تبلیغات

تبلیغات

فروشگاه مرکز استیل ارائه دهنده انواع محصولات استیل ( ورق استیل ، پروفیل استیل ، لوله استیل و ضایعات استیل )

steal1

ورق استیل بگیر و نگیر

ورق استیل یا ورق استنلس استیل در واقع به ورقی گفته می شود که عنصر پایه در آلیاژ آن از آهن است و کم تر 2 درصد آن را کربن تشکیل می دهد که مقاومت و سختی ورق با میزان کربن موجود در آن رابطه مستقیم داشته و هر چه مقدار کربن در این آلیاژ بالاتر باشد در نتیجه مقاومت و سختی آن نیز بالاتر خواهد رفت ولی از میزان شکل پذیری آن کاسته خواهد شد.آلیاژهای بسیار زیادی برای تولید ورق استیل مورد استفاده قرار می‌گیرد، ولی  تمامی آن‌ها در یک تقسیم بندی کلی در دو گروه ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر قرارمی گیرند. شایان ذکر است که دسته بندی‌ها و موارد گوناگون دیگری از آن ها نیز در بازار موجود است ولی دو دسته ورق استیل بگیر و نگیر بیشترین کاربرد را دارند .تفاوت ورق استیل بگیر و نگیر را درصد کروم  به کار رفته در آن‌ها تعیین می‌نماید.به این صورت که در فرمولاسیون ورق استیل نگیر میزان کروم بسیار بالایی وجود داشته در حالی که و در ساختار ورق استیل بگیر مقدار کروم کمتر است. بگیر و نگیر بودن این دو نوع استیل نیز به دلیل خاصیت مغناطیسی آن‌ها تعریف می‌شود. ورق استیل بگیر خاصیت مغناطیسی داشته و توسط آهنربا جذب می‌شود اما نوع نگیر توسط آهنربا جذب نشده و خاصیت مغناطیسی ندارد.

ورق استیل بگیر و نگیر

پروفیل استیل

پروفیل استیل نوعی از پروفیل می باشد که جنس آن از فولاد ضد زنگ یا ایستنلس استیل می باشد. یکی از مهمترین کاربرد های پروفیل ها اتصال دو قطعه به یکدیگر است.پروفیل ها در گرید های مختلفی از قبیل 304،201،316 و … در بازار یافت می شوند و در واقع پروفیل استیل را می توان  به عنوان یکی از پرکاربرد ترین محصولات استیل نام برد که مصارف گوناگونی از قبیل ساختمان سازی،ماشین آلات صنعتی ،صنایع داروسازی،شیمیایی،ذرب و پنجره سازی،ساختمان سازی،ساخت پایه های میز و صندلی،کابین های داخل خودرو،کشتی سازی و نظامی دارند . نوع گرید  304 این محصول توسط آهن ربا جذب نمی شود از این رو به عنوان استنلس استیل نگیر مشهور است.

ورق استیل بگیر و نگیر

لوله استیل

 لوله استیل ها همانطور که از نام آن ها نیز مشخص است لوله هایی استوانه ای شکل و تو خالی هستند. این لوله ها در صنایع مختلف به کار برده می شوند. همچنین به کار گیری از این نوع لوله سبب سهولت در انتقال انواع تولیدات می گردد. وجود آلیاژ استیل در لوله استیل باعث ایجاد مقاومت این لوله در برابر خوردگی شده است. علت وجود چنین مقاومتی در فلز استیل وجود کربن در ساختار آلیاژ استیل می باشد. وجود کربن در این ساختار محصول سبب افزایش مقاوت لوله استیل می گردد.علاوه بر این کربن باعث افزایش سختی لوله نیز می شود، اما نکته قابل توجه این است که این ویژگی در لوله استیل با انعطاف پذیری لوله رابطه عکس دارد.پس لازم است بدانیم برای افزایش مقاومت لوله استیل تا جایی می توان مقدار کربن را زیاد کرد که انعطاف پذیری لوله حفظ شود و در ساختار محصول خللی وارد نکند.

همچنین بخوانید  ثروتی که مرا مشهور کرد

ورق استیل بگیر و نگیر

ضایعات استیل

ضایعات استیل از برش خوردن ورق استیل در خط تولید کارگاه ها و کارخانه ها ایجاد می شود. همانطور که می دانید ضایعات استیل 100% قابل بازیافت هستند و از آن ها دوباره در ساخت محصولات جدید استفاده می شود به این معنی که از ضایعات استیل و  ضایعات یا قراضه آهن امروزه  به عنوان  یکی از مهم‌ترین منابع برای تامین ماده اولیه بسیاری از محصولات آهنی و فولادی تبدیل شده اند. در اکثریت کشورهای پیشرفته بازیافت ضایعات و قراضه های آهن  برای بسیاری از صنایع بسیار مهم تلقی می شود.
ضایعات با توجه به چگونگی تولید، آلیاژ تشکیل دهنده آن ها و همچنین کاربردی که دارند در انواع مختلفی وجود دارند و همین امر سبب تفاوت در روش بازیافت و قیمت ضایعات برای انواع مختلف این محصول خواهد شد.
ضایعات یا قراضه فلزی یکی از پسماندهای مهم ساختمان‌سازی است که خرید و فروش آن در بازار اهمیت خاصی دارد.

استیل خیام از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را در زمینه ی خرید و فروش انواع محصولات استیل و آهن آلات ساختمانی شروع نمود و در سال ۱۳۹۹ اقدام به راه اندازی وب سایت اینترنتی مرکز استیل با نشانی https://markazsteel.com با هدف در دسترس بودن محصولات استیل برای عموم و آسان تر شدن خرید فروش محصولات استیل نمود . 

برای دریافت مشاوره ی  خرید و فروش و دریافت پایین ترین قیمت محصولات استیل و آهن آلات ساختمانی با کارشناسان مرکز استیل به شماره تلفن ثابت 55533326-021 و یا شماره موبایل 09121900031 در تماس باشید . 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *