هر زمان دسترسی داشت و به دانلود یا استریم آنلاین آن‌ها پرداخت؛ در واقع با خرید اشتراک اپل موزیک دیگر نیاز به پرداخت جداگانه و خرید گیفت کارت آیتونز یا خرید گیفت کارت اپل برای هر موزیک نیست.

این سرویس اولین بار در سپتامبر سال 2015 معرفی شد و با وجود رقبای سرسخت و قدیمی‌تری چون اسپاتیفای در مدت زمان 1سال توانست حدود 20 میلیون مشترک وفادار را به خود جذب کند. راز این موفقیت چیزی نبود جز آرشیو گسترده و تکرارنشدی که از آیتونز به ارث برده بود و البته امکانات دیگری مثل lossless audio و Spatial Audio، ایستگاه رادیویی زنده Beast 1، پلی‌لیست‌های جذاب و متنوع، نمایش متن موسیقی و … برگه برنده این سرویس نسبت به رقبای بزرگ خود است.

نکته مثبت این سرویس وجود یک اشتراک رایگان آزمایشی است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در عرض 30 روز بتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برخی از امکانات جذاب آن را تجربه کنند و با جای جای این برنامه آشنا شوند.

همچنین بخوانید  فعال کردن مزاحم نشوید و خاموش کردن حالت رانندگی در آیفون

مقایسه امکانات اپل موزیک پولی و رایگان

اپل موزیک

باوجود اینکه اپل موزیک، 1 ماه اشتراک رایگان را برای کاربران تازه‌وارد خود درنظر گرفته اما دلیل نمی‌شود که محدودیتی برای استفاده از این برنامه اعمال نکند و نکته جالب هم در این است که نسخه رایگان این برنامه تنها امکانات کلیدی و اصلی اپل موزیک را در دسترس کاربران قرارداده است.

ما در این بخش قصد داریم تا به تفاوت نسخه رایگان و پولی اپل موزیک پی ببریم و ببینیم در هر نسخه چه امکاناتی برای کاربران در دسترس است.

امکانات نسخه پولی اپل موزیک

  • دسترسی کامل به آرشیو 90 میلیون موسیقی فارسی و غیرفارسی
  • دسترسی کامل به 30هزار پلی‌لیست جذاب و متنوع
  • امکان پخش نامحدود موسیقی به‌صورت آنلاین
  • امکان دانلود و اضافه کردن موسیقی به کتابخانه شخصی برای پخش آفلاین
  • رد کردن موسیقی به‌صورت نامحدود
  • ایستگاه رادیویی زنده به‌نام Beast 1
  • دارای 17 ایستگاه رادیویی متنوع و امکان ساخت ایستگاه رادیویی شخصی
  • پیشنهاد پلی‌لیست و آهنگ براساس علایق کاربر توسط برنامه
  • امکان همگام‌سازی محتوا کتابخانه با دو سرویس iTunes و iCloud
  • دسترسی به قابلیت Spatial Audio
  • پشتیبانی از دستیار صوتی سیری برای پخش موسیقی
  • دسترسی به قابلیت Lossless audio
  • امکان نمایش متن موسیقی درحال پخش

امکانات نسخه رایگان اپل موزیک

  • دسترسی محدود به آرشیو موسیقی و پلی‌لیست‌ها
  • امکان پخش موسیقی‌های خریداری‌شده یا همگام‌شده از طریق سرویس‌های iTunes و iCloud
  • امکان دسترسی به ایستگاه رادیویی زنده
  • دسترسی به برخی از ایستگاه‌های رادیویی
  • امکان مشاهده بیوگرافی و دنبال‌کردن خواننده‌ها

درست است که امکانات رایگان سرویس اپل موزیک در نگاه اول محدود است اما هدف اصلی این اشتراک آشنایی کاربران با محیط برنامه و امکانات اولیه این سرویس جذاب است. امکاناتی که شما در نسخه پولی این برنامه دریافت می‌کنید نه‌تنها قابل مقایسه با نسخه رایگان آن نیست بلکه قابل مقایسه با دیگر سرویس‌های پخش موسیقی هم نیست. وجود نسخه رایگان آزمایشی در اپل موزیک خود امکانی جدا محسوب می‌شود که دیگر سرویس‌ها از آن بی‌بهره هستند یا با تبلیغات فراوان و آزاردهنده کاربر را محدودتر می‌کنند.

با‌ این‌حال اشتراک رایگان آزمایشی اپل موزیک همانطور که از نامش پیداست فقط برای یک‌بار موجود است و برای آن‌که بتوانید از گوش دادن به موسیقی، فراتر از تصورتان لذت ببرید نیاز به تجربه تمام امکانات اپل موزیک دارید.

حالا اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و دوست دارید بیشتر با این سرویس محبوب و پلن‌های اشتراک آن آشنا شوید بخش بعدی را حتما دنبال کنید.

معرفی پلن‌های اشتراک اپل موزیک

همانطورکه پیشتر بدان اشاره کردیم سرویس اپل موزیک به دوصورت رایگان و پولی در دسترس است که کاربران پس از گذراندن اشتراک آزمایشی باید اقدام به خرید اشتراک اپل موزیک یا تمدید آن کنند. در این بخش نیز پلن‌های اشتراک موجود در اپل موزیک به‌صورت جداگانه به شما معرفی می‌شود.

همچنین بخوانید  آموزش تگ کردن در اینستاگرام ـ تفاوت تگ و هشتگ در اینستاگرام

اشتراک فردی (Individual Plan)

اشتراک فردی از معمول‌ترین پلن‌های اشتراک موجود در این سرویس تلقی می‌شود که کاربران تنها با پرداخت 9.99 دلار در ماه می‌توانند به تمام امکانات اپل موزیک دسترسی داشته باشند و البته دو قابلیت lossless audio و Spatial Audio مختص این اشتراک است.

اشتراک خانواده (Family Plan)

در این اشتراک شما با پرداخت تنها 14.99 دلار در ماه می‌توانید تا حداکثر 6 نفر از اعضای خانواده را با خود همراه کنید و از تمام امکانات این برنامه به‌صورت مشترک استفاده کنید. در این اشتراک تمام اعضا پلی‌لیست‌ها و پیشنهادات شخصی خود را خواهند داشت.

اشتراک ویس پلن (Voice Plan)

عضو جدید اپل موزیک که در سپتامبر 2021 به خانواده بزرگ این سرویس پیوست اشتراک ویس پلن بود که در آن کاربران با پرداخت 4.99 دلار در ماه تنها به کمک دستیار صوتی سیری و درخواست کردن از آن می‌توانند به پخش، مکس، رد یا جستجوی موسیقی بپردازند.

چگونه می‌توانم اقدام به خرید اشتراک اپل موزیک کنم؟

اپل موزیک

حالا اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و دوست دارید تا اشتراک این سرویس را تهیه کنید باید این نکته را خاطر نشان کنم که خرید اشتراک اپل موزیک در ایران به این راحتی‌ها نیست و برخلاف دیگر کشورها که کاربران تنها با یک کارت اعتباری می‌توانند اقدام به خرید کنند اما کاربران ایرانی به‌دلیل تحریم‌های بانکی اعمال شده اجازه انجام معاملات بانکی جارج از کشور را ندارد اما یک راه‌حال بهتر وجود دارد و آن هم خرید اشتراک اپل موزیک از فروشگاه‌های معتبری نظیر وبسایت تخصصی سیب کده است.

مزایای خرید اشتراک اپل موزیک از سیب کده چیست؟

وبسایت سیب کده با آدرس https://sibkade.com/ حدود 3 سال است که به صورت تخصصی درحوزه خرید اشتراک انواع سرویس‌ها نظیر اپل موزیک، نتفلیکس، اسپاتیفای، اپل تی وی، اپل فیتنس و غیره فعالیت می‌کند و مزایای خرید از این فروشگاه عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی 24 ساعته تخصصی تا آخرین روز اشتراک
  • فعال‌سازی اشتراک‌ها تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش شما
  • تمام فعال‌سازی‌ها از طریق فمیلی شیرینگ و برروی اپل آیدی شما انجام می‌شود.
  • فعال‌سازی اشتراک اپل موزیک برروی منطقه آمریکا جهت دسترسی کاربران به کامل‌ترین آرشیو
  • جزو معدود فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *