تبلیغات

تبلیغات

خرید لوازم جانبی موبایل از فروشگاه اینترنتی سوکت

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

فروشگاه اینترنتی سوکت

امروز میخواهیم فروشگاه اینترنتی سوکت که وارد کننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل هستند بیشتر آشنا شویم و اگر قصد خرید عمده لوازم جانبی موبایل دارید با ما همراه باشید که تخیف ۱۰۰ هزار تومانی بر روی اسپیکر براتون در نظر گرفتیم.

همان طور که می دانید مغازه داران و خریداران عمده لوازم جانبی موبایل همیشه به دنبال خرید بهترین قیمت و کیفیت لوازم جانبی موبایل هستند و در همین راستا فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی کنیم که طبق گفته مدیران این مجموعه لوازم جانبی موبایل را با کمترین قیمت ممکن بازار عرضه می نمایند.

معرفی فروشگاه اینترنتی سوکت

اما در این عصر، هر روز، محصولات جدیدی به بازار ارائه می شوند و تنوع انقدر بالا رفته است، که انتخاب محصولات بسیار دشوارتر از گذشته شده است و عملا مقایسه فیزیکی محصولات مختلف امکان پذیر نیست.

فروشگاههای اینترنتی با ارائه توضیحات کامل برای هر محصول، امکان مقایسه فنی محصولات و همچنین قیمت آنها را دارند.این گونه خریدار می تواند با توجه به نیاز خود و ارزیابی حاشیه سودش، خریدی منطقی داشته باشد.

 
 

اگر یک فروشگاه اینترنتی بتواند، برندهای مختلف و کیفیتهای ارجینال، کپی و های کپی محصولات را ارائه کند و از طرفی، امنیت خاطر کاملی در بخش پرداخت خود به خریدار بدهد، مشتریانش در عرض چند دقیقه می توانند خرید خود را نهایی کنند.

یکی از این فروشگاه های خوشنام فروش عمده لوازم جانبی موبایل، فروشگاه اینترنتی سوکت است که موفق به کسب نماد اعتبار الکترونیکی شده است. علاوه بر آن، درگاه پرداخت از سیستم بانکی کشور دارد و خریداران می توانند به سادگی با کارت های عضو شتاب خرید خود را انجام دهند.

سوکت پخش توانسته است با گسترش خدمات بخش فروش خود، ارسال محصولات را به صورت فوری در همان روز و به سراسر ایران انجام دهد.

سوکت وارد کننده مستقیم بهترین لوازم جانبی موبایل از چین میباشد که برند های باسئوس (baseus)، هدفون نیا(NIA)، الدینیو (LDNIO)، کیو کی زد(QKZ)، آوی(awei) را بصورت عمده و تیراژ بالا از کارخانه اصلی خریداری مینماید تا بتواند محصولات را به بهترین قیمت به فروشگاه داران و مغازه داران سراسر کشور عرضه نماید.

سوکت سبد متنوعی از محصولات حوزه دیجیتال: هدفون بی سیم، هندزفری، هولدر و پایه نگهدارنده، شارژردیواری، اسپیکر بلوتوثی، شارژر فندکی، پاوربانک و شارژرهمراه، انواع مبدل و تبدیل، سه راهی برق و هاب، شارژر وایرلس، کابل شارژ موبایل، کابل aux، هندزفری بلوتوث اوی، ایرفون را با حساسیت گلچین می نماید.

همچنین بخوانید  ترون چیست؟ خرید رمزارز TRX چگونه است؟

تمام محصولاتی که در سوکت بفروش میرسد باید بررسی کامل شوند تا دوام، مشخصات فنی، قیمت ، بازار فروش عالی، شیک و کاربر پسند باشند تا مغازه داران و خریدارن بتوانند به راحتی و قیمت عالی محصولات خریداری شده از سوکت را بفروش برسانند.

خرید لوازم جانبی موبایل از سوکت

 

پخش عمده اسپیکر بلوتوثی

با توجه به کارایی و تنوع شگفت انگیز اسپیکرها و علاقه مصرف کنندگان نهایی به اسپیکرهای قابل حمل یا اسپیکرهای مناسب استفاده در فضای باز و… ، فروشگاههای پخش لوازم جانبی موبایل، بخش مخصوصی را برای پخش اسپیکر عمده به صاحبان فروشگاههای موبایل راه اندازی کرده اند تا پاسخگوی این نیاز جامعه باشند.

مشکلات خرید آفلاین

شاید برایتان پیش آمده باشد که به بازار برای خرید لوازم جانبی موبایل رفته باشید و با قیمت های گوناگون و اجناس فیک و بی کیفیت روبرو شده باشید، اکثر فروشنده ها اجناس تقلبی را با نرخ بالا به شما قیمت می دهند اگر شما متوجه کیفیت و اصالت محصول نشوید آن را به جای کالای اصل  به شما می فروشند و اگر متوجه بشوید و بدانند که این کاره هستید شاید باهاتون راه بیایند.

به طور قطع اگر تازه مغازه یا سایت راه اندازی کردید که لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر بفروشید برای تهیه  اجناس با قیمت مناسب کار سختی در پیش دارید.اما در چند سال اخیر با فراگیر شدن خرید های آنلاین میتوانید بدون آن که از مغازه و یا منزل خارج شوید با بررسی چند فروشگاه اینترنتی عمده فروش ملزومات فروشگاه خود را با قیمت عالی تهیه نمایید.

خرید کم با قیمت عمده

فروشگاه اینترنتی سوکت یکی از این مجموعه ها میباشد که میتوانید بصورت مستقیم و بدون واسطه لوازم جانبی موبایل را با چند کلیک تهیه کنید، فرقی نمی کند چه تعدادی از کالا را انتخاب می کنید حتی با انتخاب یک محصول میتوانید از قیمت تیراژ و عمده بهره ببرید.

ارسال رایگان

یکی از چالش های خرید آنلاین ارسال سفارشات مشتریان میباشد و همینطور برای مغازه داران نیز دریافت بارهای خریداری شده  میتواند هزینه های سنگینی برای فروشگاه به بار آورد، سوکت در نظر دارد برای کاهش هزینه های فروشگاه داران برای خرید های بالای یک میلیون تومان از این فروشگاه سفارشات به رایگان ارسال میشود.

ارسال سریع

سوکت کلیه سفارشات تهران و حومه را حداکثر در ۴ ساعت ارسال می کند و سفارشات شهرستان های نزدیک ۱ روز و شهرهای دور از تهران نهایتا ۲ روز به دست خریداران می رسد.

تضمین قیمت

از آنجایی که تهیه اجناس با قیمت مناسب میتواند نقش بسزایی در رشد و پیشرفت هر کار و کسبی داشته باشد میتوانید اجناس خود را با تضمین کمترین قیمت کف بازار از سوکت تهیه کنید، طبق گفته مدیران فروشگاه اگر خریدار و مشتری در فروشگاه های آنلاین و آفلاین قیمت کمتری و پایین تری از قیمت خریداری شده از سوکت مشاهده کردند میتوانند محصولات خریداری شده را عودت دهند و هدیه از مجموعه دریافت کنند.

همچنین بخوانید  تولید محتوای حقوقی چیست؟

اطلاعات دقیق

تمامی کالاهای عرضه شده در این مجموعه توسط تیم متخصص از نظر مشخصات فنی و ویژگی ها تست و ارزیابی می شوند تا در صورت درخواست راهنمایی کاربر بتوانند مشخصات و ویژگی های هر محصول را به طور کامل در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند.

مشتریان عمده لوازم جانبی موبایل کافیست تا با بررسی صحفه اختصاص شده به هر محصول در سوکت با جزئیات دقیق و ویژگی ها و نقاط ضعف کالا آشنا شوند، در صحفه هر محصول در سایت سوکت معرفی اجمالی، ویژگی ها، مشخصات فنی مهم، تصاویر از تمام جهات محصول، برند، رنگ، جنس بدنه هر کالا بصورت کامل توضیح داده شده است تا کاربر خرید آسان تر و دقیق تری داشته باشد.

نماینده برند های معتبر

فروشگاه اینترنتی سوکت نماینده فروش عمده کمپانی های بزرگ و معتبری چون آوی، باسئوس، هدفون نیا و الدینیو در ایران میباشد و همینطور نمایندگی فروش عمده محصولات تسکو در تهران میباشد، اگر قصد خرید لوازم جانبی باسئوس دارید حتما به این فروشگاه مراجعه کنید.

خرید لوازم جانبی موبایل از سوکت

نماینده کمپانی نیا

کمپانی نیا(NIA)یکی از بزرگترین شرکت های تولید هدفون بیسیم در چین و دنیا میباشد که اغلب هدست های اقتصادی ولی با کیفیت مثال زدنی تولید می کند که اکثر محصولات با قیمت حدودی 50 یوان قیمت گذاری میشوند،این نکته فراموش نشود که محصولات کپی و فیک این برند محبوب در بازار های ایران بسیار زیاد میباشد و اگر تجربه خوبی از هدفون های نیا ندارید مطمئن باشید یک محصول غیر اصل را خریداری نکرده اید. میتوانید با خیال راحت هدفون های بلوتوثی نیا را از فروشگاه اینترنتی سوکت خریداری کنید و لذت ببرید.

حرف آخر

برای رفاه حال خریداران در سراسر ایران فروشگاه اینترنتی سوکت در 7 روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز خدمت شما عزیزان میباشد و می توانید به راحتی محصولات جمع آوری شده با حساسیت فراوان را با قیمت بی نظیر در اختیار داشته باشید و ویژگی ها و برند و قیمت های آنها را مقایسه فرمایید و از خرید خود لذت ببرید، شعار ما قیمت ماست،فروشگاه سوکت(souket.ir)!!

تخفیف

فروشگاه سوکت برای خوانندگان این مطلب تخفیف ویژه ایی در نظر گرفته که میتوانید اسپیکر بلوتوثی اوی را با ۱۰۰ هزارتومان تخفیف خریداری نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *