تبلیغات

تبلیغات

فیلم های علمی تخیلی که نباید تماشای آنها را از دست داد

takhayoli

ژانر علمی تخیلی از نخستین ژانرهایی بود که در صنعت سینمایی ظهور کرد اما در طول این مدت دچار تغییرات شگرفی به لطف تکنولوژی های بشری شده است.

پیشینه ی علمی تخیلی مانند بسیاری از موضوعات دیگر به رمان ها و کتاب ها برمیگردد، اثرهایی که بر اساس داستان های واقعی یا زاده ذهن بوده اند. رمانی از فرانکشتاین مری شلی را میتوان اولین سبک علمی تخیلی دانست که یک معیار و مولفه برای این ژانر بود. از شخصیت مشهور علمی با آزمایش های عجیبشان، فضایی ها، سفر در زمان، صحبت کردن حیوانات و ارتباطات غیر قابل توجیه مواردی است که در این گونه فیلم ها به وفور میبینم. جنگ ستارگان از آن فیلم هایی بود که بسیاری را با این ژانر آشنا کرد. دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 در سایت کاران مووی با چندین کیفیت و زبان مقدور است.

فیلم های علمی تخیلی

  • دانلود فیلم مادر/اندروید

فیلم سینمایی مادر/اندروید (Mother/Android) یک فیلم علمی تخیلی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی متسون تاملین است که توسط دو کمپانی 6th & Idaho Productions و Miramax تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز متسون تاملین به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون کلویی گریس مورتس، آلجی اسمیت، رائول کاستیلو، لینیا گاردنر، کیارا پیچاردو، اسکار والبرگ، کریستین مالن، جرد راینفلد در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 17 دسامبر سال 2021 میلادی توسط کمپانی Hulu در کشور آمریکا پخش شد سپس توسط Miramax نیز همزمان به صورت اینترنتی در سایر کشورها منتشر گردید؛ نتفلیکس نیز حقوق پخش بین‌المللی فیلم را به دست آورده و قرار است در 7 ژانویه سال 2022 در تمام مناطق دنیا اکران شود؛ فیلم مادر/اندروید پس از پخش با نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد؛ اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه کلویی گریس مورتس را ستودند اما در مقابل فیلمنامه و همچنین کارگردانی را مورد انتقاد قرار دادند؛ چنانچه از علاقه‌مندان فیلم‌های کلویی گریس مورتس هستید.

جورجیا و نامزدش سام، برای فرار از کشورشان که درگیر جنگی غیرمنتظره با هوش مصنوعی شده، ناامیدانه برای یافتن امنیت راهی سفر می‌شوند. اما چند روز مانده به تولد اولین فرزندشان با نیروهای شورشی اندروید روبرو شده اند.

  • دانلود فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو

دانلود فیلم علمی تخیلی

دنیای ژوراسیک: قلمرو (انگلیسی: Jurassic World: Dominion) یک فیلم ماجراجویی علمی تخیلی رو به انتشار آمریکایی به کارگردانی کالین ترورو است که در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ در ایالات متحده منتشر خواهد شد؛ از بازیگران این اثر میتوان به؛ کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، لورا درن، سم نیل، جف گلدبلوم و اسکات هیز اشاره کرد؛ این فیلم دنباله دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی (۲۰۱۸)، ششمین بخش از فرنچایز پارک ژوراسیک و سومین فیلم از سه‌گانه دنیای ژوراسیک است؛ مراحل فیلم‌ برداری این فیلم به دلیل انتشار ویروس کرونا به تعویق افتاد و دوباره از سر گرفته شد. دنیای ژوراسیک: قلمرو برای اکران سینمایی در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ توسط یونیورسال پیکچرز برنامه‌ریزی شده است. برای دانلود فیلم 2022 به آرشیو کامل این مجموعه در سایت کاران مووی نگاهی بیندازید.

  • دانلود فیلم خاطرات
همچنین بخوانید  جک ریلی یا جک بازویی؟ + معرفی 10 مورد از مزایا و معایب

فیلم سینمایی مموریا یا خاطرات (Memoria) یک فیلم درام و علمی تخیلی محصول سال 2021 کشورهای کلمبیا، تایلند، فرانسه، آلمان، مکزیک، قطر، انگلستان، چین و سوئیس به کارگردانی اپیچاتپونگ ویراستاکول است؛ هنرمندانی چون تیلدا سوینتن، ژان بالیبار، خوان پابلو اورگو، دانیل خیمنس کاچو، اگنس برکه، کنستانزا گوتیرز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 15 جولای سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم کن Cannes Film Festival به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر در نهایت در 30 سپتامبر همان سال در کشور کلمبیا و در 26 دسامبر نیز توسط کمپانی Neon در سینماهای کشور آمریکا اکران شد؛ فیلم مموریا پس از اکران نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد؛ اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه تیلدا سوینتن و کارگردانی را ستودند اما در مقابل فیلمنامه و همچنین روند کند داستان را مورد انتقاد قرار دادند؛ این فیلم پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی متعدد موفق شد برنده 3 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت 10 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری و بهترین کارگردانی اشاره کرد.

در مورد زنی اسکاتلندی به نام جسیکا (با بازی تیلدا سوینتن) است که هنگام سفر در جنگل‌های کلمبیا، پس از شنیدن صدایی بلند در هنگام سپیده دم، شروع به تجربه یک سندروم حسی مرموز می‌کند. اکنون جسیکا در مورد منبع این صداهای عجیب کنجکاو شده است.

  • دانلود فیلم هجوم

دانلود فیلم علمی تخیلی

فیلم سینمایی هجوم یا برخورد یا اینکانتر (Encounter) یک فیلم علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی مایکل پیرس است هنرمندانی چون ریز احمد، اکتاویا اسپنسر، لوسین ریور چوهان، روری کاکران، میشا کالینز، برنان کیل کوک در این فیلم بازی می کنند؛ این فیلم اولین بار در تاریخ 3 سپتامبر سال 2021 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تلوراید Telluride Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 10 دسامبر توسط Amazon Studios در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و در نهایت نیز توسط پرایم ویدئو در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید فیلم برخورد پس از اکران با نظرات و نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبین روبرو شد؛ اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران به ویژه ریز احمد را ستودند اما در مقابل فیلمنامه و نحوه کارگردانی را مورد انتقاد قرار دادند. این اثر پس از حضور در جشنواره‌‌ بین‌ المللی British Independent Film Awards موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه برای بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی ریز احمد، بهترین موسیقی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد با بازی لوسین ریور چوهان و بهترین صداگذاری شود.

همچنین بخوانید  با اسانس به راحتی موفق شوید و به ثروت برسد

در مورد تفنگداری به نام مالک خان (با بازی ریز احمد) است که ماموریتی خطرناک را برای نجات دو پسر جوان خود از یک تهدید مرموز آغاز می‌کند. ولی همانطور که سفر آن‌ها به سمت مسیرهای خطرناک کشیده می‌شود این دو برادر باید یاد بگیرند دوران کودکی را پشت سر گذاشته و خود را برای مقابله با مشکلات بیشتر آماده کنند.

سایت کاران مووی با ظاهری جذاب و کاربر پسند دارای 6 هزار عنوان سینمایی و سریال بهترین منبع دانلود فیلم خارجی است که آثار قدیمی و جدید را نیز میتوانید با تماشا آنلاین داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *