تبلیغات

تبلیغات

آموزش دی اکتیو اینستاگرام به صورت موقت

insta-diactive1

شده تا حالا از فضای مجازی و زرق و برقش خسته شوید و بخواهید آنها را برای مدتی کنار بگذارید؟

یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی که بسیار اعتیاد آور است و ممکن است خیلی از ما را از زندگی واقعی دور کند اینستاگرام است. البته از حق نگذریم اینستاگرام سرگرم کننده است و مزایای زیادی دارد؛ به خصوص برای کسب و کارها که می توانند از این طریق بیشتر شناخته شوند و مشتریان بیشتری جذب کنند.

اما گاهی وقت ها اینستاگرام ما را طوری درگیر خودش می کند که از بسیاری از کارهای خود عقب می مانیم و روحیه ما را خراب می کند. اینجا است که تصمیم می گیریم که اینستاگرام را ببندیم و از شر آن خلاص شویم! اما بستن آن به صورت همیشگی نمیتواند راه حل خوبی باشد چون ارتباط ما با بسیاری از اخبار و اطلاعات و آشنایانمان قطع می شود و دیگر نمی توانیم از مزایای آن بهره ببریم.

برای همین پیشنهاد من به شما دی اکتیو اینستاگرام به صورت موقت است. اگر حس می کنید معتاد اینستاگرام شده اید و از بسیاری از برنامه ها مثل درس خواندن یا وقت گذراندن با دوستان و خانواده باز مانده اید، می توانید برای مدتی آن را ببندید و در زمان لازم دوباره آن را فعال کنید.

برای همین، من در این مقاله چگونگی دی اکتیو اینستاگرام و بازگرداندن آن با تمامی اطلاعات حسابتان را به سادگی برای شما شرح داده ام.

دی اکتیو اینستا

 

چگونه حساب کاربری اینستاگرام خود را به صورت موقت دی اکتیو کنیم؟

قبل از آنکه مراحل دی اکتیو اینستاگرام را بگویم بهتر است بدانید که این کار را نمی توانید از طریق گوشی انجام دهید و باید حتما از طریق دسکتاپ وارد حساب کاربریتان شوید. در کامپیوتر خود سایت اینستاگرام به آدرس instagram.com را سرچ کنید و پس از آن با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد اینستاگرامتان شوید و پس از آن مراحل زیر را طی کنید:

  • روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • Edit Profile را انتخاب کنید.
  • به پایین صفحه بروید و در گوشه سمت چپ پایین صفحه، Temporarily Disable My Account را انتخاب کنید.
  • وقتی از شما سوال می‌شود که چرا حساب خود را غیرفعال می‌کنید، یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.
  • رمز عبور خود را دوباره وارد کنید.
  • روی Temporarily Disable My Account کلیک کنید.
  • در نهایت با صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید که دوباره می‌توانید پیج خود را لاگین کنید.

بعد از انجام این مراحل حساب کاربری شما به طور موقت و تا هر زمانی که شما بخواهید بسته خواهد بود و هیچ یک از فالورهای شما نمی توانند اکانتتان را در اینستاگرام ببینند. شما تا هر زمانی که بخواهید می توانید حساب خودتان را دی اکتیو نگه دارید و هیچ محدودیت زمانی برای آن ندارید. اما نکته ای که هست این است که شما در طول یک هفته نمی توانید دو بار حسابتان را دی اکتیو کنید.

همچنین بخوانید  اسنپ، تپسی یا الوپیک؟ مقایسه اپلیکیشن های حمل و نقل اینترنتی

نگران از دست دادن فالوور هم نباشید، قرار نیست با دی اکتیو اینستاگرام خود، فالوور هایتان را از دست دهید.

این روش با دی اکتیو دائم اینستاگرام یا همان دیلیت کردن اکانتتان فرق دارد. شما در دی اکتیو دائم دیگر قادر به بازگشت حساب کاربریتان نیستید و تمام اطلاعات و فالوورهای خودتان را از دست خواهید داد.

بازگرداندن حساب کاربری که به صورت موقت دی اکتیو شده است

بازگرداندن حساب کاربریتان هم بسیار ساده است و نیاز نیست کار خاصی انجام دهید.فقط کافی است تا مجدد از طریق کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شوید و با وارد کردن رمز و نام کاربری، اینستاگرامتان را فعال کنید.

حتما رمز عبور و ایمیلی که با آن حساب کاربری ساخته اید را جایی یادداشت کنید تا فراموش نکنید چون بدون آنها نمی توانید دوباره حسابتان را فعال کنید.

دی اکتیو اینستا

 

نحوه دی اکتیو اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

اگر نمی‌خواهید حساب Instagram خود را غیرفعال یا حذف کنید، همیشه می‌توانید آن را از اپلیکیشن اینستا روی گوشی خود حذف کنید. اما اگر می‌خواهید از برنامه Instagram استفاده کنید، باید یک حساب کاربری دیگر اضافه کنید یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

در ادامه نحوه حذف موقت پیج اینستاگرام از خود برنامه را مرحله به مرحله گفته‌ایم:

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  2. نماد پروفایل خود را در گوشه سمت راست پایین صفحه فشار دهید و وارد صفحه پروفایلتان شوید.
  3. نماد سه خط افقی را در گوشه سمت راست بالای صفحه فشار دهید.
  4. وارد Settings یا تنظیمات شوید و Log Out یا خروج از سیستم را بزنید.

اگر فقط یک حساب در اینستاگرام دارید، همان حساب را Log Out کنید؛ اما در صورتی که چندین حساب دارید، اینستاگرام برای تک تک حساب‌های شما پیشنهاد Log Out می‌دهد. حتی می‌توانید با زدن دکمه Log Out All Accounts، از همه حساب‌های خود خارج شوید.

برای حذف موقت پیج اینستاگرام از چندین حساب خود در گوشی آیفون، مراحل زیر را طی کنید:

  1. برنامه Instagram را در iPhone خود فشار داده و نگه دارید.
  2. Delete App را انتخاب کنید.
  3. چند لحظه صبر کنید و سپس App Store را باز کنید.
  4. اینستاگرام را جستجو کنید.
  5. اینستاگرام را دانلود کنید.
  6. برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  7. حسابی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید.
  8. حذف را فشار دهید.

با انجام این کار همه اطلاعات شما reset می‌شود و از حساب‌هایی که وارد آن شده‌اید، خارج می‌شوید. هنگامی که برنامه را مجددا نصب می‌کنید، می توانید به سادگی با استفاده از حساب‌هایی که می‌خواهید در برنامه نگه داشته شوند وارد سیستم شده و آن‌هایی را که دیگر نمی‌خواهید، حذف کنید.

همچنین بخوانید  بهترین هدیه روز خبرنگار چیست؟

دی اکتیو اینستا

 

اگر کسب و کاری در اینترنت راه انداخته‌اید و به دلیل پیشرفت محدود یا عدم پیشرفت در کارتان می‌خواهید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید یا از طریق دی اکتیو اینستاگرام می‌خواهید قید کار را بزنید؛ لطفاً کمی صبر کنید و شتاب‌زده عمل نکنید.

باید به این موضوع آگاه باشید که به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، باید در زمان صرفه‌جویی کنید و جا نزنید. شما باید بتوانید هر چه سریعتر جای پای خود را در مارکت آنلاین سفت کنید تا از رقبایتان عقب نیفتید. موفقیت برای شما صبر نمی‌کند!

ممکن است گاهی به دلیل نداشتن بودجه‌ی کافی به این فکر کنید که با هزینه‌ی کمتر، کار‌ها را خودتان انجام دهید، اما در اینجا شما ارزش زمان را در نظر نگرفته‌اید. دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین همانطور که گفتیم به مراتب هزینه‌ی کمتری نسبت به تبلیغات سنتی روی دوش شما می‌گذارد، در نتیجه به راحتی می‌توانید با صرفه‌جویی در سایر هزینه‌های اضافی، بودجه‌ای برای خدمات دیجیتال مارکتینگ خود در نظر بگیرید.

آژانس‌های حرفه‌ای مثل آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا با هزینه‌ای متناسب با خدمات مورد نیازتان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند شما را به یک برند در زمینه فروش خود در اینستاگرام برساند. بنابراین قبل از دی اکتیو اینستاگرام خود کمی جست و جو کنید و کسب و کار خود را به یک متخصص بسپارید.

آژانس توسعه آنلاین کسب و کار عظیم مدیا (azim.media) با ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه‌های اصلی دیجیتال مارکتینگ یعنی آنالیز تکنیکالی رقبا، طراحی کمپین دیجیتال، طراحی سایت سئو محور و به طور کلی تمامی خدمات سئو، کسب و کار کوچک شما را در فضای آنلاینی مثل اینستاگرام توسعه می‌دهد و فروش آنلاینتان را چندین برابر می‌کند.

در شبکه‌های اجتماعی عظیم مدیا علاوه بر آنکه می‌توانید با خدمات این شرکت بیشتر آشنایی پیدا کنید، ویدئو‌های آموزشی متنوعی در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید دانش خودتان را در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ افزایش دهید و با دیدی باز وارد این حوزه شوید:

Instagram: https://www.instagram.com/azim.media.agency

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/azim-media

Aparat: https://www.aparat.com/Azim.Media

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCdc13wsKcZ-OrdNyfFb27tQ

برای دریافت مشاوره می توانید از طریق شماره های زیر با عظیم مدیا در ارتباط باشید:

02191004543

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *