تبلیغات

تبلیغات

آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی — راهنمای گام به گام نوشتن Esaay

آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی

در این مطلب از سایت تک تیپ قصد داریم تا آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی را ارائه کنیم، تا در صورت نیاز به نوشتن مقاله با زبان انگلیسی، بتوانید با رعایت این نکات کیفیت نگارش خود را افزایش دهید.

مقاله نویسی به زبان انگلیسی یک مهارت ضروری برای هر دانش آموخته زبان است. برای اینکه مقاله های جذاب و بدون مشکل بنویسید باید نکات کلیدی آن را یادبگیرید و مخاطبان خود را بشناسید و بدانید برای چه کسانی مقاله تولید خواهید نمود. تا بهترین لحن را برای مقاله خود انتخاب کنید.

در این مقاله، نگاهی دقیق تر به جنبه هایی خواهیم داشت که به بهبود مهارت های مقاله نویسی کمک می کند. اما قبل از آغاز این آموزش، شما باید به طور کامل زبان انگلیسی را فراگرفته باشید تا به راحتی بتوانید این نکات را در نوشتن مقاله به زبان انگلیسی، رعایت نمایید. در زیر یکی از بهترین مجموعه آموزش های زبان انگلیسی که توسط فرادرس تولید شده را قرار می دهیم تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

همه می دانند که هر داستان خوب باید یک شروع، یک میانه و یک پایان داشته باشد، این در مورد یک مقاله خوب نیز صدق می کند. یک مقاله برای بیان موفقیت آمیز استدلال های خود به ساختاری منسجم نیاز دارد و آماده سازی و برنامه ریزی دقیق برای اطمینان از دستیابی به آن ساختار ضروری خواهد بود.

اگرچه، مقاله نویسی به زبان انگلیسی می تواند یک کار دلهره آور برای ما فارسی زبانان باشد، اما یک نیاز ضروری در آینده خواهد بود. پیدا کردن واژگان صحیح و استفاده درست از گرامر و انتخاب لحن مناسب، جزو مهمترین نکات در آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی به شمار می روند.

مراحل مقاله نویسی به زبان انگلیسی

آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی

پیش از بررسی نکات مهم نوشتن مقاله به زبان انگلیسی بهتر است با مراحل آن آشنا شوید. نوشتن مقاله به هر زبانی که قصد دارید نگارش کنید، 5 مرحله اصلی خواهد داشت این 5 مرحله به شرح زیر است :

  • 1. پیش نویس و ایده اولیه مقاله
  • 2. آماده سازی (ایجاد جملات و پاراگراف ها با استفاده از ایده های در نظر گرفته شده)
  • 3. اصلاح (اضافه، حذف یا اصلاح جملات و کلمات برای قوی کردن پاراگراف ها)
  • 4. ویرایش (مطمئن شوید که علائم نگارشی، حروف و ساختار جمله صحیح هستند)
  • 5. انتشار (بازنویسی نهایی مقاله و انتشار آن)

نکات مهم آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی

برای اینکه بهترین مقاله را به زبان انگلیسی بنویسید باید چند نکته مهم را رعایت کنید در ادامه مطلب آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی می خواهید این نکات را مورد بررسی قرار دهید.

هر چالش فرصتی برای یادگیری است. اگر نوشتن یک مقاله کمی ترسناک به نظر می رسد، آن را به عنوان فرصتی برای بهبود مهارت های نوشتاری خود در نظر بگیرید. هیچ کس انتظار ندارد اولین مقاله شما بی نقص باشد زیرا هر بار که یک مقاله می نویسید چیز جدیدی یاد می گیرید و مهارت های خود را توسعه می دهید.

1- طرح سوال اصلی

اولین نکته که می تواند به نوشتن مقاله انگلیسی کمک کند، طرح سوال اصلی و نشتن مقاله حول آن سوال می باشد، این سوال محوری موتور نوشتن مقاله خواهد بود و باعث هدایت مقاله به جلو می شود. تمرکز بر این سوال اصلی در مراحل پیش نویسی، نوشتن و بازنویسی به پیشبرد مقاله کمک خواهد نمود و راهنمای عالی در انتخاب صحیح جملات و استفاده نکردن از مطالب بی ارزش است.

2- ایجاد بانک واژگان

آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی

این یک روش جالب برای نوشتن مقاله است. ابتدا موضوعی را انتخاب کنید و پیشنویس کوتاهی بنویسید. هنگامی که یک پیشنویس دارید، در مورد موضوع اصلی خود فکر کنید و کلماتی را پیدا کنید که به طرق مختلف با آن مرتبط هستند. سپس فهرست کلماتی را که مرتبط با موضوع اصلی هستند را به عنوان واژگان مورد نیاز یاداشت کرده تا بانکی از این کلمات داشته باشید.

این فرآیند به شما کمک می کند تا دایره لغات خود را در طول زمان گسترش دهید. استفاده از این کلمات هنگام نوشتن، مقاله شما را زنده تر و جذاب تر می کند. برای پیدا کردن واژگان جدید می توانید از دیکشنری های فارسی به انگلیسی یا فرهنگ لغات آکسفورد، استفاده کنید که یک فرهنگ لغت عالی برای یادگیری واژگان جدید می باشد.

استفاده از واژگان مناسب عنصری ضروری در نوشتن یک مقاله است. هنگامی که تلاش می کنید دایره لغات خود را گسترش دهید، می توانید کلمات مناسب را انتخاب کنید تا نوشتار خود را به سطح بهتری برسانید.

یادگیری حداقل ده کلمه جدید در روز یک هدف عالی برای افزایش بانک واژگان می باشد، که با یاداشت آن در دفتر واژگان خود قدم های کوچکی برای ایجاد یک دایره لغات قوی برخواهید داشت.

در ادامه ما یک آموزش حرفه ای از واژگان ضروری قرار می دهیم تا با استفاده از این آموزش بتوانید دایره لغات خود را افزایش دهید. این آموزش شامل 1100 واژه ضروری بوده که توسط فرادرس آموزش داده می شود.

3- تحقیق دقیق

هنگامی که با یک موضوع جدید برخورد می کنید و باید مقاله ای به زبان انگلیسی در مورد آن بنویسید، مانند یک خبرنگار عمل کنید، از خود سوال بپرسید، کنجکاو باشید، تحقیق کنید و به دنبال پیداکردن اطلاعات صحیح بگردید.

یک مقاله قوی، مقاله ای است که مطالب زیادی را به صورت مختصر (کوتاه و دقیق)، در اختیار مخاطب قرار می دهد. این فرآیند گزارشگر به شما نقل قول ها، منابع و واژگان ارزشمندی را برای شروع مقاله، ارائه می دهد.

تحقیق اولین گام در نوشتن هر مقاله ای است. هرچه تحقیق شما قوی تر باشد، کیفیت مقاله شما بهتر خواهد بود. در زمانی که به گستره وسیعی از داده ها دسترسی داریم، باید از منابع معتبر استفاده کنید و از منابع غیر معتبر همچون ویکی پدیا استفاده نکنید.

سعی کنید مجلات منتشر شده، تحقیقات، مقالات علمی، پایگاه های اطلاعاتی دانشگاهی و دایره المعارف های منتشر شده در 10-15 سال گذشته را مطالعه کنید.

4- ترسیم طرح اولیه

یکی از نکات مهم در آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی، داشتن طرح اولیه صحیح است تا بتوانید بر اساس آن مقاله خود را نگارش کنید.

وقتی تحقیقات خود را انجام دادید، برای نوشتن عجله نکنید. ابتدا برای نوشتن یک طرح کلی از مقاله خود و سازماندهی تحقیق و نتیجه گیری، وقت بگذارید.

کار بر روی یک طرح به شما این امکان را می دهد که به مقاله خود به روشی سازمان یافته نزدیک شوید. این به عنوان اسکلت مقاله شما عمل می کند و تضمین می کند که هیچ اطلاعاتی را از دست ندهید و نکات به صورت منطقی بیان شود.

مقالات به مقدمه، بدنه و نتیجه تقسیم می شوند. در مقدمه، شما موضوع را معرفی می کنید و زمینه را بیان می کنید. پاراگراف های اصلی باید شامل استدلال و روش تحقیق شما (در صورت وجود) باشد. در خاتمه، لازم است نتیجه گیری درستی داشته باشید.

این ساختار به نوشتن مقاله بسیار کمک می کند و راهنمای شما در ویرایش صحیح مقاله خواهد بود.

5- درنظر گرفتن مخاطب

آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی

در نوشتن مقاله بهتر است مخاطب را درنظر بگیرید تا مقاله متناسب با مخاطبان خود ارائه کنید. این کار باعث می شود که مخاطب از ابتدای مقاله با متن شما ارتباط برقرار کرده و تا پایان نتیجه گیری، مطلب را پیگیری کند.

سعی کنید در ابتدای مقاله توجه خواننده را جلب کنید تا در تور متن شما گرفتار شوند و تا پایان مقاله همراه شما بمانند.

6- استفاده از تکنیک پومودورو

نوشتن یک مقاله به یکباره کار آسانی نیست، به خصوص اگر به زبان مادری شما نباشد. یک رویکرد هوشمندانه برای مقاله نویسی استفاده از تکنیک پومودورو است. این روش از شما می خواهد که یک تایمر را برای 25 دقیقه تنظیم کنید تا کار تمام شود و سپس 5 دقیقه استراحت کنید. پس از چهار بار تکرار این تمرین، می توانید یک استراحت طولانی 20 دقیقه ای داشته باشید و اگر مقاله به پایان نرسید دوباره این کار را تکرار کنید.

ابتدا کل کار را به کار های کوچک مانند تحقیق، طراحی، نوشتن پاراگراف های مختلف، استناد به منابع و ویرایش، تقسیم کنید. سپس از یک تایمر کمک بگیرید و از این روش برای نوشتن مقاله استفاده کنید. استفاده از این تکنیک از حواس پرتی جلوگیری می کند و به شما کمک می کند تمرکز بیشتری داشته باشید.

7- توجه به قواعد گرامری

مراقب علائم نگارشی باشید، ساختار جمله را بررسی کنید و تفاوت بین صفت ها، قیدها، اسم ها و افعال را بدانید. و برای نوشتن یک مقاله خوب و منسجم از قوانین دستور زبان پیروی کنید.

آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی

گرامر، حتی برای مسلط ترین انگلیسی زبان ها نیز دشوار است. از آنجایی که شما در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، واقعاً یک مزیت دارید. بسیاری از انگلیسی زبان ها از همان ابتدا دستور زبان اشتباهی را یاد می گیرند. و ترمیم این اشتباهات کار دشواری خواهد بود.

هنگام یادگیری زبان انگلیسی، برای تمرین گرامر و الگوهای جملات سخت تلاش کنید. در زیر یکی از بهترین آموزش های گرامر زبان انگلیسی را قرار دادیم تا بتوانید گرامر خود را بهبود ببخشید.

این آموزش سطح پایه می باشد، اگر به دنبال سطوح حرفه ای آموزش گرامر هستید می توانید از آموزشگاه مجازی فرادرس استفاده کنید.

8- واضح بنویسید

اگرچه ممکن است وسوسه شوید که از اصطلاحات و کلمات پیچیده استفاده کنید تا مقالات تاثیرگذار بنویسید، اما سادگی مقاله تاثیر بیشتری بر روی مخاطب خواهد گذاشت.

وضوح و سادگی، جزو مهم ترین عناصر مقاله موثر است و استفاده از اصلاحات و پیچیدگی در کلمات باعث گیج شدن مخاطب خواهد شد.

9- کوتاه یا ترکیب کردن جملات

پس از نگارش مقاله به زبان انگلیسی، برای اینکه مقاله ای با کیفیت داشته باشید، به متن مراجعه کرده و جملات بیش از حد طولانی را به دو یا چند جمله تقسیم کنید. و یا اگر به جملات بسیار کوتاه برخوردید، برعکس عمل کنید و سعی کنید آن را طولانی کنید.

نوشتن مقاله به زبان دیگر کار دشواری است، حتی اگر بهترین آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی را مشاهده کرده باشید بدون تکرار و تمرین نمی توانید مقالات حرفه ای و خوبی بنویسید.

کوتاه سازی و یا ترکیب جملات نیازمند داشتن تجربه بوده، اگر تجربه کمی دارید از یک نفر که از شما حرفه ای تر است، کمک بخواهید تا اصلاحیه خوبی بر روی جملات شما داشته باشد.

10- بازنویسی مقاله

آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی

پس از انجام 9 نکته بالا و رعایت تمامی موارد، باید دوباره کل مقاله را بازخوانی کرده و برای آخرین بار ویرایش نهایی را انجام دهید، برای ویرایش بهتر است از یک فرد حرفه ای و زبان شناس کمک بگیرید تا اشتباهات و مشکلات مقاله شما را شناسایی کرده و برای ویرایش آن به شما کمک نماید.

در اصلاحیه پایانی، باید تمامی موارد نگارش و گرامر را لحاظ کنید و مقاله ای بدون مشکل و حرفه ای منتشر کنید تا مخاطبان به راحتی با آن ارتباط برقرار نمایند.

11- استفاده از ابزار آنلاین

ابزار های آنلاین زیادی هستند که مشکلات مقالات را شناسایی و روش حل آن ها را نیز بیان می کنند. این ابزار ها بسیار زیاد هستند و هر کدام موارد خاصی را بررسی می کنند. به طور مثال ابزار Hemingway Editor، جملات گیج کننده مقالات را شناسایی کرده و جملات ساده تری را پیشنهاد می دهد تا بتوانید جایگذین نمایید.

Essay Punch نیز یک ابزار مفید برای شناسایی خطاهای گرامری می باشد که به راحتی از مقالات شما آن ها را شناسایی نموده و گرامر صحیح را پیشنهاد می دهد.

این دو ابزار تنها دو نمونه از این نرم افزار های کاربردی بودند که می توانید برای نوشتن مقاله به زبان انگلیسی از آن ها استفاده نمایید.

در انتها نیز اگر این مطلب نتوانست به صورت کامل شما را در نوشتن مقاله به زبان انگلیسی یاری کند، می توانید از آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی برای مقالات علمی که فرادرس تهیه نموده استفاده کنید.

این آموزش مهارت های نگارشی شما را افزایش داده و نحوه تولید مقاله علمی را از صفر تا صد آموزش می دهد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *