تبلیغات

تبلیغات

چگونه حساب آسانا خود را حذف کنیم؟

How-to-Delete-Your-Asana-Account

هنگامی که دورکاری می کنید، استفاده از ابزار های مختلف مدیریت پروژه و بهره وری اغلب اجتناب ناپذیر است. آسانا نیز یکی از محبوب ترین ابزار های مدیریت پروژه است، که می تواند به تیم های مختلف در مدیریت آنلاین وظایف خود کمک کند. در این مقاله سعی داریم علاوه بر غیر فعال کردن حساب آسانا، توضیحاتی را برای کاربران ارائه دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ابزار آسانا

ابزار آسانا

علاقه مندان به بهره وری، استفاده از آسانا را به عنوان یک ضرورت در کار خود می دانند. این برنامه یک ابزار مشارکتی است که به تیم ها کمک می کند تا کار ها، از وظایف جزئی گرفته تا گردش کار و حتی برخی از انواع پروژه ها را ردیابی کند. با این حال آسانا را با یک پلتفرم مدیریت پروژه سنتی اشتباه نگیرید، زیرا این برنامه ابزار های مدیریت منابع، بودجه بندی و ردیابی هزینه ها و سایر ویژگی های انچنینی که ممکن است از برنامه انتظار داشته باشید را ندارد.

ابزار آسانا را می توان یکی از بهترین برنامه ها برای مدیریت وظایف، گردش کار و مدیریت انواع خاصی از پروژه ها معرفی کرد. این ابزار اخیرا ساختار و قالب های بیشتری را برای تیم هایی که در راه اندازی و استفاده از برنامه راهنمایی بیشتری می خواهند اضافه کرده است، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد در هنگام کار با آسانا دیگر مشکلات گذشته خود را نداشته باشند.

بررسی اجمالی

آسانا دارای چهار سطح خدمات Basic (رایگان)، Premium (حدود 13.50 دلار برای هر نفر در ماه)، Business (حدود 13.50 دلار برای هر نفر در ماه) و EnterPrise (برای اطلاع از قیمت می بایست با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید) است که بنا به خواسته خود می توانید هر یک از آنها را انتخاب نمایید. کاربران می توانند در صورت پرداخت سالیانه ویژه ای دریافت کنند.

در روز های اولیه آسانا، در حساب بیسیک رایگان تقریبا همه چیز را که برنامه ارائه می کرد در اختیار کاربران قرار می داد. اما اکنون حساب رایگان چند ویژگی مفید مانند نمای Timeline، داشبورد، فیلد های سفارشی و فرم ها را دیگر در اختیار کاربران قرار نمی دهد. از این رو برای به دست آوردن تمامی ویژگی ها می بایست هزینه ای را ماهانه پرداخت نمایید.

حساب رایگان آسانا هنوز درک خوبی از نحوه عملکرد این برنامه را در سطح عالی می دهد. اگر قصد خرید اشتراک این برنامه را دارید، قبل از ارتقا حداقل چند هفته با یک گروه آزمایشی کوچک از نسخه رایگان استفاده کنید، و سپس در صورت رضایت نسخه پریمیوم آن را خریداری نمایید.

همچنین بخوانید  بررسی مزایا و معایب نرم افزار فتوشاپ المنت 2022

آسانا چیست؟

در واقع آسانا یک ابزار مدیریت وظایف در بین کارفرمایان است که باعث افراد تیم و یا گروه خود را سازماندهی و ردیابی نمایند. اگر بخواهیم دقیق تر وظیفه این ابزار را بیان کنیم، باید بگوییم که آسانا پیگیری می کند که چه کسی مسئول چه کاری است و تمام اطلاعات مربوط به آن، از جمله تمام مراحل لازم، تاریخ سر رسید و یا غیره را پیگیری می نماید.

برای مثال ابزار های مدیریت برنامه می توانند بسیاری از پروژه های پیچیده را به طور همزمان مدیریت کنند. فرض کنید یک شرکت در حال ساخت 50 خانه در سال است. یک برنامه مدیریت پروژه می تواند هر مرحله از ساخت و ساز را برای همه خانه ها ترسیم کند، تا مراحل به ترتیب و درست انجام شوند و تجهیزات مشترک و نیروی کار ماهر در زمان مناسب برای هر قسمت از ساخت و ساز در دسترس باشند.

نحوه حذف اکانت آسانا

نحوه حذف اکانت آسانا

آسانا یک ابزار مدیریت پروژه بسیار محبوب است که توسط افراد و تیم ها برای ردیابی، سازماندهی و تعیین وظایف استفاده می شود. با این حال ممکن است بسیاری از افراد دیگر نیازی به استفاده از این ابزار نداشته باشند. در ادامه مقاله سعی داریم نحوه حذف اکانت آسانا را بیان کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

  • بر روی نماد (آواتار) خود در گوشه سمت راست، در بالای برنامه کلیک کنید.
  • بر روی تنظیمات من (My Settings) کلیک کنید.
  • بر روی تب Account کلیک کنید.
  • بر روی گزینه Diactivate Account کلیک کنید.
  • در مرحله پایانی یک پنجره برای غیر فعال کردن حساب شما اجرا می شود. برای غیر فعال کردن حساب خود، بر روی Diactivate که با رنگ قرمز مشخص شده است کلیک کنید. در صورت تمایل می توانید بازخورد خود را در کارد موجود بنویسید.

چرا حساب آسانا خود را حذف می کنید؟

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید حساب آسانا خود را حذف کنید. و این را به خاطر بسپارید که دلایل هر چه باشد، حذف و یا غیر فعال نمودن حساب کاربری یک تصمیم دائمی و غیر قابل برگشت می باشد. با این حال دلایل مختلفی وجود دارد که افراد بخواهند حساب آسانا خود را حذف نمایند. در ادامه به چند مورد از آنها پرداخته شده است:

  • شرکت شما دیگر از پلتفرم مدیریت پروژه آسانا استفاده نمی کند.
  • ممکن است شما از پلتفرم و ابزار مدیریت پروژه دیگری استفاده می کنید، و ترجیح می دهید استفاده از آسانا را متوقف کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *