تبلیغات

تبلیغات

آقای تتر بهترین اسکریپت ساخت صرافی ارز دیجیتال

aghayetether1

در دنیای امروز خرید و فروش ارز دیجیتال بسیار گسترش یافته است و سایت های زیادی خدمات خرید و فروش را ارائه می دهند که درآمد های بسیار بالایی هم دارند، در این مقاله قصد داریم تا بهترین اسکریپت ساخت صرافی ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید، با کمترین قیمت و بیشترین امکانات بتوانید این کار را انجام دهید.

ارزهای دیجیتال دارایی‌های دیجیتال قابل معامله هستند که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده‌اند. هزاران ارز دیجیتال وجود دارد که می توان آنها را مبادله کرد.

اولین ارز دیجیتال بیت کوین است. از زمان پیدایش آن، بسیاری از آلتکوین های دیگر متولد شده اند. عمده‌ترین آنها عبارتند از: اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، کاردانو (ADA)، پولکادوت (DOT)، بیت کوین کش (BCH)، دوج کوین (DOGE)، بایننس کوین (BNB)، تتر (USDT).

صرافی ارز دیجیتال چیست ؟

یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال که به افراد اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده، توکن ها و آلت کوین ها را با یکدیگر در یک محیط امن معامله کنند و در عین حال به عنوان پیوندی بین تولیدکنندگان و گیرندگان عمل می کنند. این به دارندگان پلتفرم منابع درآمدی متعددی را ارائه می دهد که درآمد هنگفتی را در قالب هزینه های سپرده، هزینه های برداشت، سهام و موارد دیگر ایجاد می کند. در نتیجه، راه‌اندازی یک پلتفرم صرافی ارزهای دیجیتال با کمک اسکریپت های صرافی کریپتو یکی از بهترین سرمایه گذاری های پول ساز بشمار می رود.

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال یک راه حل کامل و آماده برای معاملات ارز دیجیتال با ویژگی های پیشرفته برای عملکرد بی عیب و نقص است. این راه حل به کارآفرینان اجازه می دهد تا پلتفرم‌های معاملاتی را با کمترین دردسر و بیشترین امکانات، راه‌اندازی کنند و به کاربران آزادی بیشتری برای مبادله رمزارز مختلف مانند اتریوم (ETH)، بیت‌کوین (BTC)، لایت‌کوین (LTC)، ریپل، دوج‌کوین و موارد دیگر می‌دهد.

اسکریپت های مبادله ارزهای دیجیتال دارای مزایای مختلفی همچون مقیاس پذیری هستند. به عبارت ساده تر، این بهترین راه حل برای کارآفرینانی است که به دنبال ساده ترین راه برای راه اندازی یک پلتفرم تجاری با کار یکپارچه، پشتیبانی از مبادلات ارز دیجیتال هستند.

اسکریپت آقای تتر

آقای تتر یکی اسکریپت ارز دیجیتال کاملا ایرانی می باشد که مخصوص ارز دیجیتال تتر بوده و قابلیت خرید و فروش اتومات تتر را برای کاربران سایت فراهم می کند. ساخت صرافی ارز دیجیتال با این اسکریپت بسیار ساده خواهد بود

همچنین بخوانید  معرفی مکمل های بدنسازی در داروبوم

در این اسکریپت بومی تمام روش های محافظتی درنظر گرفته شده و یک اسکریپت کاملا ایمن با شیوع رمزنگاری مدرن به شمار می رود. 

در این اسکریپت امکان دریافت و ارسال تتر به صورت خودکار فراهم است و خود اسکریپت تمام مراحل دریافت و ارسال تتر را بدون نیاز به اپراتور و ادمین انجام می دهد، از این رو استفاده از این اسکریپت برای کسانی که برنامه نویسی یاد ندارند نیز بسیار ساده است و نیازی به دانش خاصی نخواهند داشت.

اگر از سرور های پر سرعت برای نصب اسکریپت استفاده کنید ، ارسال و دریافت تتر به صورت لحظه ای صورت می گیرد و به صورت آنی تتر را ارسال و دریافت نموده و به حساب شما انتقال خواهد داد.

آقای تتر

 

 

ویژگی های اسکریپت آقای تتر

اسکریپت آقای تتر یکی از بهترین و محبوب ترین اسکریپت های ساخت صرافی ارز دیجیتال می باشد که از امنیت و سرعت بسیار خوبی برخوردار می باشد. در ادامه نیز مهمترین ویژگی های این اسکریپت ایرانی را مورد بررسی قرار می دهیم.

1- سیستم مدیریت و احراز هویت پیشرفته کاربران

برای اینکه بتوانید صرافی حرفه ای و قانونی داشته باشید باید احراز هویت انجام دهید، داشتن این بخش یک ضرورت می باشد، تیم آقای تتر بسیار حرفه ای این بخش را طراحی نموده تا هم تمام موارد مورد نیاز را پوشش دهد و هم رابط کاربری ساده ای برای آن درنظر بگیرد.

2- رابط کاربری آسان و کاربر پسند

رابط کاربری این اسکریپت کاملا بومی طراحی شده است و تا کاربران ایرانی ارتباط بهتری با صرافی شما برقرار نمایند و در هنگام استفاده دچار سردرگمی نشوند.

این اسکریپت دارای رابط کاربری بسیار ساده و شفاف است که با طراحی ساده و مینیمال، استفاده از را برای کاربران لذت بخش نموده است.

3- سرعت پردازش بالا

به دلیل اینکه این اسکریپت از صفر تا صد اختصاصی طراحی شده است، کدنویسی بسیار روان و دقیقی دارد، از این رو اسکریپت صرافی ارز دیجیتال آقای تتر بسیار سبک و کم حجم می باشد. از این رو این اسکریپت نیاز به سرور های قوی و پر هزینه ندارد و به راحتی می توانید از ارزان ترین سرور ها برای پیاده سازی و ساخت صرافی ارز دیجیتال خود استفاده کنید و با بالا رفتن تعداد کاربران این سرور را برای افزایش تعداد تراکنش ها در لحظه، ارتقاء دهید.

4- اتصال مستقیم به کیف پول شخصی

این اسکریپت به صورت مستقیم به کیف پول تتر شما متصل شده و به صورت خودکار خرید و فروش را برای شما انجام می دهد. مقدار حجم تتر و ریالی شما را در نظر می گیرید و بر اساس آن اجازه خرید و فروش را به کاربران می دهد. با این کار هم سرمایه شما را مدیریت می کند و هم از بروز مشکلاتی نظیر کمبود ریال یا تتر ، جلوگیری می نماید.

همچنین بخوانید  5 وب سایتی که نقشه ، آهنگ ، روزنامه و کتاب های قدیمی را نگه داری میکنند

5- تعیین قیمت لحظه تتر

این اسکریپت قیمت لحظه ای تتر را دریافت نموده و بر اساس آن خرید و فروش را مدیریت می کند، در این اسکریپت امکان تعیین قیمت فروش به صورت درصدی بالاتر از نرخ خرید وجود دارد که سود دهی شما را افزایش خواهد داد.

6- اتصال به درگاه

اسکریپت آقای تتر با درگاه pay.ir سازگار می باشد و امکان ارسال و دریافت به صورت ریالی را فراهم می کند، با این حال اگر بخواهید از سرویس های واسط دیگر نظیر زرین پال و … استفاده کنید، می توانید از برنامه نویسان این اسکریپت درخواست کنید تا با هزینه بسیار کم این امکان را برای شما فراهم نمایند.

7- قیمت مناسب

قیمت این اسکریپت اختصاصی بسیار پایین است و تهیه آن نسبت به سایر اسکریپت ها ، مرقون به صرفه تر خواهد بود. اگر بخواهید جنین سیستمی را به صورت اختصاصی طراحی کنید ، باید حدود 2000 دلار هزینه کنید و حداقل 60 روز روی آن زمان بگذارید. 

اگر می خواهید با کمترین هزینه زمانی و مالی صاحب سایت طرافی ارز دیجیتال شوید ، حتما اسکریپت آقای تتر را انتخاب کنید.

خرید اسکریپت آقای تتر

حال که با ویژگی های این اسکریپت حرفه ای آشنا شدیم، وقت آن رسیده نحوه خرید آن را نیز توضیح دهیم. اسکریپت آقای تتر برای افزایش اعتماد کابران، از پلتفرم حرفه ای راست چین استفاده کرده است. برای مشاهده قیمت و خرید این صرافی آنلاین ، روی اسکریپت آقای تتر کلیک کنید.

ساخت صرافی ارز دیجیتال با این اسکریپت بسیار ساده و سریع می باشد و به دلیل کم هزینه بودن این اسکریپت می توانید، بودجه خود را صرف تبلیغات و افزایش کاربران خود نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *