تبلیغات

تبلیغات

8 دلیل برای استفاده از اینستاگرام که باید بدانید

insta

آیا اینستاگرام برای اینکه ما در آن فعالیت کنیم مناسب است؟ بله! زیرا مهم نیست که در چه صنعتی هستید. به هرجال فعالیت در اینستاگرام برای بیزینس شما مفید خواهد بود.

با بیش از 25 میلیون حساب کاربری تجاری، بیش از 7 میلیارد دلار برای هزینه تبلیغات در این شبکه اجتماعی، واضح است که شرکت ها در حال سرمایه گذاری در اینستاگرام هستند.

با این تفاسیر هنوز خیلی از افراد هستند که به حواشی فکر میکنند. مهمترین دلیل آن هم این است که آنها چیزی برای ارسال ندارند!

حتی این فکر که خیلی از شرکت ها چیزی برای پست کردن در این شبکه اجتماعی ندارند، اشتباه است. زیرا با کمی خلاقیت داشتند و دیدن ایده های زیاد میتوان این مشکل را حل کرد!

در ادامه قرار است به شما 8 دلیل استفاده از اینستاگرام را بگوییم. این 8 دلیل به شما می گوید که ارتباطی ندارند که شما در حوزه فعالیت میکنید. به هرحال اینستاگرام و داشتن یک حساب کاربری برای شما از واجبات است.

1) مشتریان منتظر شما هستند!

مشتریان، شما را در اینستاگرام جستجو می کنند. این مشتریان ممکن است شما را با نام برند یا هشتگ یا هرچیز دیگری سرچ می کنند. در هر صورت پیدا نکردن شما، تجربه بدی خواهد بود.

حتی اگر قصد فعالیت جدی در اینستاگرام هم ندارید، حداقل یک حساب کاربری بسازید. این حساب کاربری حاوی نام برند شما، اطلاعات تماس و جند پست برای نمایش باشد. همچنین می توانید با خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش هم، فالوورهای زیادی جذب پیج خود کنید تا اطمنیان را به مشتریان خود بدهید.

استفاده از اینستاگرام

2) باعث اعتماد سازی می شود!

داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام آن هم با فالوورهای زیاد و نرخ تعامل خوب، باعث حس اعتماد می شود. زیرا این کار نشان دهنده این است که کسب وکار شما فعال است و مشتریان زیادی را به همراه دارد. اما حواستان باشد که در هنگام پست گذاری شادوبن اینستاگرام نشده باشید. زیرا این کار نرخ تعامل را در پیج شما به طور چشم گیری کاهش می دهد.

3) مشتریان می توانند شما را تگ کنند

فرض کنید به برخی مشتریان خدمات استثنایی ارائه می دهد یا اینکه یک مشتری، محصول جدید را از شما خریداری کرده است. 

با داشتن اکانت اینستاگرام، این امکان وجود دارد که آنها محصولات خریداری شده توسط شما را در استوری اینستاگرام خود به نمایش بگدارند و شما را تگ کنند. با این کار فالوورهای پیج شما افزایش پیدا می کند و همچنین باعث افزایش مشتریان و فروش شما می شود.

همچنین بخوانید  علل نمایش ندادن ویو استوری اینستاگرام و روش رفع آن

نکته اینجاست که اگر یک حساب کاربری در اینستاگرام نداشته باشید، مشتریان نمی توانند شما را تگ کنند.

4) بازدید سایت خود را افزایش دهید

اینستاگرام فقط برای فروش محصول نیست. بلکه شما اگر وبسایتی دارید و فعال است می توانید بازدیدگننده به سمت آن بفرستید. به عنوان مثال مقاله ای در سایت خود نوشته اید یا اینکه اینفوگرافیکی درست کرده اید. با این کار میتوانید به راحتی بازدیدکننده به سایت خود بفرستید تا بیشتر دیده شود.

5) مشهوریت سریع

وقتی شما میخواهید برند معتبری شوید، داشتن اکانت اینستاگرام یکی از واجبات این روزهاست. 

معروفیت و برندسازی برای شما باید بسیار مهم باشد. به همین دلیل باید با فعالیت درست در اینستاگرام، تولید محتوای اصولی و حرفه ای برند خود را بر سر زبان ها بیاندازید و خود را مشهور کنید.

6) رقبای شما در اینستاگرام هستند

بهترین شغل در اینستاگرام می دانید چیست؟ حضور داشتن شماست. شما برای آنکه بتوانید مشتریان زیادی را همراه خود کنید و برند خود را سر زبان ها بیاندازی باید در همه عرصه ها حضور داشته باشید. زیرا رقبای شما همواره بهتر از شما هستند. 

حتی اگر نمیدانید چه محتوایی را به صورت پست در اینستاگرام خود منتشر کنید، بهتر است پست های رقبای خود را آنالیز کنید. این آنالیز کردن به شما کلی ایده می دهد که میتوانید از آن به نحو احسنت استفاده کنید.

7) شبکه سازی

استفاده از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین ابزار ها برای شبکه سازی است. 

شما با استفاده از این شبکه اجتماعی می توانید با دیگران تعامل برقرار کنید. یعنی آنها را لایک کنید. کامنت بگذارید یا حتی در دایرکت به گفتگو بپردازید. 

با این کار باعث دوست شدن با آنها می شوید که بنیان گذار ارتباطان دیگر شما خواهد شد. مثلا اگر بخواهید سمیناری برگذار کنید یا به یک کافه یک سری افراد را دعوت کنید. در اینستاگرام بنای آن را گذاشته اید.

8) جذب استعداد

هر زمان که مردم به فکر کار کردن در یک شرکت یا استخدام شدن در یک سازمان هستند، می توانند روی شما حساب باز کنند. 

شما اگر نمایی شفاف از کسب و کار خود را در اینستاگرام منتشر کرده باشید، باعث جذب استعداد هایی از هر زمینه ای که بخواهید می شود. به طور کلی رسانه های اجتماعی بهترین جا برای جذب استعداد و افراد هستند. 

نتیجه گیری

همین امروز سعی کنید که فعالیت خود را در اینستاگرام جدی استارت بزنید. 

اینستاگرام یکی از بهترین بستر و عالی ترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان است. شما با زدن یک پیج اینستاگرام و رسیدن به آن و تبلیغ کردن می توانید به راحتی مشتریان خود را افزایش دهید و فروش خود را نیز بالا ببرید. فقط کافی است شروع کنید.

همچنین بخوانید  چگونه فردی را اینستاگرام دنبال کنیم؟

اهمیت اینستاگرام را این روزها خیلی درک کرده اید. دیده اید که افراد طی چند وقت به سرمایه های عظیمی دست پیدا می کنند و طی چند وقت برند خود را نمایان می کنند. فقط کافی در این حوزه آموزش ببنید و شروع قدرت مندی را داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *