تبلیغات

تبلیغات

چگونه می توانیم در سال 2022 بهترین بازی ها را تجربه کنیم؟

game2022

بسته به این که شما یک گیمر حرفه ای باشید که علاقه دارد تا بازی های ویدئویی را در کنسول های بازی یا رایانه های قدرتمند با بهترین کیفیت اجرا کند، یا اینکه حتی به عنوان یک گیمر به سرگرمی و بازی با گوشی های هوشمند بپردازید، همیشه انتخاب جدیدترین عنوان های بازی که محبوب و پرطرفدار نیز باشند، می تواند کمی چالش بر انگیز باشد.

باید بدانید که سالانه و در طول سال همیشه، جدیدترین عنوان های بازی گوناگون در عرصه های مختلف به بازار عرضه خواهند شد و حتی برخی از آن ها بعد از مدتی ترند بازار شده و افراد زیادی آن ها را تجربه و بازی می کنند.

اما شما نیز می توانید با کمی سرچ و جست و جو در گوگل جددیترین عناوین و بهترین بازی های پلتفرم های مختلف را بشناسید.

می توانید خیلی راحت به جست و جو مشغول شوید تا نسخه بازی مورد علاقه خود را بیابید، یا اینکه می توانید از خبر ها یا حتی از دوستان خود نام یک بازی محببوب و ترند شده را بشنوید و آن را امتحان کنید تا ببینید که آیا به آن علاقه دارید یا خیر.

اما چطور بازی دلخواه خود را پیدا کنیم؟

در کل می توان بازی های ویدئویی را به دو دسته بازی های کنسول یا کامپیوتر و بازی های موبایل اندروید و IOS تقسیم بندی کرد.

گوشی های موبایل یکی از ساده ترین ابزارها برای استفاده های گیمینگ هستند که البته امروزه با پیشرفت این دستگاه های هوشمند می توانید بهترین بازی های گرافیکی را با آن ها تجربه کنید.

بهترین بازی

از بهترین و محبوب ترین بازی های موبایل می توان به بازی هایی همچون فورتنایت، پابجی، کال اف دیوتی، گنشین ایمپکت، یا بسیاری از بازی های سبک های مختلف دیگر مانند ماشین سواری، مسابقه ای و بازی های مبارزه ای اشاره کرد.

اینکه شما به کدام دسته از این بازیها علاقه داشته باشید، می تواند شما را به سمت انتخاب بازی مورد دلخواهتان سوق دهد.

همچنین شما می توانید برای شناخت بهتر بازی های جدید، ویدئو بازی را تماشا کنید تا شناخت کامل تری از آن ها پیدا کرده و در ادامه برای گوشی خود بازی مورد نظر خود را دانلود کنید.

همانطور که در بالا نیز گفته شد، امروزه گوشی های همراه می توانند به راحتی شما را به بازی کردن تشویق کنند، چرا که کیفیت عالی و قدرت پردازش بالایی نیز دارند.

اما از طرفی، تجربه بازی با سیستم های شخصی و یا کنسول های بازی می تواند گیمرهای حرفه ای تر و علاقه مندان به بازی های ویدئویی را به این سمت جذب کند.

همچنین بخوانید  DLC چیست ؟ کاربرد DLC در بازی ها چیست ؟

بهترین بازی

امروزه با این حال که خرید یک کامپیوتر PC گیمینگ می تواند هزینه بالایی داشته باشد، اما کنسول های بازی نیز با قیمت هایی مناسب تر نیازهای گیمینگ شما را به خوبی بر طرف خواهند کرد.

شما می توانید با یک سیستم شخصی قدرتمند بهترین بازی های سال را تجربه کنید، اما اگر فقط برای بازی به یک دستگاه نیاز دارید، انتخاب کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن نیز می توانند مفید و کاربردی باشند.

هرکدام از کنسول های بازی ایکس باکس و پلی استیشن ویژگی های خاص خودشان را دارند و حتی برخی از بازی ها فقط مخصوص یکی از آن ها می باشد، مثل بازی خدای جنگ برای پلی استیشن، یا بازی فورزا هوریزان برای ایکس باکس در دسترس است.

جدای از همه این صحبت ها، شما نیز می توانید برای یافتن جدیدترین عنوان های بازی در کنسول ها، ویدئو بررسی بازی ها را مشاهده کنید یا اینکه اخبار منشتر شده بازی ها را دنبال کنید تا آن ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

سخن آخر:

به عنوان سخن پایانی باید گفت، اگر به بازی های ویدئویی علاقه دارید، نیازی نیست تا برای گیمینگ هزین های سنگین خرید کنسول را متحمل شوید، می توانید با یک گوشی ساده اندرویدی نیز بهترین بازی های موبایل را تجربه کنید.

البته که خرید برخی از گوشی های گران قیمت حتی می تواند از هزینه خرید کنسول ها نیز بیشتر باشد، اما تهیه بازی های موبایل بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر است، در نسبت به خرید بازی های گران قیمت کنسول های بازی.

پس اگر به هرگونه بازی های ویدئویی به عنوان سرگرمی جالب علاقه دارید، فقط کافیست تا نام ، سبک بازی و عنوان آن را در گوگل جست و جو کنید ، می توانید خیلی ساده بهترین بازی های پلتفرم های مختلف را پیدا کنید و از تجربه بازی های جدید و شگفت انگیز لذت ببرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *